هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

وقتی با امیدواری از خواب بیدار می‌شوی، نه‌تنها رفتاری بهتر پیش می‌گیری، بلکه برکت‌ها و الطاف بیشتر خداوند را به چشم خواهی دید.

ادامه مطلبShow less
269,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
30113
دوست داشتن8
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

پیشگفتار

چگونگی شروع یک روز، حال‌وهوای کلی آن را مشخص می‌کند. صبح که از خواب بیدار می‌شوی، ممکن است بسیار ساده در رختخواب دراز بکشی و به افکاری منفی بیندیشی: حس کار کردن نیست. نمی‌خواهم با این بچه‌ها سروکله بزنم. دیروز ورزش نکردم. متوجه نیستی، اما برای یک روز نکبت‌بار آماده می‌شوی. درست مانند آهنربا همان چیزی را که همواره به آن می‌اندیشی به خود جذب می‌کنی.

بسیار اهمیت دارد که در ابتدای هرروز ذهن خود را در جهت صحیح تنظیم کنی. باید به دست خود حال‌وهوای روزهایت را معین کنی، وگرنه افکار منفی آن را برای تو معین خواهند کرد؛ به‌همین‌دلیل، این مجموعه نیایش را تألیف کرده‌ایم تا یاری‌ات کند که ذهن خود را برای روزی مثبت، شاد و سرشار از ایمان آماده کنی. وقتی روز خود را با قدردانی شروع می‌کنی، به خیروبرکت خداوند می‌اندیشی و چشم‌انتظار الطافش هستی؛ یعنی خود را برای روزی پربرکت و پرثمر آماده کرده‌ای. هرروز صبح چند دقیقه وقت بگذار و یکی از این نیایش‌ها را بخوان. فقط چند دقیقه طول می‌کشد، اما می‌تواند تغییری بزرگ رقم بزند.

وقتی با امیدواری از خواب بیدار می‌شوی، نه‌تنها رفتاری بهتر پیش می‌گیری، بلکه برکت‌ها و الطاف بیشتر خداوند را به چشم خواهی دید.

خواسته‌ات در راه است

«وقتی رسیدن به خواسته‌ات به تأخیر می‌‌افتد، منتظرش بمان؛ زیرا بی‌شک از راه خواهد رسید.»

خداوند وعده داده است که اگر در تمام کارهایت او را در اولویت قرار دهی، تلاش‌هایت را به موفقیت مزین می‌کند. ازآنجایی‌که همواره در جست‌وجوی خداوند بوده‌ای، پاداشی در راه است. لطف الهی، رویدادهای نیک، ترفیع مقام، تغییری بزرگ، شفا و تولدی دوباره در راه است. شاید به نظر می‌رسد که زیاد از حد طول کشیده است؛ شاید احساس می‌کنی تا ابد همین‌طور ادامه دارد، اما بازهم ایمانت را حفظ کن. وعده الهی ازطریق ایمان و صبر به سرانجام می‌‌رسد.

منتظر ماندن به این معنا نیست که هیچ کاری انجام ندهی؛ یعنی باید آماده شوی. اکنون زمان حاضر شدن است. خداوند نمی‌خواهد یک زندگی عادی و معمولی داشته باشی. ازآنجایی‌که به او اطمینان کرده‌ای، زندگی‌ات را گسترش می‌دهد. او می‌خواهد مؤثرتر باشی. قرار است در زمانی کوتاه‌تر به نتایجی بیشتر دست‌یابی. او زندگی‌ات را ساده‌تر خواهد کرد و تو را به جایی می‌رساند که خودت نمی‌توانستی به آنجا بروی. وعده الهی از تمام رؤیاهایت بزرگ‌تر خواهد بود. آماده شو، زیرا خواسته‌ات در راه است. تمام خواسته‌هایی که به آن‌ها ایمان داشتی برآورده می‌شوند. تمام رؤیاهایی که خداوند در قلبت قرار داده است و برای رسیدن به آن‌ها با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنی، به نام پروردگارت به ثمر خواهند رسید.

نیایش روزانه

پروردگارا، برای وعده‌های محقق‌شده، برای مهربانی‌های تو در زندگی‌ام و برای اینکه تلاش‌هایم را به موفقیت مزین کرده‌ای از تو سپاسگزارم. برای تمام قسمت‌های زندگی‌ام از تو خردمندی و هدایت می‌طلبم. می‌دانم که وعده‌ات با ایمان و صبر محقق می‌شود. اعلام می‌کنم که لطف الهی، موقعیت‌های خوب، تولدی دوباره و ترفیع مقام به‌سمت من می‌آیند! به من کمک کن آماده باشم. به من نشان بده برای دریافت تمام نعمت‌های ازپیش‌آماده‌‌شده‌ات چه‌کار کنم. آمین.

افکار صبحگاهی

باید امیدت را افزایش دهی. لازم نیست بدانی خداوند از چه راهی مشکلاتت را برطرف می‌کند یا چگونه تو را به خواسته‌هایت می‌رساند. این به عهده اوست. وظیفه تو، باور کردن است. ایمانت به تو کمک می‌کند که بر موانع پیش‌روی خود غلبه کنی.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30113

مشخصات

کد کتاب
30113
شابک
978-622-220-766-3
نام کتاب
هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
نام اصلی
Wake up to Hope
نویسنده (ها)
جوئل و ویکتوریا اوستین
مترجم (ها)
افسانه مقدم
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
380
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
299,900 تومان
همان خدایی که ما را به‌سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه‌چیز به نفع ما پیش می‌رود. 
دوست داشتن
229,900 تومان
حتماً از خودتان می‌پرسید که این راز چیست؟ راز، قانون کشش است. راز هر آنچه را که بخواهید به شما می‌دهد: خوشحالی، سلامتی و ثروت و... راز می‌آموزد که ما می‌توانیم هر آنچه را می‌خواهیم داشته باشیم.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
239,900 تومان
ویراست دوم منتشر شد. کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد. تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه...
دوست داشتن
نه به محدودیت نه به محدودیت
ناموجود
دوست داشتن
51,900 تومان
 در این کتاب جان سی مکسول راه‌های «نه گفتن» به محدودیت‌ها را نشان خواهد داد تا بر آن‌ها غلبه کنیم و بتوانیم به آنچه برای آن به دنیا آمده‌ایم دست پیدا کنیم؛ همچنین برای خودمان رؤیاهایی بیافرینیم و به آن‌ها دست پیدا...
دوست داشتن
تولدی دوباره تولدی دوباره
چاپ جدید
دوست داشتن
99,900 تومان
منتشر شد سخن نویسنده به نظر من یاری رساندن به همنوعان یکی از بزرگ‌‌‌‌ترین لذت‌‌‌‌های بشری است. تجربه‌‌‌‌ای که وقتی لذتش چشیده شود، طوری وابستة آن می‌‌‌‌شویم که دیگر نمی‌‌‌‌توانیم از آن دست بکشیم. امیدوارم این کتاب...
دوست داشتن
199,900 تومان
همان خدایی که ما را به سوی مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال هدایت کرده بود، کمک می‌کند تا از سراشیبی عبور کنیم. جوئل اوستین نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نشان می‌دهد که چگونه همه چیز به نفع ما پیش می‌رود.
دوست داشتن
شما می تواندی معجزه زندگی خود باشید شما می تواندی معجزه زندگی خود باشید
ناموجود
دوست داشتن
13,900 تومان
پدر منتظر و بی‌قرار در راهرویی كه به اتاق عمل بیمارستان منتهی می‌شد، پیاپی بالا و پایین می‌رفت. در گام‌هایش به‌خوبی می‌شد اضطراب و نگرانی را حس كرد. او چشم‌انتظار بود كه پرستار در اتاق عمل را باز كند و بگوید كه فرزندش...
دوست داشتن
109,900 تومان
ذهن آگاهی اوج آرامش است؛ انتهای همه ی خواسته های بشر است؛ اتصال انسان است به کائنات و اقیانوس بی کران آگاهی. ذهن آگاهی همان حضور در لحظه ی اکنون، شناور شدن در دریای شعور بی انتهای عالم و یکی شدن با کل جهان است.
دوست داشتن
ناجی خودت باش ناجی خودت باش
دوست داشتن
189,900 تومان
در بازی زندگی کسی برنده است که قانون بازی را بداند، در غیراین‌‌صورت در روبه‌‌رو شدن با مشکلات، هیجانات، شگفتی‌‌ها، نوسانات و... سردرگم می‌‌شود. بیشتر افراد قادر به برطرف کردن مسائلشان نیستند، لذا به‌‌ناچار رهایشان...
دوست داشتن
299,900 تومان
کتاب دو بخش دارد. بخش اول، روش‌های برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود و بخش دوم، نحوه‌ی کمک گرفتن از بعد دیگر وجود در زمینه‌های سلامتی، موفقیت شغلی، رشد و تحول شخصیت و ... را آموزش می‌دهد.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم