دوباره فکر کن

329,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

افزودن به محبوب‌ها5
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

«این کتاب، درست مناسب عصر حاضر است. بله، یادگیری نیاز به تمرکز دارد، اما زدودن مطالب آموخته‌شدۀ قدیمی از ذهن و یادگیری مجدد، به چیزهای بیشتری نیاز دارد که به‌جای راحتی و آسودگی مستلزم انتخاب اراده‌ای جسورانه است. آدام گرانت در کتاب دوباره فکر کن تحقیق و داستان‌سرایی را باهم ترکیب می‌کند تا به ما کمک کند نیروی فکری و عاطفی لازم برای کنجکاو ماندن درمورد دنیا را بسازیم تا بتوانیم واقعاً آن را تغییر دهیم. هرگز تا این حد دربارۀ آنچه نمی‌دانم امیدوار نبوده‌ام

- دکتر برنه براون، نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز

و نویسندۀ کتاب شهامت رهبری.

آدام گرانت، روان‌شناس سازمانی، متخصص باز کردن ذهن ماست. او به‌عنوان استاد برجستۀ دانشگاه وارتون و نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، این را یکی از اصول راهنمای خود می‌داند که طوری بحث کند گویی درست می‌گوید و به‌گونه‌ای گوش دهد که انگار اشتباه می‌کند. او با ایده‌های جسورانه و شواهد دقیق به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم لذت اشتباه کردن را بپذیریم، از گفتگوهای احساسی حاوی اختلاف نظر اجتناب نکنیم و مدارس، محیط‌های کاری و جوامعی از فراگیران مادام‌العمر بسازیم. دوباره فکر کن نشان می‌دهد که ما مجبور به باور کردن هر فکری یا پذیرفتن هر احساسی نیستیم. این کتاب به کنار گذاشتن دیدگاه‌هایی دعوت می‌کند که دیگر در خدمت ما نیستند و ثبات رویۀ احمقانه را به انعطاف‌پذیری ذهنی ترجیح می‌دهند. اگر دانش قدرت است، تلاش برای دانستن آنچه نمی‌دانیم خرد است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
30154

مشخصات

کد کتاب
30154
شابک
978-622-220-926-1
نام کتاب
دوباره فکر کن
نویسنده (ها)
آدام گرانت
مترجم (ها)
فاطمه رحیمی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
296
تاریخ چاپ
1403
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1403
نظرات
بدون نظر
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 30007
289,900 تومان (بدون مالیات)

بسیار پیش آمده که آدم‌های خوب دوروبرمان را در حال انجام کارهای بد ببینیم! کارمند محترمی که سال‌ها یک مسیر مستقیم را از خانه به محل کار می‌رفته و بعد در آخرین سال کاری او را به جرم اختلاص می‌گیرند. خانم خوبی که ده سال با همسرش زندگی کرده و مادری مهربان برای سه فرزندش بوده و در اوایل میانسالی خبر خیانتش را می‌شنوید.

چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند؟

افزودن به محبوب‌ها
جیبی شاد و پر از پول جیبی شاد و پر از پول
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10653
379,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به‌هیچ‌وجه مانند کتاب‌های خودیاری‌ای که تا پیش‌ازاین خوانده بودم، نیست.

جیبی شاد و پر از پول قرار است بهترین اتفاق دنیایتان باشد.

از آن لذت ببرید!

باب دویل

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30115
79,900 تومان (بدون مالیات)

هر شخصیتی که امروز دارید، نتیجه و برایند مشکلات، مقاومت‌ها و سطح عزت‌نفس شماست. در هر سن، از بدو تولد تا نوزادی و از کودکی تا نوجوانی، با چالش‌های متمایزی مواجه بوده‌اید. اگر اطرافیانتان به روش طبیعی و سالم شما را بزرگ کرده باشند، شما به یک فرد سالم و قوی تبدیل خواهید شد. اما اگر تجربۀ دوران کودکی و نوجوانی‌تان سرشار از آسیب‌های روحی و مشکلات باشد، اتفاقات گذشته بر روحیۀ امروزتان تأثیر معکوس خواهند گذاشت. برای درک بهتر این موضوع، باید با مفهوم کودک درون به‌خوبی آشنا شوید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 80096
37,900 تومان (بدون مالیات)

ایده‌ها و مفاهیم بسیاری در این کتاب وجود دارند. از خواننده درخواست نشده است که به هر یک از آن‌ها ایمان بیاورد. خواننده باید این ایده‌ها و روش‌ها را درک کند و از صحت و سقم آن در زندگی‌اش آگاه شود و ممکن است تعدادی از ایده‌ها را مفید و بقیه را بی فایده و یا حتی کاملا دور از فهم بیابد. از آنچه مفید می‌دانید استفاده کنید و بقیه را نادیده بگیرید.

افزودن به محبوب‌ها
راهنمای عملی شور و شوق راهنمای عملی شور و شوق
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10232
59,900 تومان (بدون مالیات)

شور و شوق خصوصیتی است که باید روی آن تاکید شود. این خصوصیت به عنوان یک عامل انگیزه‌بخش در زندگی، نقش بسیار مهمی دارد و باعث نابودی ترس و نگرانی و نیز ایجاد نوآوری و تغییر موقعیت‌های شغلی می‌شود. در کتابچه حاضر نگارنده ضمن بیان فواید شور و شوق، مباحثی چون تغییر دادن شغل با شور و شوق، معجزات شور و شوق در زمینة مشکلات، شیوع دادن شور و شوق، و از نو ساختن زندگی با شور و شوق را بررسی کرده است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 80106
95,000 تومان (بدون مالیات)

وقتی در بیست و سه سالگی تصمیم گرفتم شرکت خودم را در یک اتاق اجاره ای تاسیس کنم، به ذهن هیچ‌کس خطور نمی‌کرد که چندسال بعد اولین پالایشگاه بخش خصوصی را راه‌اندازی کنم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30001
16,900 تومان (بدون مالیات)

رهسپاری در حقیقت، فراخوانی برای پی بردن به فرآیند حرکت کردن از یک زندگی بی‌معنا و بی‌هدف و رهسپار شدن به سوی یک زندگی سرشار از معنا و هدف است. همه ما انسان‌ها در طی این سفر باشکوه باید تغییرها یا دگرگونی‌هایی را پشت سر بگذاریم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 80091
339,900 تومان (بدون مالیات)

راد جادکینز ابعاد متفاوت زندگی اندیشمندان خلاق را در طول تاریخ بررسی کرده است. او از بیانیه دادا تا اقتصاددانان برنده جایزه نوبل و از استودیوی اندی وارهول تا میز کار اینشتین را با نگاهی دقیق کاوش کرده است و نتایج عجیب تحقیقاتش را در این کتاب جذاب و الهام‌بخش به خوانندگان ارائه کرده است. کتاب تأثیرگذار هنر خلاق اندیشیدن به شما یاد می‌دهد چگونه با خلاقیت و باور بیشتر تفکر کنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 80105
73,900 تومان (بدون مالیات)

«بی‌شعورها قابلیت شگفت‌انگیزی در دیدن تنها یک وجه از هر مسئله‌ای را دارند و آن‌هم دقیقاً همان وجهی است که منافع آن‌ها را تأمین می‌کند!»

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30089
229,900 تومان (بدون مالیات)

ویراست دوم منتشر شد.

کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد.

تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه گفته بودی تحمل نمیكنم، تحمل میكنی، چیزی را كه دوست نداشتی دوست میداری، وقتی خیال میكنی نمیتوانی بروی، در لحظه‌ای تصمیم به رفتن میگیری و میروی. میگویی مردم، اما باز زندگی میكنی... این داستان سفر نویسنده و دختر جوانی به نام دنیز است كه ذهنی به‌هم ریخته داشت. بدون اینكه چیزی همراه خود داشته باشند در جست و جویی كه نمیدانستند چه برسرشان خواهد آمد، فقط متكی به روزیای بودند كه قسمتشان خواهدشد. در طول هفت روز سفر بیآنكه پول، غذا، لباس و مهم‌تر از همه چیز برنامه‌ای داشته باشند، شهر به شهر سفر كردند و در آخر زمانیکه به جایی كه شروع كرده بودند، بازگشتند، دیگر هیچ‌كدام مثل سابق نبودند.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم