فروش در 60 ثانیه

سیستمی فوق‌العاده برای گشودن درها; ایجاد رابطه و کسب درآمد بیشتر.

کتابی قدرتمند و عملی بر اساس سال‌ها تجربه که به شما امکان می‌دهد بر فروش خود بیفزایید، درآمد بیشتری کسب کنید و بیش از گذشته به موفقیت برسید. برایان تریسی

این کتاب به شما امکان می‌دهد که به ذهن خریداران نفوذ کنید، نیازهایشان را در نظر بگیرید و آن‌ها کمک کنید تا موفق‌تر شوند. مارک رابرگ

ادامه مطلبShow less
259,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10590
دوست داشتن6
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

چرا ۶۰ ثانیه؟

این کتاب برایتان فضایی ایجاد می‌کند تا شما فروش خود را در ۶۰ ثانیه قطعی کنید.

خیلی‌ها با دیدن عنوان این کتاب می‌گویند که هرگز در عمرشان نتوانسته‌اند در مدت 60 ثانیه چیزی را بفروشند. کسانی که این حرف را می‌زنند، اشتباه می‌کنند. وقتی با کسی رابطه‌ای بر اساس اعتماد و اطمینان دارید، اشخاص در مدت ۶۰ ثانیه از شما خرید می‌کنند. به کمک راهکارهای ارائه‌شده در این کتاب، می‌توانید این را ثابت کنید.

اما صبر کنید، موارد بیشتری برای گفتن وجود دارد.

من در نگارش این کتاب از نمایش‌ها و فیلم‌نامه‌هایی استفاده کرده‌ام. یکی از این نوشته‌ها به شما کمک می‌کند که صحبتی را شروع کنید که شما را در مدت ۶۰ ثانیه به رابطه‌ای که به آن علاقه دارید می‌رساند.

درضمن، من برایتان ایمیل‌هایی تدارک دیده‌ام که اشخاص بتوانند به‌سرعت با شما رابطه برقرار کنند. فرستادن این ایمیل‌ها ۶۰ ثانیه وقت می‌گیرد.

علاوه بر این‌ها، من در این کتاب به ۲۱ مصاحبه اشاره کرده‌ام تا به کمک آن‌ها بتوانید به درون ذهن مشتری ایده‌آل خود بروید. این به شما کمک می‌کند که بدانید آن‌ها چه نظری دارند، به چه گروهی وابسته‌اند و چرا آن کار را انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید با آن‌ها ملاقات کنید و چیزی به آن‌ها بفروشید، می‌توانید به جایی که آن‌ها می‌روند بروید و آنچه آن‌ها می‌خوانند را بنویسید و به آن‌ها امکان بدهید کاری که می‌خواهند را انجام دهند. اگر این کارها را بکنید، آن‌ها در مدت ۶۰ ثانیه از شما خرید خواهند کرد.

اما صبر کنید! هنوز چند مطلب دیگر باقی مانده که باید آن‌ها را با شما در میان بگذارم. شما با سیستمی آشنا می‌شوید که وقتی خواب هستید، مشتریان را به سمتتان جلب می‌کند. این حتی به ۶۰ ثانیه وقت هم احتیاج ندارد و وقتی از شما نمی‌گیرد.

درضمن، شما با تغییری آشنا می‌شوید که مشتریان بالقوه به شما جواب «نه» ندهند و به‌جای آن، «بله» گفتن را انتخاب کنند. این اقدام هم درنهایت ۶۰ ثانیه وقت می‌گیرد.

صبر کنید! مطلب مهم‌تری باقی مانده که باید آن را هم با شما در میان بگذارم.

هر فصل برنامة اقدامی دارد که باید بلافاصله بعد از تمام کردن آن فصل انجام دهید. فصل 14 با عنوان «پایان یک شروع» به شما کمک می‌کند تا با استفاده از اصولی که در این کتاب آموخته‌اید، به سطح بالاتری از درآمد برسید. این راهنمایی را دنبال کنید تا از اطلاعاتی که به دست آورده‌اید استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10590

مشخصات

کد کتاب
10590
شابک
9786222201623
نام کتاب
فروش در ۶۰ ثانیه
نام اصلی
The 60 second sale: the ultimate system for building lifelong client relationship in the blink of an eye
نویسنده (ها)
دیوید وی. لورنزو
مترجم (ها)
مهدی قراچه داغی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
230
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ دوم
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
129,900 تومان
این کتاب به‌طور انحصاری عملگرا و نوعی رهنمود کاربردی است، نه مجموعه‌ای از نظریات مختلف فلسفی، به ویژه به درد مردان و زنانی می‌خورد که مبرم‌ترین نیازشان پول است و می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند. 
دوست داشتن
راندن برای شاد کردن راندن برای شاد کردن
دوست داشتن
329,900 تومان
این کتاب دو هدف اصلی را دنبال می‌کند. نخست اینکه از چشم‌انداز راهبردی، برنامه‌ریزی ماهرانه و موانع در طول سفر چندساله مرسدس بنز به شما دید درونی انحصاری بدهد. افزون بر این، این کتاب نقشه راهی را ارائه می‌کند که شما...
دوست داشتن
پول پر برکت پول پر برکت
ناموجود
دوست داشتن
199,900 تومان
دوره آموزشی، آسان و کاربردی برای آفرینش فراوانی همه‌ی انسان‌ها می‌خواهند در هر لحظه از زندگی‌شان بغل‌بغل برکت و فراوانی را در آغوش بکشند و از رابحه‌ی دلنشین آن به‌وجد آیند. دستیابی به چنین خواسته‌ای بی‌تردید ممکن است. 
دوست داشتن
زندگی در زندگی زندگی در زندگی
دوست داشتن
109,900 تومان
انسان‌ها بر مبناي ارزش‌ها و اولویت‌های شخصی‌شان زندگي می‌کنند. اين ارزش‌ها را می‌توانیم به صورت يك نردبان تصور كنيم؛ نردبانی که بر بالاترين پلة آن بالاترين ارزش ما قرار دارد و همان‌طوركه از نردبان ارزش‌ها پايين...
دوست داشتن
سخنرانی به زبان ساده سخنرانی به زبان ساده
ناموجود
دوست داشتن
59,900 تومان
کتاب سخنرانی به زبان ساده به شما تقدیم می‌شود؛ با این امید که توانایی و مهارت و قدرت نفوذتان را در زمینه‌ی اصول سخنرانی افزایش دهد. شما با مهارت‌های نخستین سخنرانی آشنا می‌شوید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه راهنمای ایجاد تغییر با استفاده از خلسه
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
فنون این کتاب شما را قادر می سازد تا در تمام زمینه های زندگی خود مهارت های کافی را به دست آورید تا بر ترس های خود غلبه و عادات بد را ترک کنید و در کار و روابط خود موفق و خشنود باشید.
دوست داشتن
زندگی در زندگی زندگی در زندگی
دوست داشتن
109,900 تومان
انسان‌ها بر مبناي ارزش‌ها و اولویت‌های شخصی‌شان زندگي می‌کنند. اين ارزش‌ها را می‌توانیم به صورت يك نردبان تصور كنيم؛ نردبانی که بر بالاترين پلة آن بالاترين ارزش ما قرار دارد و همان‌طوركه از نردبان ارزش‌ها پايين...
دوست داشتن
359,900 تومان
بیندیشید و ثروتمند شوید اثری سازنده از ناپلئون هیل، راز انباشتن ثروت کلان ‌را براساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم، می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. اما چگونه بیندیشیم؟
دوست داشتن
برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری
دوست داشتن
169,900 تومان
اوا ولدارک در کتاب برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به دست آوری، نشان می‌دهد که چگونه در تفکر، رفتار، زبان و ظاهر شدن در مجامع، اجتماع، خانواده و امور شخصی، اصلاحات و تغییرات زیر بنایی ایجاد کنیم تا بتوانیم در برابر...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم