فریب دادن شیطان

راز اینکه چگونه نویسنده به آزادی فیزیکی و مالی رسید. کتابی که می‌خوانید دوره‌ای سخاوتمندانه در زمینة روان‌شناسی است که طرز کار ذهن انسان را نشان می‌دهد. وقتی خواندن این کتاب را تمام کردید، اطلاعاتی به‌مراتب بیشتر دربارة خداوند به ذهنتان راه یافته است.

ادامه مطلبShow less
169,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10625
دوست داشتن15
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

یادداشت برای خوانندگان
به قلم شارون لچتر
فریب دادن شیطان عمیق‌ترین کتابی است که تاکنون خوانده‌ام.
قبل از هر چیز باید بگویم باعث افتخار من بود وقتی دُن گرین، مدیرعامل بنیاد ناپلئون هیل، به اندازة کافی به من اعتماد کرد و از من خواست در این پروژه سهم و نقش داشته باشم. پیش‌نویس کتاب را که خواندم یک هفته نتوانستم بخوابم.
ناپلئون هیل کتاب را در سال 1938 نوشت. دست‌نویس این کتاب را خانوادة هیل به مدت 72 سال پنهان کردند. چرا؟ زیرا از واکنشی که ایجاد می‌کرد واهمه داشتند. شجاعت ناپلئون هیل در نگارش دربارة کار ابلیس در کلیساها، مدارس و سیاست‌های ما اساس جامعة آن زمان را تهدید می‌کرد.
وقتی سؤال شد که چرا خانوادة هیل پیش‌نویس کتاب را پنهان کرده‌اند، دن گرین به داستان زیر اشاره کرد:
پای اعتراضات همسر هیل، آنی لو در میان بود. او منشی دکتر ویلیام پلام جاکوبز رئیس کالج پرسبی‌تارین در شهر کلینتون، کارولینای جنوبی بود. جاکوبز در ضمن مالک جاکوبز پرس و مشاور گروهی از مؤسسات پارچه‌بافی کارولینای جنوبی بود. جاکوبز از هیل دعوت کرد تا به کلینتون بیاید و برای او کار کند. آنی لو نمی‌خواست به خاطر نقش ابلیس کتاب حاضر به چاپ برسد. او از واکنش مذهبیون می‌ترسید، گرچه هیل در سال 1970 مرد، آنی لو تا سال 1984 زنده بود. با مرگ آنی لو نسخة خطی کتاب در اختیار دکتر چارلی جانسون که در آن زمان رئیس بنیاد ناپلئون هیل بود، قرار گرفت. چارلی برادرزادة آنی لو هیل بود. همسر چارلی، فرانکی با احساسات آنی لو آشنا بود. فرانکی به چارلی گفت مایل نیست تا روزی که زنده است نوشته نشر شود. همسر چارلی چند سال پیش مرد و خانوادة چارلی نسخة خطی را در یک جلد چرمی قرمزرنگ گذاشتند و روی جلد عبارت «فریب دادن شیطان» را به خط زرکوب نوشتند و نوشته را به من دادند. بنیاد بر این باور است که نسخة خطی پیام مهمی دارد که باید با دیگران در میان گذاشته شود.
بعد از صحبت با دُن، من به نتیجة قدرتمندی رسیدم. این کتاب با آنکه در سال 1938 نوشته شده بود، مناسب چاپ شدن در این زمان بود تا جامعة ما را به آگاهی برساند. هدف این بود که این کتاب به بسیاری از مسائل و سؤالات مطرح زمانه جواب بدهد. این کتاب راهکارهایی در اختیار ما می‌گذارد تا شیطان موجود در زندگی‌مان را فریب دهیم. این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه به موفقیت برسیم و به دنیای پیرامون خود چیزی بیفزاییم.
درست همان‌طور که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به ما کمک کرد که بعد از کسادی بزرگ به موفقیت برسیم، فریب دادن شیطان به ما کمک می‌کند در روزگار فعلی به موفقیت دست پیدا کنیم.
ممکن است بپرسید هیل بر این باور بود که صحبت کردن با شیطان حقیقی یا خیالی بود؟ انتخاب با شماست. اما من از دن گرین دربارة اندیشه‌های هیل در کتاب‌های دیگرش سؤال کردم تا شاید به کتاب دیگری که در درون مغز هیل بود، پی ببریم. پاسخ دن از این قرار بود:
استفاده از صحبت‌های تصوری و خیالی برای هیل موضوع جدیدی نبود. در سال 1953 هیل کتابی با عنوان چگونه حقوق خود را افزایش دهیم نوشت. این کتاب دربارة گفت‌وگوی هیل و کارنگی بود. هیل درواقع در سال 1908 با کارنگی گفت‌وگو کرده بود. کارنگی در سال 1919 مدت‌ها قبل از چاپ کتاب فوت کرد.
این اولین باری نبود که هیل از جلسات خیالی برای انتقال آنچه در حال نوشتنش بود، استفاده می‌کرد. در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید هیل در مبحث حس ششم دربارة ملاقات خیالی با نُه مردی که زندگی آن‌ها برایش بسیار مهم بود، مطالبی نوشت. اعضای شورای خیالی نه‌نفره عبارت بودند از امرسون، پین، ادیسون، داروین، لینکلن، ناپلئون، فورد و کارنگی.
هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشت که در خلال جلسه با این «مشاوران نامرئی» به این نتیجه رسید که ذهنش می‌تواند پذیرای نظرهای بیشتری باشد که وقتی حس ششمش فعال بود، به آن‌ها دست می‌یافت.
فریب دادن شیطان هرگز اولین باری نبود که او دربارة مذهب مطالبی می‌نوشت. درواقع بعد از انتشار کتاب قانون موفقیت در سال 1938 او نامه‌هایی دال بر اعتراض به نوشته‌هایش دربارة مدرسه و دین دریافت کرد. در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در فصلی با عنوان «شش روح ترس» هیل نوشت که ترس از مرگ اغلب با دین رابطه دارد. هیل در کتاب اصلی خود مطالب فراوانی داشت که دربارة رهبران دینی بیان کند.
هیل حتی در مجلة قانون طلایی مطالب فراوانی داشت که در مورد دین بنویسد. هیل در مقاله‌ای با عنوان «پیشنهادی به کشیش‌های انجیل» آن‌ها را به خاطر توصیه‌هایی که به پیروان خود می‌کردند، سرزنش کرد.
ازاین‌رو انتخاب با شماست. آیا هیل به‌راستی با شیطان حرف زد یا این مثال و تمثیلی است که با قلب خود در تماس باشید؟ سبک منحصر‌به‌فرد هیل شما را به سمتی حرکت می‌دهد که هرگز فکر نمی‌کنید امکان‌پذیر باشد. کلماتی که در این کتاب می‌خوانید، کلمات خود هیل هستند. ازآنجاکه نسخة خطی کتاب بسیار مفصل و طولانی بود، من با دقت موشکافانه سعی کردم کتاب را به‌گونه‌ای ویرایش کنم که چیزی از پیام او جا نیفتد. من دست‌نویس‌های هیل را نگه داشته‌ام تا اگر دستور زبان مدرن ایجاب کرد، تغییراتی در این کتاب دهیم.
در کار ویرایش و تفسیر این کتاب برای روشن‌تر کردن مطالب شخصاً توضیح داده‌ام که چگونه پیش‌بینی‌های او تبدیل به واقعیت شده‌اند. من در بیان همة مطالب کتاب نظرهای خودم را افزوده‌ام. شما می‌توانید انتخاب کنید آیا می‌خواهید نظرهای مرا هم بخوانید یا به خواندن عین مطالب هیل اکتفا کنید.
لطفاً از این کتاب قدرتمند لذت ببرید و مطالب آن را با دوستان و اعضای خانواده‌تان در میان بگذارید. قدرت کلمات هیل می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و همین کار را هم خواهد کرد.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10625

مشخصات

کد کتاب
10625
شابک
978-622-220-688-8
نام کتاب
فریب دادن شیطان
نام اصلی
Outwitting The Devil
نویسنده (ها)
ناپلئون هیل
مترجم (ها)
مهدی قراچه داغی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
240
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
219,900 تومان
این کتاب نظام باورهای شما را تغییر می‌دهد، فرضیات شما را به چالش می‌کشاند. شیوه تفکر شما را تغییر می‌دهد و تازه این آغاز ماجراست! رندی گیج استاد و راهنمای رساندن شما به نبوغ کارآفرینی است.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
259,900 تومان
نه‌تنها همه‌ی ما چیزهای یکسانی می‌خواهیم، بلکه می‌دانیم چه کارهایی باید انجام دهیم تا به آن‌چیزها برسیم و قصد داریم این کارها را زمانی در آینده انجام دهیم؛ اما قبل از این‌‌كه شروع کنیم، لازم است به یك مكان خیالی و...
دوست داشتن
ایستاده در اوج ایستاده در اوج
ناموجود
دوست داشتن
35,900 تومان
حرکت از موفقیت به معنا، زیگ زیگلار بیش از سی کتاب پرفروش درباره رشد شخصی، رهبری، فروش، ایمان، خانواده و موفقیت نوشته است. او یک مرد خانواده، متعهد، وطن‌پرستی فداکار و یکی از اعضای فعال کلیسا بود. سبک ارائه منحصر به...
دوست داشتن
اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید اولین میلیون دلار خود را در بازاریابی شبکه ای کسب کنید
ناموجود
دوست داشتن
19,900 تومان
تقریباً تمام کسانی که با تجارت بازاریابی شبکه‌ای آشنا می‌شوند، در ابتدا پتانسیل این تجارت را باور نمی‌کنند و در ادامه هم وقتی با مفاهیمی چون اهرم، تصاعد و غیره آشنا می‌شوند، آن را یک راه میانبر برای کسب ثروت می‌انگارند.
دوست داشتن
مهارت های مدیریتی خود را ارزیابی کنید - 50 دقیقه ای مهارت های مدیریتی خود را ارزیابی کنید - 50 دقیقه ای
دوست داشتن
129,900 تومان
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های «پنجاه دقیقه‌ای کاربردی» است، که مخاطبان در آن با دوازده استعداد و توانایی حیاتی که اصل و عصاره مدیریت به شمار می‌آیند، آشنا می‌شوند. برنامه‌ریزی خلاقانه، هدف‌مدار بودن، مشورت‌دهی و مربیگری،...
دوست داشتن
دانشگاه زندگی (اردیبهشت) دانشگاه زندگی (اردیبهشت)
دوست داشتن
359,900 تومان
می‌دونی که بیشتر مشکلات ما در رابطه با خودمون و دیگران به علت عدم شناخت و آگاهیه، اگر هر روز یک کتاب اونم به مدت 20 دقیقه از این مجموعه 12 جلدی دانشگاه زندگی رو بخونید، بعد از یک سال به تمام رموزی که برای رسیدن به یک...
دوست داشتن
5 دقیقه ان ال پی 5 دقیقه ان ال پی
ناموجود
دوست داشتن
37,900 تومان
هدف کتاب این است که از مهارت‌های تازه‌ی خود برای بهبود زندگی‌تان بهره گیرید. می‌توانید بلافاصله از این مهارت‌ها استفاده کنید. همه‌ی آن‌ها با ‌دقت بررسی و امتحان شده‌اند و کاربرد  دارند. هرچه بیشتر آن‌ها را تمرین کنید،...
دوست داشتن
مربی برتر مربی برتر
دوست داشتن
359,900 تومان
در این کتاب لذت‌بخش که اصول ساده‌نویسی در آن به‌طور کامل رعایت شده است، یکی از بهترین نویسندگان و مربیان عصر حاضر دنیا، مایکل نیل رازهایی را با شما در میان می‌گذارد که از طریق آن زندگی خودتان و زندگی کسانی را که با...
دوست داشتن
8 عادت زنان موثر 8 عادت زنان موثر
ناموجود
دوست داشتن
29,900 تومان
تفكر خوش‌بينانه و بدبينانه نتايج مخصوص خود را به بار می‌آورد. بعضی مطالعات نشان داده كه بدبين‌ها در كار، مصر نبوده و فاقد پشتكار لازمند. آن‌ها اغلب افسرده هستند و افسردگی در زنان بدبين به نسبت مردان بدبين بيشتر است....
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم