از هیچ تا همه چیز

459,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

 داستان هاروارد شولتز به وضوح یادآور موفقیت است، موفقیتی که نه فقط با عزم و اراده فردی، بلکه با مشارکت و همکاری حاصل شد. دیدن دستاوردهای بعدی او باید بسیار هیجان انگیز باشد.  «بیل گیتس»

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها10
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

اثری برجسته تاثیرگذار از مدیر و مدیرمسئول دیرینه استارباکس درباره مسئولیت‌های جدید رهبران، کسب‌و‌کار‌ها و شهروندان در دنیای امروز از نگاه شخصی او به کار و زندگی.

هاروارد شولتز در کتاب از هیچ تا همه چیز به دنبال پاسخ برای سوالاتی می‌گردد که امروز برای هر جامعه‌ای ضروری هستند؛ 

ما چه  چیزی را مدیون یکدیگر هستیم؟ چه وظیفه‌ای در قبال هم داریم؟ چگونه می‌توانیم انگیزه‌ها، نبوغ و حتی دردهای خود را به چیزی معنادارتر از موفقیت فردی پیوند بزنیم؟ وظیفه ما در جایی که کار و زندگی میکنیم، چیست؟

از هیچ تا همه چیز با روایتی در هم پیچیده از خاطرات بی‌پرده، داستان پرفرازونشیب تلاش و مسئولیت پذیری، و اثباتی بر اینکه آدم‌های عادی نیز می‌توانند کارهای غیرعادی انجام دهند؛ نمای پشت صحنه‌ای از تلاش‌های بی‌چون‌و‌چرای هاروارد شولتز برای به چالش کشیدن نظریات کهنه درباره نقش تجارت جهانی امروز است.

شولتز و همکارانش در طول دوران حرفه‌ای فعالیت خود از بیمه خدمات‌درمانی و کمک هزینه تحصیلی دانشگاه برای باریستاهای نیمه‌وقت گرفته تا مسائل بحث برانگیزی مانند نژاد و پناهندگی را نیز با همان حساسیت و خلاقیتی که در خصوص قهوه نشان می‌دادند، خطاب قرار دادند. این کتاب در قلب خود روایت الهام بخش و امیدوارکننده حقیقتی است که وقتی برای هدفی بزرگ‌تر از اهداف شخصی خودمان برمی‌خیزیم، سخن می‌گوییم و دست به دست هم می‌دهیم، اتفاق می‌افتد.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

آن‌ها به تماس‌هایم پاسخ نمی‌دادند. تلفن را روی من قطع می‌کردند. با بدبینی یا تردید با من مواجه می‌شدند و می‌گفتند بعداً به من پاسخ خواهند داد، اما چنین نمی‌کردند. بعضی از آن‌ها که خود را آگاه‌تر از من می‌دانستند، نصیحت می‌کردند که ایدة ساخت اسپرسوبار و فروش نوشیدنی‌های عجیب در فنجان‌های کاغذی احمقانه است و درواقع من را احمق خطاب می‌کردند. برخی از تجار موفق سیاتل ایدة من را مسخره کردند و فروتنانه به دلایل شکست آن اشاره کردند. افراد بسیاری دست رد به سینه‌ام زدند. گاهی اوقات پیش از ملاقات با سرمایه‌گذاران احتمالی چند دقیقه قدم می‌زدم تا قدری آرام شوم.

باور کردن انتقادها بسیار آسان بود. اما من کوتاه نمی‌آمدم. اعتقاد نداشتن دیگران به رؤیاهای شما به معنای ناممکن بودن آن‌ها نیست.

در طول یکی از جلسات گفتم: «بسیار مهم است که به ریشه‌های قدیمی کسب‌وکارمان بازگردیم. بیایید دوباره دست‌به‌کار شویم و دست‌هایمان را گِلی کنیم!» این را درحالی‌که دستانم را مقابل آن‌ها گرفته بودم، عنوان کردم. گِلی کردن دست‌ها به شعاری تبدیل شد که همیشه تکرار می‌کردم. درواقع، یک روز درحالی‌که از بخش معماری و طراحی فروشگاه‌های استارباکس عبور می‌کردم، پوستری توجه مرا به خود جلب کرد. تصویری از یک جفت دست گِلی با این نوشته، «جهان به کسانی تعلق دارد که از گِلی شدن دست‌های خود هراس ندارند». درخواست کردم تا پوستر را قرض بگیرم و آن را با خود تا طبقة هشتم بردم و بر دیوار اتاق هیئت‌مدیرة تیم اجرایی آویختم تا هر بار که جلسه‌ای داشتیم، تیم اجرایی استارباکس بتواند آن را ببیند.

گِلی کردن دست‌ها همچنین به این اشاره داشت که بدانیم قدرت و موفقیت کسب‌وکارمان از کجا نشئت گرفته است. منشأ آن اتاق هیئت‌مدیره نبود، بلکه این موفقیت از پایین‌ترین مرتبه، یعنی فروشگاه‌ها و مدیران و باریستاهای آن، حاصل می‌شد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
10586

مشخصات

کد کتاب
10586
شابک
9786222201722
نام کتاب
از هیچ تا همه چیز
نام اصلی
From the Ground Up
نویسنده (ها)
هاروارد شولتز
مترجم (ها)
الهام شریف
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
447
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ دوم
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 10609
79,900 تومان (بدون مالیات)

عنصری که باعث تمایز این کتاب با دیگر کتب مشابهش می‌شود، تاکید آن بر پرورش همه جانبه شخصیت رهبر و استراتژی‌هایی برای تکامل مواردی مانند هوش احساسی، روابط عمومی فوق‌العاده، ابتکار با قوه تخیل بالا، تیم سازی موثر، وقت شناسی، راهنمایی مشتاقانه و تصمیم گیری خردمندانه است.

افزودن به محبوب‌ها
راندن برای شاد کردن راندن برای شاد کردن
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10488
329,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب دو هدف اصلی را دنبال می‌کند. نخست اینکه از چشم‌انداز راهبردی، برنامه‌ریزی ماهرانه و موانع در طول سفر چندساله مرسدس بنز به شما دید درونی انحصاری بدهد. افزون بر این، این کتاب نقشه راهی را ارائه می‌کند که شما می‌توانید از آن به منظور هدایت گروه و تجارت خود به‌سوی فرهنگ وسواس در مورد مشتری و ارائه‌دهنده تجربه‌های نوآورانه مشتری بهره ببرید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20203
349,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر  جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل اندازه‌گیری در هر زمینه‌ای از زندگی خود ایجاد کنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 60055
399,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به بهره‌گیری از منابع و مآخذ جدید علمی و مکاتبان با مراکز تغذیه و گیاهخواری بعضی کشورها و بر پایه‌ی درمان بر مبنای اختلاط چهارگانه‌ی طب قدیم، نگاشته شده است.

افزودن به محبوب‌ها
جادوی مدیریت جادوی مدیریت
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10631
79,900 تومان (بدون مالیات)

زندگی دائماً در حال تغییر است؛ یا انسان‌ها زندگی را به چالش می‌کشند یا زندگی انسان‌ها را. انتخابش با خود ماست.

ما چاره‌ای نداریم جز اینکه بین این دو روش انتخاب کنیم. یا اهدافمان را خودمان تعریف کرده و رؤیاهایمان را زندگی کنیم یا اینکه این فرصت را در اختیار دیگران قرار دهیم تا آن‌ها راه را برایمان تعریف کنند. 

حمید امامی

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10085
319,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب را بخوانید و اطلاعات غیر کلامی‌تان را افزایش بدهید. نویسنده‌ی اثر حاضر، نحوه‌ی درک حالات افراد را توضیح می‌دهد. احساسات و رفتارها را رمزگشایی و از مشکلات پنهان اجتناب کنید و به‌دنبال رفتارهای فریبکارانه بگردید.

افزودن به محبوب‌ها
توان درونی تان را کشف کنید توان درونی تان را کشف کنید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20186
419,900 تومان (بدون مالیات)

برای بسیاری از مردم این پرسش پیش می‌آید که استعداد یا توان درونی واقعاْ یعنی چه و به‌ویژه چگونه آن را می توان کشف و استفاده کرد. کتاب توان درونی تان را کشف کنید ابزاری است که به شما کمک می‌کند توان درونی‌تان را پیدا و از آن استفاده کنید .

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
1001 راه به سوی دانایی 1001 راه به سوی دانایی
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30050
299,900 تومان (بدون مالیات)

دانایی چیزی فراتر از دانش است و قضاوت، تجربه، هوشمندی، همدلی و ویژگی‌های دیگری را در خود جای می‌دهد. چگونه دانایی کسب کنیم؟ چه نیازی به آن داریم و چه زمانی از آن بهره خواهیم برد؟

افزودن به محبوب‌ها
بهبود روابط برابر بهبود روابط برابر
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10104
129,900 تومان (بدون مالیات)

مردم براي انجام كارها در يك سازمان، با يكديگر كار مي‌كنند؛ و براي رسيدن به نتيجه، فعاليت‌ها را به شكل رسمي، با نظارت، سياست‌ها و قوانين و همچنين به شكل غير رسمي، با نشست‌ها و پروژه‌هاي تقسيم‌بندي شده، هماهنگ مي‌كنند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10063
1,900 تومان (بدون مالیات)

كتاب اعتمادآفرینی پر از تمرین و ارزیابی‌های شخصی برای كمك به ایجاد اعتماد یا اعتمادسازی مجدد در سازمان یا شركت شماست. این كتاب، شما را در آموختن چگونگی تأثیر اعمال و گفتارتان روی دیگران، كار گروهی مؤثرتر با استفاده از مزایای اعتماد و ارائه‌ی كار با تعهداتی كه شما به وجود آورده‌اید، یاری می‌رساند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10180
99,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب درباره‌ی شیوه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار نیست و به شما حسابداری نمی‌آموزد، بلکه به شما نشان می‌دهد که چرا مقدار مشخصی پول جذب می‌کنید و چگونه می‌توانید پول بیشتری به زندگی‌تان جذب کنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10376
199,900 تومان (بدون مالیات)

هرگز دچار این اشتباه نشوید که تجارت فقط در محصول و کالا خلاصه می‌شود. هرگز این‌طور نیست. تجارت درباره اشخاص است. اگر اشخاص شما را دوست داشته باشند، مایلند با شما کار کنند و اگر شما را دوست نداشته باشند، مانعی بر سر راه خود دارید که عبور از آن غیرممکن است. کار شما باید این باشد که تلاش کنید آن‌ها شما را دوست بدارند.

افزودن به محبوب‌ها
سلطان جدید سلطان جدید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10491
269,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب راهکارها و روش‌های رجب طیب اردوغان شهردار سابق استانبول، نخست وزیر سابق و رییس جمهور فعلی ترکیه برای رشد و توسعه کشور ترکیه را می‌آموزیم. با اشتباهات او آشنا می‌شویم و مسیر مدیریت او را بیشتر کشف می‌کنیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10109
369,900 تومان (بدون مالیات)
  • بیندیشید و ثروتمند شوید اثری سازنده از ناپلئون هیل، راز انباشتن ثروت کلان ‌را براساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم، می‌توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم. اما چگونه بیندیشیم؟
افزودن به محبوب‌ها
برنامه ریزی به منظور کامیابی در کار و زندگی - 50 دقیقه ای برنامه ریزی به منظور کامیابی در کار و زندگی - 50 دقیقه ای
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10090
129,900 تومان (بدون مالیات)

کسب و کار در سراسر دنیا بر اساس برنامه‌های تجاری بنا نهاده شده است تا فعالان، به اهداف مالی خود دست یابند. برنامه‌ریزی به منظور کامیابی در کار و زندگی می‌تواند به افراد، زوج‌ها و حتی کل خانواده کمک کند تا با سازمان‌دهی بهتر و تمرکز بیش‌تر بتوانند از برنامه‌ریزی‌های کار و زندگی خود سود جویند. این مجلد از سری کتاب‌های 50 دقیقه‌ای کاربردی به موضوع برنامه‌ریزی به منظور کامیابی در کار و زندگی اختصاص یافته است. در کتاب، تمرینات و خودآزمایی‌هایی آورده شده که مخاطب با استفاده از آنها می‌تواند اهداف خود را مشخص و به تبیین آنها بپردازد و با یادگیری تفکر «پیش‌نگر» به آنها دست یابد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10051
5,900 تومان (بدون مالیات)

با خواندن این کتاب می‌توانی از ویژگی و مهارت چگونه دعا و طلب کردن بهره‌‌مند شوی تا بتوانی به هر آنچه می‌خواهی، در زندگی‌ات برسی. آرزوها هیچ‌وقت دوست ندارند در قالب رویا باقی بمانند، آن‌ها دوست دارند هر چه زود به‌سوی تو پرواز کنند و به مرحله ظهور برسند. این کتاب، الگو و راهنمای خوبی است تا تو بتوانی با کمک آن گام‌به‌گام به اهداف، آرزوها و خواسته‌های قلبی‌ات با سرعت هر چه تمام‌تر برسی.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم