مانیفست قهرمان هر روز

مثبت اندیشی خود را فعال کنید، بهره‌وری خویش را بالا ببرید، به دنیا خدمت کنید

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
359,910 تومان 399,900 تومان
‎−10%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10630
دوست داشتن11
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

پیامی شخصی از رابین شارما

این اثر، کتابی درباره نبوغ، وقار، قهرمانی و شجاعت گسترده‌ای است که امروز در قلب تپنده هریک از ساکنان سیاره ما وجود دارد.

خلق این اثر برایم نشاط‌آور، رعب‌‎آور، الهام‎بخش و هم‌زمان طاقت‎فرسا بوده است.

نوشتن مانیفست قهرمان هر روز موجب شد که به مکان‌هایی مرتبط با حرفه، شخصیت و رسالتم بروم تا بتوانم فراتر از دانسته‌های قبلی‌ام خدمت‌رسانی کنم. وقتی این کتاب به پایان رسید، مرد متفاوتی شده بودم.

در صفحات پیش رو، فلسفه‌ای اثبات‌شده کشف خواهید کرد تا بتوانید ظریف‌ترین استعدادهایتان را آشکار کنید. روشی انقلابی خواهید یافت تا شاهکاری خلاقانه و بینشی ماندگار تولید کنید تا زندگی‌ای سرشار از زیبایی نفس‌گیر، شادمانی ماندگار و آزادی معنوی را سپری کنید.

در این کتاب نسبت به کتاب‌های قبلی‌ام، تجربیات شخصی و در یک کلام، خودم را بیشتر با شما سهیم کرده‌ام. فاش کردن مسائل شخصی که به‌نوعی آسیب‎پذیری بزرگی است، روندی ترسناک و درعین‌حال رضایت‌بخش بوده است. باور دارم که نگاه صادقانه به ناکامی‎هایمان به ما کمک می‌کند تا آن‎ها را به خرد تبدیل کنیم. باور دارم که پذیرش زخم‌هایمان کمک می‎کند تا آن‎ها را به نقاط‌قوت تبدیل کنیم.

امید قلبی من این است که هنگام مطالعه این کتاب یاد بگیرید از چه خطرهایی دوری کنید، چگونه مشکلات را به پیروزی تبدیل کنید و به این دیدگاه برسید که حتی زمانی که ظاهر امور نشان نمی‌دهد، زندگی به روش شگفت‌انگیزش همه چیز را به نفع ما پیش می‌برد.

مانیفست قهرمان هر روز را به‌گونه‌ای هنرمندانه خلق کرده‌ام، گویی آخرین کتابم است. امیدوارم و از خدا می‎خواهم که کتاب‎های بیشتری بنویسم، اما می‎دانم که آدمی شکننده و اسیر سرنوشت است و هیچ‌یک از ما نمی‌دانیم فردایمان چگونه خواهد بود؛ بنابراین در این کتاب بهترین‌هایم را ارائه داده‌ام تا بهره‎وری برتر، عملکردی منحصربه‎فرد، شادمانی‌ای پایدار و البته خدمت‌رسانی‌ای بی‌بدیل به همنوعان در زندگی‌تان جاری شود.

آرزوی قلبی و خالص من این است: دانشی که قرار است از این کتاب بگیرید، تمام موهبت‎های خاموش درونتان را بیفروزد،شعله بزرگ‎ترین دستاوردهایتان را روشن کند و جادوی شخصی شما را تجلی دهد تا زندگی‎ای که همواره رؤیایش را در سر می‌پرورانده‌اید را تجربه کرده و همراه با آن، دنیا را به مکانی بهتر و زیباتر تبدیل کنید.

با عشق و احترام

رابین

 

مانیفستی برای قهرمان هر روزِ درونتان

مارتین لوتر کینگ می‌گوید: «اگر هنوز چیزی در درونتان کشف نکرده‌اید که حاضر باشید برایش بمیرید، شایسته زندگی کردن نیستید.»

من به‌راحتی حاضرم برای این واقعیت که شما بزرگ هستید، بجنگم و بمیرم.

حاضرم برای این حقیقت بمیرم: اینکه رسالتتان این است که کارهای شگفت‌انگیز انجام دهید، رویدادهایی باشکوه را تجربه کنید و به راز دنیای چیرگی که انسان‌های بزرگ پیش از ما در آن پا گذاشته‌اند، پی ببرید.

شما به‌عنوان یکی از ساکنان زمین، فراخوانده شده‌اید تا قدرت بدوی خود را برای انجام کارهای جذاب، پیشرفتی شگفت‌انگیز و ارتقاء زندگی برادران و خواهرانی که همه سوار بر این سیاره‌ایم، به دست آورید.

ایمان دارم که این حقیقت محض است. مهم نیست که دستان سرنوشت، اکنون شما را در کجا قرار داده است. گذشته شما تعیین‎کننده آینده‌تان نیست. همواره می‌توان فردا را پدیده‎ای بهتر از امروز کرد. شما انسان هستید و این همان کاری است که توانایی انجامش را دارید.

بله، ما از رنگ، نژاد، جنسیت، مذهب، ملیت، اندازه و حضوری متفاوت برخورداریم. نلسون ماندلا، هریت تابمن، ماهاتما گاندی، فلورانس نایتینگل و اسکار شیندلر قهرمانانی در برترین جایگاه هستند؛ بااین‌حال، همه آن‌هایی که زندگی آرام‌تری دارند -‌آن‌هایی که در مدارس آموزش می‌دهند، در رستوران‌ها کار می‌کنند، شعر می‌نویسند یا شرکت‌های نوآفرین خود را راه‌اندازی می‌کنند، در نانوایی نان می‌پزند یا در خانه مراقب فرزندانشان هستند و همچنین آن‌هایی که در جامعه اولین پاسخگویان هستند، ازجمله آتش‌نشانان و امدادگران‌- آن‌قدر ارزشمند هستند که آن‎ها را قهرمانان بنامیم. بسیاری از این انسان‌های بزرگ مشاغل سختی دارند، اما این سختی را با اراده‌ای شگفت هموار می‎کنند و کارشان را به بهترین شکل انجام می‌دهند. آن‌ها با لبخندی بر چهره و ملاحتی در قلبشان کار می‌کنند.

هربار که در مسیر این افراد قرار می‎گیرم، دربرابرشان تعظیم می‌کنم. واقعیت این است که از آن‌ها می‌آموزم. آن‎ها مرا به تعالی می‌رسانند و ملاقات این آدم‎ها مرا دگرگون می‌کند.

این افراد همان قهرمانان هر روز هستند؛ همان «مردمان به‌اصطلاح عادی» که خودشان را به روش‌هایی شرافتمندانه در مسیر زندگی هدایت می‌کنند.

اکنون با تمام احترامی که برای موهبت‌های درونی‌تان قائل هستم و می‌دانم که آرزوی تجلی آن‌ها را دارید، در شروع سفر مشترکمان، این کلمات را انگیزه‌ای ازسوی من به خودتان بدانید:

از همین امروز به خودتان قول بدهید که همان روح والا، رزم‌آور شجاع و خالق شکست‌ناپذیری باشید که خرد ذاتی‌تان از شما می‌خواهد.

آزمون‌های گذشته‌تان بسیار ماهرانه در خدمت شما هستند تا به فردی سرسخت‌تر که از قدرت‌های درونی‎اش آگاه است تبدیل شوید؛ قدرت‌هایی که شما را نسبت ‌به نعمت‎های زندگی قدردان‎تر می‎کنند؛ نعمت‎هایی چون سلامتی، خانواده شاد، شغلی پردرآمد و قلبی امیدوار. دشواری‎هایی که در ظاهر خودنمایی می‎کنند، درواقع پلکانی برای پیروزی‌های امروز و فردایتان هستند.

محدودیت‎های گذشته که گاه غل‌وزنجیرتان کرده‌اند و «ناکامی‌هایی» که به شما آسیب زده‌اند، برای تحقق چیرگی و برتری شما لازم و ضروری بوده‎اند. واقعیت این است که شما سود برده‌اید.

بله، خواه این واقعیت را بپذیرید یا نه، شما شیر هستید، نه گوسفند. شما رهبر هستید، نه قربانی. شما انسانی ارزشمند و شایسته دستاوردهای استثنایی، ماجراجویی‌های شادی‌بخش، رضایتی بی‌چون‌وچرا و احترام به خویشتن هستید و تمام این‌ها در گذر زمان به منبعی از عشق به خویش تبدیل خواهد شد که هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را از شما بگیرد.

شما نیرویی قدرتمند در طبیعت و خالقی پویا هستید، نه یک موجود منفعل که برحسب تصادف در دنیای متوسط و تحقیرآمیز فرود آمده و اکنون مجبور است با هر خفت غیرانسانی‌ای مصالحه کند.

و با تعهدی استوار و تلاشی منظم به انسانی استثنایی و قدرتمند، هنرمندی شگفت‌انگیز و مطلوب تکامل خواهید یافت. شما نابغه‌ای هستید که در عالی‌ترین و صادقانه‌ترین حالت ممکن خود، دنیا را تغییر خواهد داد.

بنابراین، فردی بدبین، منتقد و سرزنشگر نباشید، زیرا بدگمانان، رؤیاپردازانی فرومایه هستند و شما هرگز شایسته آن نیستید که به متوسط بودن رضایت دهید.

به‌خاطر امروز و هرروزی که از زندگی خاص، باشکوه، نورانی و اثربخشتان می‌گذرد، مصمم و آزاد و رها بایستید و آینده‌تان را بسازید. آرزوهای بزرگتان را تحقق ببخشید و مشارکت و فداکاری‌تان در تجلی رؤیاها و شوروشوقتان را باعظمت نشان دهید.

امید و شور درونی‌تان را قوی کنید. مهارت و استعدادهایتان را برق بیندازید و الهام‎بخش تمام نظاره‎کنندگانی باشید که آن‌قدر خوش‎اقبال‌اند که شما را به‎‎عنوان الگویی عالی از بزرگی و منش انسانی در نظر گرفته‌اند.

ما شاهد پیشرفت شما خواهیم بود، برای موهبت‎ها و استعدادهایتان کف خواهیم زد، شجاعتتان را تحسین و جاودانگی‌تان را تکریم خواهیم کرد، زیرا شما در آینده، در قلب بسیاری از افراد زنده خواهید بود.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10630

مشخصات

کد کتاب
10630
شابک
978-622-220-764-9
نام کتاب
مانیفست قهرمان هر روز
نام اصلی
The Everyday Hero Manifesto
نویسنده (ها)
رابین شارما
مترجم (ها)
فاطمه باغستانی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
398
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
کتاب درون سازمان اپل کتاب درون سازمان اپل
تجدید چاپ
دارای تخفیف
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
233,910 تومان 259,900 تومان
‎−10%
در این کتاب رازهای موفقیت استیو جابز را می‌خوانید. درون سازمان اپل سیستم‌های مخفی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های رهبری‌ای را برملا می‌کند که به استیو جابز امکان داد اپل را با ایجاد شبه‌فرهنگ مناسب برای مجموعه کوچک محصولات...
دوست داشتن
تعالیم حکیمانه تعالیم حکیمانه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
143,910 تومان 159,900 تومان
‎−10%
استفان کاوی به شما اصول اولیه موفقیت و زندگی را مانند، اصل جوابگویی، تعادل، همکاری، شجاعت، اثربخشی، همدلی، رهبری، عشق، توانمندی، انضباط شخصی، اعتماد، حقیقت و برنده برنده بودن را با مثال‌ها و تعالیمی حکیمانه، یاد می‌دهد.
دوست داشتن
برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
449,910 تومان 499,900 تومان
‎−10%
وین دایر می‌گوید: شاید هنگامی که انرژی‌های ضعیف‌تر را دگرگون می‌سازید و بدان حد از آگاهی می‌رسید که راه‌حل معنوی همه مشکلات فقط به شیوه تفکر شما بستگی دارد. وین دایر معتقد است که:برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد
دوست داشتن
روحی که مهمان این بدن است روحی که مهمان این بدن است
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
71,910 تومان 79,900 تومان
‎−10%
اولین پیکره از سرگذشت مردی که تمامی رویاهای خود را زندگی کرد. روزی بر سکوی قهرمانی و روزی در شوکت تاجری پر زرق و برق. زمانی رسید که تمام خواسته های مادی او محقق شده بود اما خموده و بی هدف در جست و جوی معنایی برای...
دوست داشتن
چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
233,910 تومان 259,900 تومان
‎−10%
در این کتاب اپرا وینفری طی گفت‌و‌گوهایی کاملا صمیمانه دربارهٔ ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی علت رفتارهای افراد از تمام گروه‌های سنی می‌پردازد. و پس از شناختنِ این علت‌ها، به معضل آسیب‌روحی به طور علمی اما با زبان روان و قابل...
دوست داشتن
هوش هیجانی هوش هیجانی
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
404,910 تومان 449,900 تومان
‎−10%
خودآگاهی بنیان بینش روان‌شناختی، و استعدادی است كه دانش روان درمانی عمد‌ه‌ی توجه خود را بر گسترش و تقویت آن معطوف كرده است. درواقع، الگو و نمونه‌ی شاخص هووارد گاردنر برای هوش درون‌شخصیتی، شخص زیگموند فروید،...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
تجارت جهانی هنر موفقیت در ارائه محصول تجارت جهانی هنر موفقیت در ارائه محصول
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
413,910 تومان 459,900 تومان
‎−10%
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن
چرا ثروتمندان ثروتمند تر می شوند چرا ثروتمندان ثروتمند تر می شوند
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
395,910 تومان 439,900 تومان
‎−10%
مدارس در مورد پول چه چیزهایی به شما آموزش داده‌اند؟ این کتاب درباره چیز‌هایی است که مدارس به شما آموزش نداده‌اند.
دوست داشتن
قوانین ثروت قوانین ثروت
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
13,410 تومان 14,900 تومان
‎−10%
چگونه از زندگی و کارتان لذت ببرید و پولدار شوید. همچنین چگونه پولدار شویم و پولدار بمانیم. ثروتمندان از چه طریق به پول می‌رسند و چگونه آن پول را پس انداز و ذخیره می‌کنند؟ در این کتاب حتی می‌آموزید که ثروتمندان چگونه...
دوست داشتن
دوازده ستون موفقیت دوازده ستون موفقیت
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
125,910 تومان 139,900 تومان
‎−10%
جیم ران و كریس وایدنر كه هر دو از مشاهیر برجسته‌ آموزش موفقیت و رشد فردی به‌شمار می‌روند، در كتاب دوازده ستون، ستون‌های موفقیت را در قالب داستانی جذاب و خواندنی به ما می‌آموزند. به‌طور حتم با مطالعه‌ این كتاب ارزشمند،...
دوست داشتن
فن بیان سخنران فن بیان سخنران
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
15,210 تومان 16,900 تومان
‎−10%
حتماً این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند فلانی ره صدساله را یک‌شبه طی کرده است. خوب می‌دانیم که تجربه کردن خطرپذیری بالا، ضررها و هزینه‌های فراوان برای ما دارد. همچنین نیک می‌دانیم که انسان‌های باهوش و زیرک همواره از...
دوست داشتن
باور کن اقدام کن به دست بیار باور کن اقدام کن به دست بیار
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
26,910 تومان 29,900 تومان
‎−10%
این نوشته ها به انسان تلنگر می‌زنند تا باتلاش مستمر و پشتکار و مثبت اندیشی و ایجاد باور در ذهن خود، خصلت‌های برجسته درونی هر فرد را با ضرب آهنگی منظم، تبدیل به عادت های خود کند و فردی خستگی ناپذیر شود تا بتواند زندگی...
دوست داشتن
انتخاب هایت را خدامرادی کن انتخاب هایت را خدامرادی کن
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
20,610 تومان 22,900 تومان
‎−10%
این کتاب به خود شما، یعنی به انتخاب‌های شما می‌پردازد که باعث شده‌اند اکنون، اینجایی که هستید، در این شرایط خاص قرار بگیرید. ابتدا قدرت انتخاب‌هایتان به شما معرفی می‌شود و سپس با بی‌شمار مثال، شیوه‌های کنترل و اصلاح و...
دوست داشتن
دانشگاه زندگی (اردیبهشت) دانشگاه زندگی (اردیبهشت)
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
323,910 تومان 359,900 تومان
‎−10%
می‌دونی که بیشتر مشکلات ما در رابطه با خودمون و دیگران به علت عدم شناخت و آگاهیه، اگر هر روز یک کتاب اونم به مدت 20 دقیقه از این مجموعه 12 جلدی دانشگاه زندگی رو بخونید، بعد از یک سال به تمام رموزی که برای رسیدن به یک...
دوست داشتن
صدای درون رهبران فرزانه صدای درون رهبران فرزانه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
278,910 تومان 309,900 تومان
‎−10%
راهنمای زنان برای آنکه رهبرانی مطمئن، موثر و معتبر باشند. این کتاب شامل مثال‌های عینی و جذابی است که به ما یادآوری می‌کند مشکل ما زنان، مشکلی جهان شمول است و بسیاری از ما زنان همیشه در خلوت‌های‌مان نگرانی‌های یکسانی...
دوست داشتن
گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
35,910 تومان 39,900 تومان
‎−10%
باید روز تولد هر مورچه‌ای توی گوشش زمزمه کنن که از حالا تا آخرین روز زندگی، تو مسئول حالِت هستی و خودت باید حال خودت رو خوب کنی.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم