محاصره شده با روان پریش ها (سایکوپات ها)

279,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

کتاب پرفروش جهانی

چطور در زندگی شخصی و حرفه‌ای از خودتان در برابر سو استفاده دیگران محافظت کنید

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها7
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

مقدمه

جامعه ما به دست دیوانه‌ها و برای اهداف دیوانه‌وار اداره می‌شود.

ــ جان لنون 

تصور کنید شخص بسیار جذابی که همیشه در رؤیاهایتان به او فکر می‌کردید، روبه‌رویتان نشسته و در حال تحسین کردنتان است: «تو بهترین آدمی هستی که تاکنون ملاقات کرده‌ام!» بی‌درنگ این احساس به شما دست می‌دهد که همه این‌ها واقعیت دارد و این فرد با شما صادق است. آن‌ها از شما سؤال می‌پرسند و مشتاق‌اند که همه‌چیز را درباره شما بدانند، اما درباره خودشان حرفی نمی‌زنند. آن‌ها طوری به شما خیره می‌شوند، گویی شما تنها فرد حاضر در آن اتاق هستید. توجه آن‌ها شما را برافروخته می‌کند و احساس درخششی را که تاکنون تجربه نکرده‌اید به شما می‌دهد. آن‌ها حرف‌هایی به شما می‌زنند که کل زندگی‌تان منتظر شنیدنشان بودید. آن‌ها می‌دانند شما دقیقاً چه کسی هستید. خصلت‌های درونی وجودتان را می‌شناسند و می‌دانند چه‌ چیزی را دوست دارید و چه ‌چیزی را دوست ندارید و درنهایت شما احساس می‌کنید سرانجام شریک زندگی خود را یافته‌اید. آن‌ها قلب شما را جادو و تسخیر می‌کنند و آن را به دست می‌آورند.

می‌توانید چشم ذهنتان را ببندید؟ می‌توانید این احساسات را تصور کنید؟ بی‌نظیر است، نه؟

سؤال اینجاست: می‌توانید خودتان را در آینه نگاه کنید و صادقانه بگویید که تحت‌تأثیر این حرف‌ها قرار نمی‌گیرید؟ که مستعد چنین فریب خوردن‌هایی نیستید و بی‌درنگ به فرد روبه‌رو مشکوک شده و متوجه می‌شوید که این فرد خواسته‌ای کاملاً متفاوت با شما دارد؟ اگر بدنتان را نخواهد، شاید پولتان را بخواهد.

پیش از پاسخ دادن کمی فکر کنید، زیرا اگر تاکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته‌اید، هیچ‌وقت خطر را نخواهید دید. این آدم رازهایش را به شما می‌گوید و درنهایت متقاعدتان خواهد کرد تا شما نیز پرده از اسرارتان بردارید. شما به تمام پرسش‌های او پاسخ خواهید داد. تنها هدف، شناختن شما تا حد ممکن است.

چند سال پیش، کتابی با عنوان محاصره‌شده با احمق‌ها نوشتم. این کتاب درباره اصول ابتدایی مدل دیسک  بود؛ یکی از قوی‌ترین متدهای دنیا برای تفسیر و توضیح روابط بین افراد و تفاوت الگوهای رفتاری‌شان. کتاب به موفقیتی دست یافت که انتظارش را نداشتم. فکر کنم دلیل موفقیت کتابم این است که بسیاری از آدم‌ها مشتاق مطالعه و دانستن درباره رفتار آد‌م‌ها و خودشان هستند و من این را می‌پذیرم: درست شبیه من. من آدم فوق‌العاده‌ای هستم! دست‌کم فقط برای خودم.

طبقه‌بندی رفتاری‌ای که در این کتاب از آن استفاده کرده‌ام، دقیقاً همان طبقه‌بندی‌ای است که در کتاب قبلی‌ام استفاده کرده بودم؛ یعنی برپایه تئوری‌ای  که متشکل از چهار تیپ اصلی شخصیت‌شناسی است که هریک به‌وسیله یک رنگ مشخص شده است: قرمزها برای تسلط، زردها برای نفوذ، سبزها برای پایداری و ثبات و آبی‌ها برای وظیفه‌شناسی و فرمانبرداری. فصل‌های پیشِ‌رویتان شما را با ویژگی‌های هر رنگ آشنا خواهد کرد. این طبقه‌بندی‌ها ابزاری هستند که در یافتن بسیاری از پاسخ‌ها درباره عملکرد و ویژگی آدم‌ها به شما کمک خواهند کرد.

انسان‌ها بسیار پیچیده‌اند و نمی‌توان به‌طور کامل و جامع تعریفشان کرد، اما هرچه بیشتر درباره‌شان بفهمید، شناسایی دورریزها برایتان آسان‌تر خواهد شد. این متد هشتاد درصد از پازل را حل خواهد کرد. پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را خواهد داد، اما نه به‌طور کامل و نه همه پرسش‌ها. همیشه عوامل ثانویه‌ای وجود دارند که برای درک بهتر از رفتار یک فرد باید آن‌ها را در نظر داشته باشیم: جنسیت، سن، تفاوت‌های فرهنگی، انگیزه‌ها، هوش، علایق، تجربه در هر زمینه‌ای، اینکه فرزند چندم خانواده هستند و بسیاری عوامل دیگر. این پازل، بسیار پیچیده است و تکه‌های فراوانی دارد.

فهرست

  • پیشگفتار مترجم
  • مقدمه
  • 1 سایکوپات (جامعه‌ستیز) به چه معناست؟
  • 2 از خودتان محافظت کنید: دفاع اساسی دربرابر سایکوپات‌ها
  • 3 سایکوپات‌ها چه کسانی هستند؟
  • 4 محاصره‌شده با احمق‌ها؟ و اینکه چطور از شرشان خلاص شوید
  • 5 دستکاری روان‌شناختی، پدیده‌ای همه‌گیر
  • 6 دستکاری روان‌شناختی یعنی چه
  • 7 سایکوپات قرمزِ سلطه‌گر
  • 8 سایکوپات زردِ جذاب
  • 9 سایکوپات سبزِ منفعل
  • 10 سایکوپات آبیِ وسواسی
  • 11 چطور یک سایکوپات قرمزها را بازیچه خود می‌کند؟
  • 12 چطور یک سایکوپات زردها را بازیچه خود می‌کند؟
  • 13 چطور یک سایکوپات سبزها را بازیچه خود می‌کند؟
  • 14 چطور یک سایکوپات آبی‌ها را بازیچه خود می‌کند؟
  • 15 تکنیک‌های رایج دستکاری روان‌شناختی
  • 16 فریبکاری‌های رایج و نحوه مدیریت آن‌ها
  • 17 اگر هیچ راهی جواب نداد چه؟
  • پی‌نوشت: سخنانی برای کمک به شما

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
20215

مشخصات

کد کتاب
20215
شابک
978-622-220-773-1
نام کتاب
محاصره شده با سایکوپات ها
نام اصلی
Omgiven av psykopater
نویسنده (ها)
توماس اریکسون
مترجم (ها)
نگار صابرآرا
موضوع کتاب
خوب زیستن
قطع
رقعی
صفحات
256
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 10580
399,900 تومان (بدون مالیات)

والاترین شکل قدرت استادی است !

او مسیر مرموزی که قدرتمندترین افراد تاریخ آن را طی کرده‌اند به ما نشان می‌دهد. هر یک از ما درون خویش پتانسیل تبدیل شدن به یک استاد را داریم ، به شرط آنکه انتخاب کنیم آن ها را در طول یک سفر پرچالش اما شفاف در این کتاب دنبال کنیم .

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10044
269,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 

افزودن به محبوب‌ها
محاصره شده با احمق ها محاصره شده با احمق ها
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20210
359,900 تومان (بدون مالیات)

آنچه بسیار مهم است این است که بدانید اطرافیانی که با آن‌ها ناسازگار هستید و شما را احاطه کرده‌اند، به‌هیچ‌عنوان احمق نیستند؛ همه آن‌ها شایستۀ احترام، درک و ارزش نهادن‌ هستند. این دانسته‌ها را در زندگی‌تان پیاده و آن‌ها را عمیقاً درک کنید. اگر به اهمیت آن پی نبرید، تا ابد در محاصره احمق‌ها خواهید بود و این خواسته هیچ‌کس نیست.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30089
229,900 تومان (بدون مالیات)

ویراست دوم منتشر شد.

کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد.

تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه گفته بودی تحمل نمیكنم، تحمل میكنی، چیزی را كه دوست نداشتی دوست میداری، وقتی خیال میكنی نمیتوانی بروی، در لحظه‌ای تصمیم به رفتن میگیری و میروی. میگویی مردم، اما باز زندگی میكنی... این داستان سفر نویسنده و دختر جوانی به نام دنیز است كه ذهنی به‌هم ریخته داشت. بدون اینكه چیزی همراه خود داشته باشند در جست و جویی كه نمیدانستند چه برسرشان خواهد آمد، فقط متكی به روزیای بودند كه قسمتشان خواهدشد. در طول هفت روز سفر بیآنكه پول، غذا، لباس و مهم‌تر از همه چیز برنامه‌ای داشته باشند، شهر به شهر سفر كردند و در آخر زمانیکه به جایی كه شروع كرده بودند، بازگشتند، دیگر هیچ‌كدام مثل سابق نبودند.

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
زندگی بدون اضطراب زندگی بدون اضطراب
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20217
199,900 تومان (بدون مالیات)

هیچ انسانی با مرگ طبیعی از دنیا نمی‌رود. همۀ انسان‌ها خودکشی می‌کنند! هر انسانی هرروز و گاه هر ساعت با دستانی لرزان، زهری کُشنده را درون رگ‌هایش تزریق می‌کند و هر شب کمی می‌میرد تا آنکه سرانجام قلب پریشانش از تپش بازمی‌ایستد.

اضطراب همان زهری است که انسان‌ها با آن خودکشی می‌کنند و به زندگی خود پایان می‌بخشند. این کتاب راهنمایی است که به شما نشان می‌دهد چگونه از خودکشی دست بردارید!

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20071
339,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به شما کمک می‌کند تا از هر فرد در هر کجا و در هر زمانی هوشمندانه‌تر و عاقلانه‌تر عمل کنید و تأثیرگذار باشید نه تأثیرپذیر....

افزودن به محبوب‌ها
چیزهایی که آموخته ام چیزهایی که آموخته ام
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20050
169,900 تومان (بدون مالیات)

این کتابچه متضمن 100 راهکار و کلمات قصار در خصوص راه و رسم زندگی و رسیدن به موفقیت است که در 8 بخش، با این مختصات فراهم آمده است: با خود صادق باش، به فکر دیگران باش، روراست باش و اعتماد به نفس داشته باش، دوراندیش و آینده‌نگر باش، سازگار باش، انعطاف‌پذیر باش، امروز را دریاب، فروتن باش و خوبی‌ها را دوست‌بدار.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20013
10,900 تومان (بدون مالیات)

زندگی در حال گذر است؛ اما چگونه می‌گذرد؟ همه ما دوست داریم زندگیِ با کیفیتی داشته باشیم. زندگیِ با کیفیت؛ به‌معنای زندگی همراه با رشد و شکوفایی و درک ارزش حیات است. کسی که نمی‏تواند ارزش لحظات زنده بودن خود را درک کند و شکرگزار باشد، کیفیت زندگی را از دست داده است.

افزودن به محبوب‌ها
معجزات قرن حاضر معجزات قرن حاضر
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20106
369,900 تومان (بدون مالیات)

وقتی به جای مصرف دارو برای پوشاندن دردها، به بدن خود گوش دهیم، به‌خوبی روش شفابخشی بیماری خود را تشخیص خواهیم داد. وقتی مسئولیت افکارمان را بپذیریم، کنترل سلامتی خود را باز می‌ستانیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20191
249,900 تومان (بدون مالیات)

می‌خواهیم از ب بسم‌الله آغاز کنیم، یعنی از اولین لحظه‌ای که قرار است با فرد یا افرادی دیدار و گفت‌وگو کنید. از اولین نگاه‌هایی که ردوبدل می‌شود و انسان‌ها یکدیگر را تحلیل و قضاوت می‌کنند. حتی پیش از آنکه سلام کنید. 

افزودن به محبوب‌ها
چاشنی احساس چاشنی احساس
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10159
59,900 تومان (بدون مالیات)

این اثر فقط دستور ترکیب مواد غذایی نیست، بلکه هر دانه برنج و هر لقمه نان را مأمور کرده‌ام تا مهر و عشقم را در تاروپود وجودت جای دهم. گرمای احساسم را در اجاق دمیده‌ام و جوانه‌های روحم را دستچین کرده‌ام. این تنها یک وعده غذا نیست... پیوندی است میان دستان آفرینش‌گر من، روح و جسم تو...

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20198
379,900 تومان (بدون مالیات)

«این دستنامه سرگرم کننده، برای شما که می‌خواهید عادت‌های بدتان را از بین ببرید و عادت‌های خوب ایجاد کنید، یک راهنماست.»

آدام گرَفت؛ نویسنده کتاب اورجینال‌ها

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20090
15,900 تومان (بدون مالیات)

غمگین مباش، برای همگان کتابی بسیار سودمند به‌شمار می‌آید و در جهت زدودن ناامیدی و جایگزینی آن با یک دیدگاه گسترده‌ی اسلامی نسبت به زندگی سرشار از نصایح عملی است و به خواننده می‌آموزد چگونه از آزمون‌های این جهان سربلند و پیروز بیرون آید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20028
259,900 تومان (بدون مالیات)

من می خواهم به میلیون ها نفری که کتاب اولین وظیفه شما رشد و شکوفایی خانواده تان است را خوانده اند و در مسسیر ساختن خانواده هایی نمونه قدم گذاشته اند، بگویم که چقدر به خود می بالم و تا حد هیجان زده هستم که شما متعهد شده اید پدر و مادری باشید که فرزندانتان نیاز دارند.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم