نوری که همراهمان است

369,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

نوری که همراهمان است، جدیدترین کتاب میشل اوباما، منتشر شد

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها5
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

میشل اوباما یکی از زنان تاثیرگذار و برجستهٔ دنیای امروز است. او وکیل، فعال اجتماعی، نویسندهٔ امریکایی و همچنین بانوی اول سابق امریکاست. میشل اوباما تنها سیاه‌پوستی است که توانسته به این جایگاه برسد. میشل اوباما معتقد است همگی نوری همراهمان داریم که فقط کافی است در وهلهٔ نخست آن را تشخیص دهیم؛ سپس به مرور تفویتش کنیم تا بتوانیم از آن بهره‌مند شده و به کمک آن در لحظات پُرتردید بر چالش‌های موجود غلبه کنیم.

در کتاب پرفروش و جذاب نوری که همراهمان است، میشل اوباما مجموعه‌ای از تجربیات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و افراد را تشویق می‌کند تا نوری که همراهشان است را به روشی کارآمد استفاده کنند تا بتوانند مسیر شدن را با قدرت ادامه دهند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

شابک
978-622-220-862-2
نام کتاب
نوری که همراهمان است
نام اصلی
The light we carry
نویسنده (ها)
میشل اوباما
مترجم (ها)
مریم نفیسی راد
موضوع کتاب
خوب زیستن
قطع
رقعی
صفحات
236
تاریخ چاپ
سال 1402
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
قانون 5 ثانیه قانون 5 ثانیه
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30137
299,900 تومان (بدون مالیات)

کتاب قانون 5 ثانیه منتشر شد.

قرار است مطلب درخورتوجهی یاد بگیرید: فقط در 5 ثانیه زندگی‌تان را عوض کنید. به حیله‌گری می‌ماند، این‌طور نیست؟ به شما ثابت می‌کنم که این علم است. زندگی‌تان با تصمیمات 5ثانیه‌ای‌تان تغییر می‌کند. درحقیقت، این تنها راه تغییر است.

این کتاب، داستان واقعی قانون 5 ثانیه است: چی هست، چرا مؤثر است و چرا زندگی افراد در سراسر دنیا را متحول کرده است؟ یادگیری قانون آسان است و نتیجه‌ای عمیق به همراه دارد. این قانون همان رمزوراز تغییر همه‌چیز است. به‌محض یادگیری این قانون، می‌توانید بلافاصله آن را به کار بگیرید. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10638
259,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10326
499,900 تومان (بدون مالیات)

با خواندن این کتاب: * چگونه در دیگران تأثیر مثبت بگذاریم... * چگونه بفهمیم طرف مقابل دروغ می‌گوید... * چگونه همکاری و مساعدت دیگران را جلب کنیم... * چگونه در مصاحبه و مذاکره موفق باشیم... * چگونه کسی را که با ما هم‌خوانی دارد انتخاب کنیم...

افزودن به محبوب‌ها
چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20213
399,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب اپرا وینفری طی گفت‌و‌گوهایی کاملا صمیمانه دربارهٔ ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی علت رفتارهای افراد از تمام گروه‌های سنی می‌پردازد. و پس از شناختنِ این علت‌ها، به معضل آسیب‌روحی به طور علمی اما با زبان روان و قابل فهم برای عموم، می‌پردازد و سپس به چگونه تاب‌آور شدن، کسب خِرد پس از آسیب‌روحی و التیام می‌پردازد.

افزودن به محبوب‌ها
سیستم کدگذاری حرکات چهره سیستم کدگذاری حرکات چهره
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10651
599,900 تومان (بدون مالیات)

تا به امروز رشد هیجانی یکی از بزرگ‌ترین و پربارترین حوزه‌های تحقیقات روان‌شناسی بوده است. چندین دهه است که محققان جذب چگونگی پاسخ دادن، تشخیص دادن و تفسیر حالات هیجانی چهره شده‌اند. چهره‌ها دستۀ بسیار خاصی از محرک‌ها برای ما انسان‌ها هستند. به‌دلیل اهمیت آن‌ها برای تعاملات اجتماعی روزمرۀ ما، درک حالات چهرۀ انسان همچنان موضوعی مهم در مطالعات روان‌شناسی است. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10629
399,900 تومان (بدون مالیات)

جایی که به این نتیجه می‌رسید قوانین پرفروش‌ترین کتاب در زمینه موفقیت فردی، یعنی کتاب راز، برایتان موثر نیست، همان جایی است که باید کتاب آرزوی تو دستور توست را بخوانید.

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
سخن دل سخن دل
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20182
29,900 تومان (بدون مالیات)

هستی دارای لایه‌های متعددی است که به موازات هم قرار دارند. هر لایه هستی دارای قوانین مخصوص خود است. جهان عینی ما بدون شک تنها بخش بسیار کوچکی از این جهان‌های موازی است که ما را احاطه کرده‌اند. مسئولیت ما به عنوان انسان درک و اهمیت جایگاهی است که در آن زندگی می‌کنیم. کسب معرفت می‌تواند ما را در رسیدن به این جایگاه یاری رساند. بنابراین باید ذهن و قلب خود را برای کسب این آگاهی‌ها باز بگذاریم.

افزودن به محبوب‌ها
قدردانی قدردانی
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20094
259,900 تومان (بدون مالیات)

سپاسگزاری باعث افزایش چیزهایی میشود که باید برایشان سپاسگزاری کرد. زندگیتان را غرق وفور نعمت میکند. با قدردانی نکردن، یا شکوه، آنچه موجب خوشحالی شود بهدست نمیآید. افراد شاکی هیچوقت از زندگیشان راضی نیستند یا از آنچه دارند لذت نمیبرند. کائنات همیشه چیزهایی را به ما میدهد که معتقدیم استحقاق آنها را داریم. شماری از ما طوری بار آمدهایم که به نداشتهها و کمبودها نگاه میکنیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20007
12,900 تومان (بدون مالیات)

تغییر مثبت امكان‌پذیر است. افزایش دادن سطوح شادكامی در طول روز كاری تا حدودی آسان است. امروزه فنون علمی و معتبر فراوانی وجود دارد كه می‌توانند باعث افزایش شادكامی، بهزیستی و معنا در زندگی ما شوند. همه‌ی افراد می‌توانند خود را تغییر دهند. شما نیز می‌توانید خود را تغییر دهید؛ توان تغییر دادن خود را دارید. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20207
349,900 تومان (بدون مالیات)

با مطالعه ی کتاب حاضر به یک شادی ناب و ماندگار و آرامش خالص و پایدار دست می‌یابید و در مواجهه با مشکلات از احساس درد و رنج رهایی پیدا می‌کنید. این اثر که برگرفته از جملات افراد سرشناس است، تلاشی است برای این که حقیقت وجودی خود را بیابید و با ماهیت واقعی و راستین خود روبرو شوید تا به انسانی شادتر تبدیل شوید و زندگی‌تان بی دردسر و بی هیاهو به نظر برسد. کتاب باشکوه ترین راز آفرینش، حقیقتی را آشکار می کند که بشر می‌تواند به آن پی ببرد.

افزودن به محبوب‌ها
معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20211
109,900 تومان (بدون مالیات)
آگاهی از اصول تغییر ناپذیر ذهنی کلید تحقق بزرگترین، جنون آمیزترین و بلندپروازانه ترین رویاهای شماست.
این کتاب نکته های متافیزیکی لازم درباره تجلی ذهنی، جسمی و معنوی را در همه حوزه های زندگی در اختیار تو قرار می دهد.
افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم