مانیفست قهرمان هر روز

مثبت اندیشی خود را فعال کنید، بهره‌وری خویش را بالا ببرید، به دنیا خدمت کنید

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
359,910 تومان 399,900 تومان
‎−10%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10630
دوست داشتن11
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

پیامی شخصی از رابین شارما

این اثر، کتابی درباره نبوغ، وقار، قهرمانی و شجاعت گسترده‌ای است که امروز در قلب تپنده هریک از ساکنان سیاره ما وجود دارد.

خلق این اثر برایم نشاط‌آور، رعب‌‎آور، الهام‎بخش و هم‌زمان طاقت‎فرسا بوده است.

نوشتن مانیفست قهرمان هر روز موجب شد که به مکان‌هایی مرتبط با حرفه، شخصیت و رسالتم بروم تا بتوانم فراتر از دانسته‌های قبلی‌ام خدمت‌رسانی کنم. وقتی این کتاب به پایان رسید، مرد متفاوتی شده بودم.

در صفحات پیش رو، فلسفه‌ای اثبات‌شده کشف خواهید کرد تا بتوانید ظریف‌ترین استعدادهایتان را آشکار کنید. روشی انقلابی خواهید یافت تا شاهکاری خلاقانه و بینشی ماندگار تولید کنید تا زندگی‌ای سرشار از زیبایی نفس‌گیر، شادمانی ماندگار و آزادی معنوی را سپری کنید.

در این کتاب نسبت به کتاب‌های قبلی‌ام، تجربیات شخصی و در یک کلام، خودم را بیشتر با شما سهیم کرده‌ام. فاش کردن مسائل شخصی که به‌نوعی آسیب‎پذیری بزرگی است، روندی ترسناک و درعین‌حال رضایت‌بخش بوده است. باور دارم که نگاه صادقانه به ناکامی‎هایمان به ما کمک می‌کند تا آن‎ها را به خرد تبدیل کنیم. باور دارم که پذیرش زخم‌هایمان کمک می‎کند تا آن‎ها را به نقاط‌قوت تبدیل کنیم.

امید قلبی من این است که هنگام مطالعه این کتاب یاد بگیرید از چه خطرهایی دوری کنید، چگونه مشکلات را به پیروزی تبدیل کنید و به این دیدگاه برسید که حتی زمانی که ظاهر امور نشان نمی‌دهد، زندگی به روش شگفت‌انگیزش همه چیز را به نفع ما پیش می‌برد.

مانیفست قهرمان هر روز را به‌گونه‌ای هنرمندانه خلق کرده‌ام، گویی آخرین کتابم است. امیدوارم و از خدا می‎خواهم که کتاب‎های بیشتری بنویسم، اما می‎دانم که آدمی شکننده و اسیر سرنوشت است و هیچ‌یک از ما نمی‌دانیم فردایمان چگونه خواهد بود؛ بنابراین در این کتاب بهترین‌هایم را ارائه داده‌ام تا بهره‎وری برتر، عملکردی منحصربه‎فرد، شادمانی‌ای پایدار و البته خدمت‌رسانی‌ای بی‌بدیل به همنوعان در زندگی‌تان جاری شود.

آرزوی قلبی و خالص من این است: دانشی که قرار است از این کتاب بگیرید، تمام موهبت‎های خاموش درونتان را بیفروزد،شعله بزرگ‎ترین دستاوردهایتان را روشن کند و جادوی شخصی شما را تجلی دهد تا زندگی‎ای که همواره رؤیایش را در سر می‌پرورانده‌اید را تجربه کرده و همراه با آن، دنیا را به مکانی بهتر و زیباتر تبدیل کنید.

با عشق و احترام

رابین

 

مانیفستی برای قهرمان هر روزِ درونتان

مارتین لوتر کینگ می‌گوید: «اگر هنوز چیزی در درونتان کشف نکرده‌اید که حاضر باشید برایش بمیرید، شایسته زندگی کردن نیستید.»

من به‌راحتی حاضرم برای این واقعیت که شما بزرگ هستید، بجنگم و بمیرم.

حاضرم برای این حقیقت بمیرم: اینکه رسالتتان این است که کارهای شگفت‌انگیز انجام دهید، رویدادهایی باشکوه را تجربه کنید و به راز دنیای چیرگی که انسان‌های بزرگ پیش از ما در آن پا گذاشته‌اند، پی ببرید.

شما به‌عنوان یکی از ساکنان زمین، فراخوانده شده‌اید تا قدرت بدوی خود را برای انجام کارهای جذاب، پیشرفتی شگفت‌انگیز و ارتقاء زندگی برادران و خواهرانی که همه سوار بر این سیاره‌ایم، به دست آورید.

ایمان دارم که این حقیقت محض است. مهم نیست که دستان سرنوشت، اکنون شما را در کجا قرار داده است. گذشته شما تعیین‎کننده آینده‌تان نیست. همواره می‌توان فردا را پدیده‎ای بهتر از امروز کرد. شما انسان هستید و این همان کاری است که توانایی انجامش را دارید.

بله، ما از رنگ، نژاد، جنسیت، مذهب، ملیت، اندازه و حضوری متفاوت برخورداریم. نلسون ماندلا، هریت تابمن، ماهاتما گاندی، فلورانس نایتینگل و اسکار شیندلر قهرمانانی در برترین جایگاه هستند؛ بااین‌حال، همه آن‌هایی که زندگی آرام‌تری دارند -‌آن‌هایی که در مدارس آموزش می‌دهند، در رستوران‌ها کار می‌کنند، شعر می‌نویسند یا شرکت‌های نوآفرین خود را راه‌اندازی می‌کنند، در نانوایی نان می‌پزند یا در خانه مراقب فرزندانشان هستند و همچنین آن‌هایی که در جامعه اولین پاسخگویان هستند، ازجمله آتش‌نشانان و امدادگران‌- آن‌قدر ارزشمند هستند که آن‎ها را قهرمانان بنامیم. بسیاری از این انسان‌های بزرگ مشاغل سختی دارند، اما این سختی را با اراده‌ای شگفت هموار می‎کنند و کارشان را به بهترین شکل انجام می‌دهند. آن‌ها با لبخندی بر چهره و ملاحتی در قلبشان کار می‌کنند.

هربار که در مسیر این افراد قرار می‎گیرم، دربرابرشان تعظیم می‌کنم. واقعیت این است که از آن‌ها می‌آموزم. آن‎ها مرا به تعالی می‌رسانند و ملاقات این آدم‎ها مرا دگرگون می‌کند.

این افراد همان قهرمانان هر روز هستند؛ همان «مردمان به‌اصطلاح عادی» که خودشان را به روش‌هایی شرافتمندانه در مسیر زندگی هدایت می‌کنند.

اکنون با تمام احترامی که برای موهبت‌های درونی‌تان قائل هستم و می‌دانم که آرزوی تجلی آن‌ها را دارید، در شروع سفر مشترکمان، این کلمات را انگیزه‌ای ازسوی من به خودتان بدانید:

از همین امروز به خودتان قول بدهید که همان روح والا، رزم‌آور شجاع و خالق شکست‌ناپذیری باشید که خرد ذاتی‌تان از شما می‌خواهد.

آزمون‌های گذشته‌تان بسیار ماهرانه در خدمت شما هستند تا به فردی سرسخت‌تر که از قدرت‌های درونی‎اش آگاه است تبدیل شوید؛ قدرت‌هایی که شما را نسبت ‌به نعمت‎های زندگی قدردان‎تر می‎کنند؛ نعمت‎هایی چون سلامتی، خانواده شاد، شغلی پردرآمد و قلبی امیدوار. دشواری‎هایی که در ظاهر خودنمایی می‎کنند، درواقع پلکانی برای پیروزی‌های امروز و فردایتان هستند.

محدودیت‎های گذشته که گاه غل‌وزنجیرتان کرده‌اند و «ناکامی‌هایی» که به شما آسیب زده‌اند، برای تحقق چیرگی و برتری شما لازم و ضروری بوده‎اند. واقعیت این است که شما سود برده‌اید.

بله، خواه این واقعیت را بپذیرید یا نه، شما شیر هستید، نه گوسفند. شما رهبر هستید، نه قربانی. شما انسانی ارزشمند و شایسته دستاوردهای استثنایی، ماجراجویی‌های شادی‌بخش، رضایتی بی‌چون‌وچرا و احترام به خویشتن هستید و تمام این‌ها در گذر زمان به منبعی از عشق به خویش تبدیل خواهد شد که هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را از شما بگیرد.

شما نیرویی قدرتمند در طبیعت و خالقی پویا هستید، نه یک موجود منفعل که برحسب تصادف در دنیای متوسط و تحقیرآمیز فرود آمده و اکنون مجبور است با هر خفت غیرانسانی‌ای مصالحه کند.

و با تعهدی استوار و تلاشی منظم به انسانی استثنایی و قدرتمند، هنرمندی شگفت‌انگیز و مطلوب تکامل خواهید یافت. شما نابغه‌ای هستید که در عالی‌ترین و صادقانه‌ترین حالت ممکن خود، دنیا را تغییر خواهد داد.

بنابراین، فردی بدبین، منتقد و سرزنشگر نباشید، زیرا بدگمانان، رؤیاپردازانی فرومایه هستند و شما هرگز شایسته آن نیستید که به متوسط بودن رضایت دهید.

به‌خاطر امروز و هرروزی که از زندگی خاص، باشکوه، نورانی و اثربخشتان می‌گذرد، مصمم و آزاد و رها بایستید و آینده‌تان را بسازید. آرزوهای بزرگتان را تحقق ببخشید و مشارکت و فداکاری‌تان در تجلی رؤیاها و شوروشوقتان را باعظمت نشان دهید.

امید و شور درونی‌تان را قوی کنید. مهارت و استعدادهایتان را برق بیندازید و الهام‎بخش تمام نظاره‎کنندگانی باشید که آن‌قدر خوش‎اقبال‌اند که شما را به‎‎عنوان الگویی عالی از بزرگی و منش انسانی در نظر گرفته‌اند.

ما شاهد پیشرفت شما خواهیم بود، برای موهبت‎ها و استعدادهایتان کف خواهیم زد، شجاعتتان را تحسین و جاودانگی‌تان را تکریم خواهیم کرد، زیرا شما در آینده، در قلب بسیاری از افراد زنده خواهید بود.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10630

مشخصات

کد کتاب
10630
شابک
978-622-220-764-9
نام کتاب
مانیفست قهرمان هر روز
نام اصلی
The Everyday Hero Manifesto
نویسنده (ها)
رابین شارما
مترجم (ها)
فاطمه باغستانی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
398
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
نابغه دیوانه نابغه دیوانه
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
197,910 تومان 219,900 تومان
‎−10%
این کتاب نظام باورهای شما را تغییر می‌دهد، فرضیات شما را به چالش می‌کشاند. شیوه تفکر شما را تغییر می‌دهد و تازه این آغاز ماجراست! رندی گیج استاد و راهنمای رساندن شما به نبوغ کارآفرینی است.
دوست داشتن
با آرامش خاطر ثروتمند شوید با آرامش خاطر ثروتمند شوید
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
314,910 تومان 349,900 تومان
‎−10%
با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم:  1 ذهن خود را بشناسید و زندگی خود را بگذرانید 2 درها را روی گذشته ببندید 3 نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به‌ بار می‌آورد 4 وقتی عاری از ترس هستید، آزاد زندگی می‌کنید. 5 شما بر...
دوست داشتن
اثر مرکب اثر مرکب
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
197,910 تومان 219,900 تومان
‎−10%
این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 
دوست داشتن
هنر گفتگو هنر گفتگو
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
377,910 تومان 419,900 تومان
‎−10%
کتاب هنر گفتگو با هرکس در هر جا بر پایه ی این درک و فهم مشترک بنا شده است و بدون اینکه به چرای گفتگو کردن توجه داشته باشد، چگونگی آن را به شما می آموزد.
دوست داشتن
ملاقات من با خودم ملاقات من با خودم
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
287,910 تومان 319,900 تومان
‎−10%
کتابی که در دستان شماست، همان است که مدت‌هاست در جستجویش بوده‌اید. این کتاب پیله‌ی زندگی شما را از هم می‌شکافد و دگرگون می‌‌کند و از شما، انسانی موفق، ثروتمند، سالم و نیرومند می‌سازد تا به فضای آرامش، آسایش، نشاط و...
دوست داشتن
می توان شاد بود حتی در سختی ها می توان شاد بود حتی در سختی ها
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
170,100 تومان 189,000 تومان
‎−10%
دکتر کارلسون در این کتاب توضیح می‌دهد که زندگی دشمن شما نیست؛ اما افکار شما می‌توانند دشمنان سرسخت شما باشند. می‌توانیم بياموزيم با عشق و صبوری زندگی کنیم یا اين‌كه با آن به جدال و کشمکش برخيزيم. صرف‌نظر از چالش‌هایی...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
آخرین سخنرانی آخرین سخنرانی
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
17,910 تومان 19,900 تومان
‎−10%
"دیوارهای بلند را نساخته اند تا مانع رسیدن ما به رویاهایمان شوند. دیوارها را ساخته اند تا با تلاش از آنها عبور کنیم و ارزشمندی رویاهایمان را به اثبات برسانیم."
دوست داشتن
13 اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آنها 13 اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آنها
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
287,910 تومان 319,900 تومان
‎−10%
این کتاب تحلیلی جذاب و واقع‌گرایانه از اقدام خوب مدیریت و رفتارهای نادرست آن در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب باید در در کشوی اول میز هر مدیری باشد و این کشو باید همیشه نیمه‌باز بماند...
دوست داشتن
هوش مصنوعی ناب هوش مصنوعی ناب
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
350,910 تومان 389,900 تومان
‎−10%
چگونه استارت آپ‌های نوآور از هوش‌مصنوعی برای رشد استفاده می‌کنند؟ همواره راه‌اندازی و رشد یک استارت‌آپ جدید، چالش‌برانگیز بوده است. این امر نیازمند این است که کارآفرینان و رهبران ذهنیت گشوده‌ای نسبت به آزمودن...
دوست داشتن
قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
11,610 تومان 12,900 تومان
‎−10%
در مورد شما قهرمان معلوم است، این قهرمان «خود واقعی» شماست که در درونتان زندانی است و شما باید سند آزادی او را امضاء کنید! هدف بزرگ این قهرمان نیز روشن است: «چشم انداز و هدف شما» آنچه می‌ماند شناسایی موانعی است که...
دوست داشتن
جلد کتاب قانون جذب جلد کتاب قانون جذب
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
179,910 تومان 199,900 تومان
‎−10%
اگر می‎خواهی دلیل واقعی سبک زندگی فعلی خود را بدانی و دریابی که چگونه می‌توانی زندگی‌ات را به شیوه‎ای مثبت تغییر دهی، این کتاب به زبانی ساده دستورالعمل‎هایی را در اختیار تو قرار می‌دهد.
دوست داشتن
کلید طلایی ثروت کلید طلایی ثروت
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
80,910 تومان 89,900 تومان
‎−10%
ناپلئون هیل رمز و راز کلیدی را بیان می‌کند که همه شکست‌های گذشته شما را به سرمایه‌ای گرانبها تبدیل می‌کند و شما را به کسب ثروت‌های دوازده‌گانه زندگی راهبر می‌شود.
دوست داشتن
صبح های جادویی مولتی میلیونرها صبح های جادویی مولتی میلیونرها
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
359,910 تومان 399,900 تومان
‎−10%
در این کتاب تمام کارهایی که مولتی میلیونرها پیش از ساعت 8 صبح انجام می دهند تا به ثروتی افسانه ای دست یابند را خواهید خواند
دوست داشتن
اسرار ذهن ثروتمند اسرار ذهن ثروتمند
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
269,910 تومان 299,900 تومان
‎−10%
کتاب اسرار ذهن ثروتمند کتاب مقدس ایجاد ثروت به شیوه‌ای عملی است. تی‌هارواکر رمز و رازهای ثروتمند شدن را برای هر فردی قابل دسترس می‌کند. این کتاب را ببلعید!
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم