سرسختی در زمین پول آفرینی

رابینز بار دیگر کتابی را به‌شیوه‌ای حیرت‌انگیز نوشته است که هم برای بازیکنان تازه‌کار عرصه‌ی پول‌آفرینی و هم برای ماهرترین سوارکاران این رشته‌ تأثیرگذار و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. (استیو فوربس )

ادامه مطلبShow less
479,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10474
دوست داشتن8
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده است تا اطلاعاتی مفید و ارزنده را در اختیار شما قرار دهد. نویسنده‌ی کتاب به‌راستی باور دارد این اطلاعات بسیار دقیق و کاربردی هستند. از سوی دیگر، بهتر است بدانید نویسنده و ناشر کتاب هرگز توصیه‌ای شخصی را دراین‌باره پیشنهاد نمی‌کنند که کدام سبد سرمایه‌گذاری برای شما مناسب‌تر است یا نیازهای ویژه‌ی شما را پوشش می‌دهد. به‌علاوه، نویسنده و ناشر کتاب هرگز توصیه‌ای ویژه را به‌صورت تبلیغی درباره‌ی گونه‌ای سرمایه‌گذاری معین یا دیگر خدمات مالی همچون مسایل حقوقی یا حسابرسی مطرح نمی‌کنند. اگر کسی به کمک کارشناسانه در زمینه‌هایی همچون سرمایه‌گذاری، امور حقوقی یا حسابرسی نیاز داشته باشد؛ خودش باید بکوشد خدمات حرفه‌ای و مناسب را در این زمینه بیابد. البته اطلاعات این کتاب ممکن است دراین‌باره بسیار مفید و مؤثر باشند. اطلاعات مطرح‌شده در این کتاب از دوره‌های زمانی متفاوت گردآوری شده‌اند. پیامدهای گذشته هرگز عملکرد آینده را تضمین نمی‌کنند. به‌علاوه، اطلاعات کاربردی، به‌همراه قانون‌های حقوقی و بسیاری از مسایل دیگر، با گذشت زمان تغییر می‌کنند. چنین تغییری ممکن است به‌تدریج به تغییریافتن بعضی اطلاعات موجود در این کتاب نیز بینجامد. این کتاب فقط و فقط اطلاعاتی تاریخی و البته ارزنده را در اختیارتان می‌گذارد تا اصولی بنیادین و زیربنایی را در عرصه‌ی مالی به شما نشان دهد. به‌علاوه، چنین کتابی قرار نیست شالوده‌ی همه‌ی تصمیم‌های شما را تشکیل دهد؛ به‌منزله‌ی مشاور ویژه‌ی شما در سرمایه‌گذاری‌های زندگی‌تان عمل کند یا خرید و فروش سهامی ویژه را به شما توصیه کند. فقط ممکن است در یک اطلاعیه به شما پیشنهاد شود که کدام سهام ویژه را بخرید یا بفروشید. البته، شما باز هم، قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری‌کردن یا هزینه‌کردن پول، باید چنین اطلاعیه‌ای را با دقت بخوانید و به آن توجه داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10474

مشخصات

کد کتاب
10474
شابک
978-964-236-865-5
نام کتاب
سرسختی در زمینه پول آفرینی
نام اصلی
Unshakeable
نویسنده (ها)
آنتونی رابینز
مترجم (ها)
سیما فرجی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
440
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ سوم
سال چاپ اول
1396
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
کتاب معجزات تغییرات مثبت کتاب معجزات تغییرات مثبت
ناموجود
دوست داشتن
17,900 تومان
بگذارید این تاییدات مثبت، زندگی‌تان را متحول کنند و دست به کار شوید که تغییری ایجاد کنید. این کار از شما ساخته است. برای رسیدن به رشد بیشتر و تحقق رویاهایتان از مطالب این کتاب بی‌نظیر استفاده کنید.
دوست داشتن
399,900 تومان
آیا می‌دانید چگونه دعا كنید كه نتیجه‌بخش باشد؟ از وقتی دعا كردن را جزء یكی از كارهای روزمره‌ خود قرار داده‌اید چه ‌مدت می‌گذرد؟ در شرایط اضطراری، خطر یا دردسر، هنگام بروز بیماری‌ها و وقتی بوی مرگ به مشام می‌رسد، همه...
دوست داشتن
پنج راز که پیش از مرگ باید بدانید پنج راز که پیش از مرگ باید بدانید
ناموجود
دوست داشتن
19,900 تومان
این کتاب سفری عمیق و قلبی را برای خواننده‌اش در جهت یافتن خوشبختی و سعادت ماندگار رقم می‌زند. در این کتاب، دکتر جان ایزو با بیش از دویست نفر از افراد مختلف شصت تا یکصدو شش ساله گفتگو و مصاحبه کرده است.
دوست داشتن
5 دقیقه ان ال پی 5 دقیقه ان ال پی
ناموجود
دوست داشتن
37,900 تومان
هدف کتاب این است که از مهارت‌های تازه‌ی خود برای بهبود زندگی‌تان بهره گیرید. می‌توانید بلافاصله از این مهارت‌ها استفاده کنید. همه‌ی آن‌ها با ‌دقت بررسی و امتحان شده‌اند و کاربرد  دارند. هرچه بیشتر آن‌ها را تمرین کنید،...
دوست داشتن
499,900 تومان
با خواندن این کتاب: * چگونه در دیگران تأثیر مثبت بگذاریم... * چگونه بفهمیم طرف مقابل دروغ می‌گوید... * چگونه همکاری و مساعدت دیگران را جلب کنیم... * چگونه در مصاحبه و مذاکره موفق باشیم... * چگونه کسی را که با ما...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
در ساحل نمی توان موج سواری کرد در ساحل نمی توان موج سواری کرد
دوست داشتن
139,900 تومان
کتاب در ساحل نمی‌توان موج سواری کرد به قلم اسکات مایکر، با موضوع تفکر مثبت و خودسازی، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نخستین گام را جهت دستیابی به تکامل و خوشبختی برداشت.
دوست داشتن
125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه های عمر 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه های عمر
ناموجود
دوست داشتن
32,900 تومان
موضوعی که امید دارم اتفاق بیافتد این است که فروشندگان از اشتباهات من درس بگیرند. زیرا ما انقدر وقت نداریم که همه چیز خودمان را تجربه کنیم، فرد عاقل کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند. 
دوست داشتن
تجارت جهانی هنر چانه زنی تجارت جهانی هنر چانه زنی
دوست داشتن
399,900 تومان
تقریبا هر چیزی مي‌تواند هدف مذاکره قرار بگيرد. افراد یا کالایی را درمقابل خدمتی پیشنهاد مي‌دهند ، یا برعکس و یا اینکه کالا و خدمت را درمقابل پول عرضه مي‌کنند. چانه‌زني آن‌ها نیز ممکن است تلویحی و یا به صراحت باشد.
دوست داشتن
8 عادت زنان موثر 8 عادت زنان موثر
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
تفكر خوش‌بينانه و بدبينانه نتايج مخصوص خود را به بار می‌آورد. بعضی مطالعات نشان داده كه بدبين‌ها در كار، مصر نبوده و فاقد پشتكار لازمند. آن‌ها اغلب افسرده هستند و افسردگی در زنان بدبين به نسبت مردان بدبين بيشتر است....
دوست داشتن
تجارت جهانی فروشنده ی نخبه تجارت جهانی فروشنده ی نخبه
ناموجود
دوست داشتن
229,900 تومان
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم