موفقیت یک انتخاب است

جان مکسول به شما می‌آموزد چگونه دست به انتخاب‌هایی بزنید که شما را به موفقیت می‌رساند

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
191,920 تومان 239,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
10645
دوست داشتن7
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

به انتخاب‌هایی دست بزنید که موفقیت به‌همراه دارند

موفقیت از کجا ناشی می‌شود؟ ادوارد پایرون، شاعر و نمایشنامه‌نویس فرانسوی، می‌گوید: «موفق باشید و همیشه ابلهانی وجود دارند که بگویند استعداد دارید». وقتی افراد به چیزهای بزرگ دست پیدا می‌کنند، دیگران داشتن همه چیز را تنها به استعداد ربط می‌دهند، اما این شیوه‌ای اشتباه و گمراه‌کننده در نگاه به موفقیت است. اگر تنها استعداد کافی بود، پس چرا من و شما افراد بسیار بااستعدادی را می‌شناسیم که موفقیت‌های بزرگی ندارند؟ 

هرگز استعداد به‌تنهایی کافی نیست. پیتر داکر، پدر مدیریت مدرن، می‌گوید: «به نظر می‌رسد که بین مؤثر بودن یک نفر با هوش، خیال‌پردازی و دانش او، ارتباط ضعیفی وجود دارد ... هوش، قدرت تخیل و دانش، عناصری ضروری و اساسی هستند، اما تنها اثربخشی آن‌ها را به نتیجه می‌رساند، وگرنه آن‌ها به‌خودی‌خود یک‌سری محدودیت‌ها ایجاد می‌کنند». اگر استعداد به‌تنهایی کافی بود، درآن‌صورت مؤثرترین و اثربخش‌ترین افراد، همواره بااستعدادترین‌ها بودند، اما اغلب این‌طور نیست. به این نمونه‌ها توجه کنید: 

بیش از پنجاه درصد از مدیرعامل‌های شرکت‌های فورچون 500 ، در دانشگاه معدل بالایی نداشتند.

شصت‌وپنج درصد سناتورهای امریکایی در دبیرستان شاگرد تنبل بوده‌اند.

هفتادوپنج درصد رئیس‌جمهوران امریکا در مدرسه جزء شاگردان ضعیف بوده‌اند. 

بیش از پنجاه درصد کارآفرینان میلیاردر، تحصیلات خود در دانشگاه را به پایان نرسانده‌اند.

به‌وضوح می‌بینید که استعداد همه چیز نیست. پس چه چیز این تفاوت را ایجاد می‌کند؟

آیا آنچه باعث موفقیت می‌شود را دارید؟

پس چه چیز باعث موفقیت می‌شود؟ آیا هرکسی می‌تواند موفق شود؟ و درکل نقش استعداد در این میان چیست؟ چیزهایی را که باور دارم را در اینجا آورده‌ام:

1. همه استعداد دارند.

انسان‌ها برابرند، اما همه از موهبت‌های یکسان برخوردار نیستند. به نظر می‌رسد برخی افراد از موهبت‌های زیادی برخوردارند. بیشتر ما توانایی‌های کمتری داریم، اما این را بدانید که همة ما چیزی داریم که بتوانیم خیلی خوب انجامش دهیم.

مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون در کتابشان با نام  اکنون نقاط‌قوت خود را کشف کنید، بیان می‌کنند که هرکسی می‌تواند کاری را بهتر از ده‌هزار نفر دیگر انجام دهد و این ادعایشان را با پژوهش‌های جامعی که انجام داده‌اند، ثابت می‌کنند. آن‌ها این محدوده را قلمرو قدرت می‌نامند و همه را تشویق می‌کنند که قلمرو قدرت خود را پیدا کنند و از آن بیشترین بهره را ببرند. اینکه چطور از توانمندی‌هایتان آگاهی پیدا کنید، چه برداشتی نسبت‌به خودتان داشته باشید، یا اینکه پیش‌تر به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده‌اید یا نه، مهم نیست. شما همانی هستید که هستید و استعداد دارید؛ استعدادی که می‌توانید آن را پرورش دهید. 

2. استعدادی که دارید را پرورش دهید، نه چیزی را که می‌خواهید.

اگر از شما بپرسم چه کسی می‌تواند موفق‌تر باشد، کسی که فقط به استعدادش متکی است یا کسی که استعدادش را می‌شناسد و آن را پرورش می‌دهد، جواب کاملاً واضح است. اکنون از شما این سؤال را می‌پرسم: چرا بسیاری از مردم بیشتر وقتشان را صرف تقویت نقاط‌ضعفشان می‌کنند؟ 

یکی از چیزهایی که من در کنفرانس‌هایم به مردم آموزش می‌دهم، این است که از آن‌ها می‌خواهم کار روی نقاط‌ضعفشان را متوقف کنند و روی نقاط‌قوتشان کار کنند (منظورم توانمندی‌هاست، نه طرز برخوردها و موارد شخصیتی که باید اصلاح شوند). مشاهدات من نشان می‌دهد که افراد می‌توانند توانمندی‌شان را در یک مورد ویژه فقط تا دو امتیاز (در مقیاس یک تا ده) افزایش دهند. 

برای مثال، اگر استعداد ذاتی شما در یک مورد 4 باشد می‌توانید، با سخت‌کوشی آن را به 6 برسانید؛ به‌عبارت‌دیگر، شما می‌توانید از حد متوسط پایین به حد متوسط بالا برسید، اما اگر جایی را پیدا کنید که در آن امتیازتان هفت است، به‌طور بالقوه می‌توانید به امتیاز نُه برسید، یا شاید ده، به‌شرطی‌که بزرگ‌ترین نقطه‌قوتتان باشد و در این مورد سخت کار کنید! این کار باعث می‌شود که استعدادتان از 1 نفر در ده‌هزار نفر به یک نفر در صدهزار نفر برسد، تنها به‌شرطی‌که کارهای دیگری را که لازم است استعداد شما را به حداکثر برساند انجام دهید.

3. هرکسی می‌تواند انتخاب‌هایی داشته باشد که ارزش استعداد را بالا ببرد.

پس اگر باید روی پرورش بهترین استعدادهایتان کار کنید و نه روی نقاط‌ضعفتان، کجا باید انرژی‌تان را صرف کنید؟ روی انتخاب‌های‌تان. انتخابی که می‌کنید ــ جدا از استعداد ذاتی‌ای که پیش‌تر داشته‌اید ــ شما را از دیگرانی که فقط استعداد دارند، متمایز می‌کند. ویلیام جنینگز برایان، سخنران، وکیل‌مدافع و رهبر سیاسی، می‌گوید: «سرنوشت، شانس نیست، یک انتخاب است. چیزی نیست که باید منتظرش بود، چیزی است که باید به آن رسید.»

موفقیت، انتخاب شماست. اگر خودتان را متعهد کنید که انتخاب‌های درست داشته باشید، می‌توانید به موفقیت دست یابید. من چهارده انتخاب کلیدی کشف کرده‌ام که می‌تواند دگرگون‌کننده باشد.

به انتخاب‌هایی دست بزنید که موفقیت به‌همراه دارند.

به خودتان باور داشته باشید.

اشتیاقتان را شعله‌ور کنید.

اقدام کنید (دست‌به‌کار شوید).

انرژی‌تان را متمرکز کنید.

ارزش‌هایتان را تعیین کنید.

تمرین کنید.

پشتکار داشته باشید.

شجاعت داشته باشید.

آموزش‌پذیرتر شوید.

نقاط‌قوتتان را تقویت کنید و پرورش دهید.

روابط خوب برقرار کنید.

مسئولیت‌پذیر باشید.

یاد بگیرید کار تیمی انجام دهید.

تصمیم بگیرید این‌طور باشید، آن‌وقت به فرد موفقی که همیشه آرزو داشته‌اید تبدیل می‌شوید.

شما می‌توانید!

من باور دارم ایده‌هایی که در این کتاب هست، می‌تواند به شما کمک کند. زندگی آمیزه‌ای از انتخاب‌هاست و هر انتخابی که می‌کنید، شما را می‌سازد. چه شغلی را انتخاب می‌کنید؟ با چه کسی ازدواج می‌کنید؟ تا چه اندازه در تحصیل پیش می‌روید؟ با امروزتان چه‌کار می‌کنید؟ اما مهم‌ترین چیزی که انتخاب می‌کنید، این است که می‌خواهید چه کسی باشید! زندگی فقط دست خوب داشتن و خوب بازی کردن نیست که به کارت‌های بازی بستگی داشته باشد و شما به کارت‌ها امید داشته باشید. بازی ورق با چیزی شروع می‌شود که به شما بستگی ندارد. استعداد خدادادی است. زندگی کار بزرگ دستی است که با آن روبه‌رو هستید. انتخاب‌های شما این بازی را تعیین می‌کند.

فهرست

  • فصل 1. به انتخاب‌هایی دست بزنید که موفقیت  به‌همراه دارند
  • فصل 2. به خودتان باور داشته باشید
  • فصل 3. اشتیاقتان را شعله‌ور کنید
  • فصل 4. ابتکار عمل
  • فصل 5. انرژی‌تان را متمرکز کنید
  • فصل 6. ارزش آماده‌سازی
  • فصل 7. از تمرین استقبال کنید
  • فصل 8. تجسم بخشیدن به پشتکار
  • فصل 9. شجاعت نشان دهید
  • فصل 10. آموزش‌پذیرتر شوید
  • فصل 11. شخصیتتان را قوی کنید
  • فصل 12. روابط خوب را گسترش دهید
  • فصل 13. نسبت‌به مسئولیت‌پذیری متعهد شوید
  • فصل 14. به کار گروهی تکیه کنید
ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10645

مشخصات

کد کتاب
10645
شابک
978-622-220-769-4
نام کتاب
موفقیت یک انتخاب است
نام اصلی
Success is a Choice
نویسنده (ها)
جان سی مکسول - جیم دورنان
مترجم (ها)
شراره معصومی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
200
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
هر روز صبح با امید از خواب بلند شو هر روز صبح با امید از خواب بلند شو
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
215,920 تومان 269,900 تومان
‎−20%
وقتی با امیدواری از خواب بیدار می‌شوی، نه‌تنها رفتاری بهتر پیش می‌گیری، بلکه برکت‌ها و الطاف بیشتر خداوند را به چشم خواهی دید.
دوست داشتن
همه خریدارند اگر تو فروشنده باشی همه خریدارند اگر تو فروشنده باشی
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
71,920 تومان 89,900 تومان
‎−20%
چرا بعضی از فروشندگان موفق‌اند و به هر کسی که اراده می‌کنند می‌توانند محصولشان را بفروشند و هیچ مشتری‌ای توان مخالفت و مقاومت را در برابرشان ندارد. این فروشندگان ایمان و باور دارند که همه باید به آن‌ها «بله» بگویند و...
دوست داشتن
دانش پول دانش پول
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
159,920 تومان 199,900 تومان
‎−20%
چگونه درآمدتان را افزایش دهید و ثروتمند شوید. در هر رشته علمی، به تعریف واژه‌هایی نیاز داریم که درباره مطلب مورد مطالعه و قواعد اساسی حاکم بر تئوری‌های آن به کار می‌روند. در این جلسه، برایان کمک خواهد کرد تا واژه‌های...
دوست داشتن
قانون 50ام - قانون پنجاه ام قانون 50ام - قانون پنجاه ام
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. 
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
نه به نه در فروش بیمه های عمر نه به نه در فروش بیمه های عمر
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
گسترش روزافزون شبکه ی فروش بیمه در کشور در ۱۰ سال اخیر، ضرورت توسعه و ترویج آموزش های مدرن را می طلبد. افزایش تعداد شرکت های خصوصی و اعطای نمایندگی به صورت گسترده از سوی شرکت های بیمه، کمبود نیروهای با تجربه در شبکه ی...
دوست داشتن
انتخاب هایت را خدامرادی کن انتخاب هایت را خدامرادی کن
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
18,320 تومان 22,900 تومان
‎−20%
این کتاب به خود شما، یعنی به انتخاب‌های شما می‌پردازد که باعث شده‌اند اکنون، اینجایی که هستید، در این شرایط خاص قرار بگیرید. ابتدا قدرت انتخاب‌هایتان به شما معرفی می‌شود و سپس با بی‌شمار مثال، شیوه‌های کنترل و اصلاح و...
دوست داشتن
مسیر موفقیت در فروش بیمه مسیر موفقیت در فروش بیمه
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
79,920 تومان 99,900 تومان
‎−20%
کتاب تونی گوردن برای هر کس که می‌خواهد در زمینه ی فروش بیمه فعالیت کند، ضروری است. ایده‌های فوق‌العاده کتاب به هر فرد کمک می‌کند که فروش خود را افزایش دهد. مفاهیم کاربردی این کتاب بسیار ساده، کاربردی و قابل استفاده...
دوست داشتن
اسرار زبان بدن اسرار زبان بدن
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
زبان بدن تمامی رفتارهای انسانی را به غیر از کلماتی که بر زبان رانده می‌شوند، در بر می‌گیرد، از حرکات دست و سر گرفته تا تنفس از نحوه‌ی حرکت دادن عضلات تا نحوه‌ی استفاده از زمان و ...این کتاب در پنج فصل تدوین شده است....
دوست داشتن
فریب دادن شیطان فریب دادن شیطان
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
135,920 تومان 169,900 تومان
‎−20%
راز اینکه چگونه نویسنده به آزادی فیزیکی و مالی رسید. کتابی که می‌خوانید دوره‌ای سخاوتمندانه در زمینة روان‌شناسی است که طرز کار ذهن انسان را نشان می‌دهد. وقتی خواندن این کتاب را تمام کردید، اطلاعاتی به‌مراتب بیشتر...
دوست داشتن
با چرا شروع کنیم با چرا شروع کنیم
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
287,920 تومان 359,900 تومان
‎−20%
بعد از خواندن این کتاب می‌توانید به سؤالاتی مانند اینکه چرا گوشی‌های اپل با وجود امکاناتی مشابه با سایر برندها، با قیمتی بسیار بیشتر به فروش می‌رسند یا اینکه چرا جواهرات سواروسکی این‌قدر در نظر مشتریانش خاص هستند پاسخ...
دوست داشتن
قصه های ماهی قصه های ماهی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
قصه های ماهی برای تحول زندگی از ماهی بیاموزیم: دگرگون کردن زندگی، شنا در دریای قدردانی، به دست آوردن روحیه عالی، موفقیت در کسب و کار و یک رکورد جهانی از خود به جا بگذارید.
دوست داشتن
برادر ثروتمند خواهر ثروتمند برادر ثروتمند خواهر ثروتمند
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
15,920 تومان 19,900 تومان
‎−20%
این کتاب ماجرای زندگی واقعی و الهام‌بخش رابرت کیوساکی و خواهرش امی کیوساکی است که مهر تأیید دوباره‌ای است بر باور شما به داشتن هدف و تلاش برای رسیدن به موفقیت.
دوست داشتن
از ته دل آرزو کن از ته دل آرزو کن
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
4,720 تومان 5,900 تومان
‎−20%
با خواندن این کتاب می‌توانی از ویژگی و مهارت چگونه دعا و طلب کردن بهره‌‌مند شوی تا بتوانی به هر آنچه می‌خواهی، در زندگی‌ات برسی. آرزوها هیچ‌وقت دوست ندارند در قالب رویا باقی بمانند، آن‌ها دوست دارند هر چه زود به‌سوی...
دوست داشتن
با آرامش خاطر ثروتمند شوید با آرامش خاطر ثروتمند شوید
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
279,920 تومان 349,900 تومان
‎−20%
با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم:  1 ذهن خود را بشناسید و زندگی خود را بگذرانید 2 درها را روی گذشته ببندید 3 نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به‌ بار می‌آورد 4 وقتی عاری از ترس هستید، آزاد زندگی می‌کنید. 5 شما بر...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم