باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)

جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.

ادامه مطلبShow less
389,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
10657
دوست داشتن11
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
توضیحات

جیمی کرن لیما در این کتاب هم به زندگی حرفه‌ای و هم به زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و راه و رمزهای ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی و موفقیت در زندگی شخصی را می‌آموزد. کتاب باورش کنید مناسب همه مردان و زنانی است که همیشه در ذهن رویای ثروتمند شدن را می‌پرورانده‌اند، اما هرگزاعتماد به نفس و جرئت تحقق بخشیدن به رویاهایشان را نداشته‌اند.

این کتاب برای همه کسانی است که با این دیدگاه بزرگ شده‌اند که سرنوشت از پیش تعیین شده و نمی‌توانند قدمی در جهت رشد مالی،‌حرفه‌ای و شخصی خود بردارند و تا آخر عمر محکوم به سازش با شرایط هستند. جیمی شرکتش را در اتاق پذیرایی خانه‌اش تاسیس کرد و اکنون به یک چهره سرشناس و ثروتمند امریکایی تبدیل شده است.

این اثر جزو پرفروش ترین‌های نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال،‌ یو‌اس‌ای تودی و آمازون بوده و به زبان های مختلفی ترجمه شده است.

بزرگ‌ترین ریسکی که می‌توانیم بپذیریم، این است که همان‌طوری دیده شویم که واقعاً هستیم.

ــ سیندرلا

در یکی از سخت‌ترین روزها در سفر زندگی‌ حرفه‌ای‌ام به‌عنوان یک کارآفرین، از زبان یک سرمایه‌گذار بالقوه، نه شنیدم. او گفت: «ازآنجاکه مطمئن نیستم زن‌ها از شخصی شبیه‌به شما، با این ظاهر و اضافه‌وزن و عدم تناسب اندام خرید کنند، پیشنهاد سرمایه‌گذاری روی شرکت شما را نمی‌پذیرم». همان‌طور که آن مرد سرمایه‌گذار داشت صحبت می‌کرد و جمله‌های ناراحت‌کننده‌اش را به من شلیک می‌کرد، دردی عظیم تمام وجودم را دربرگرفت؛ دردی از نوع همان درد مبارزه با احساس عدم اعتمادبه‌نفس، زیرا در طول زندگی‌ام همیشه از نداشتن اعتمادبه‌نفس رنج می‌بردم. من هرگز احساس خوبی دربارة خودم و اندامم نداشتم و همیشه تن‌انگاری‌ می‌کردم و از سویی دیگر، لحظه‌ای سرنوشت‌ساز و مخاطره‌آمیز برای من بود و داشتم ورشکست می‌شدم و نجات شرکتم در گرو دستان این مرد سرمایه‌گذار بود. این داستان به سال‌ها پیش برمی‌گردد. آن زمان نمی‌توانستم به خودم حقوقی بپردازم؛ پس برنامة غذایی‌ام شامل نودلیت رامن[1]، هات‌داگ یک‌دلاری از بیرون‌بر کاستکا[2] و سمپل‌های ماست یخ‌زده از مغازة پایین خیابان بود.

آیا برایتان پیش آمده که فردی حرف به‌شدت ناراحت‌کننده‌ای به شما بزند، به‌طوری‌که واژه‌های تلخش در ذهنتان زنگ بزند و درعوض شما مدام با خودتان کلنجار بروید که از چنگ آن نشخوار فکری رها شوید؟ این هم یکی از لحظاتی بود که باید به‌طور موازی پی می‌بردم چطور با شخصی که به من اعتماد ندارد، رفتار کنم و اینکه چطور به خودم باور داشته باشم.

نفس عمیقی کشیدم. به چشمانش نگاه کردم و به صحبت‌‌های عدم پذیرش و کنایه‌آمیزش که گویا داشت کمی هم ملایمت به خرج می‌داد و به من لطف می‌کرد، گوش دادم، سپس ترس وجودی‌ام را دیدم که از پشت‌سر مرد به من خیره شده بود. می‌دانستم که نباید باورم را از دست بدهم یا اجازه بدهم ترس بر من چیره شود. درحالی‌که قسمت منطقی مغزم شگفت‌زده بود که حق با مرد است، در اعماق وجودم احساس کردم که این ندای درونی دلسردکنند‌ة مرد، به‌طورقطع دارد مرتکب اشتباه می‌شود و همین‌طور می‌دانستم که اگر بخواهم در این مسیر خودم را اثبات کنم، در وهلة اول، باید به خودم باور صددرصدی داشته باشم.

از اینکه شما را در این مسیر و در صفحات این کتاب با خودم همراه می‌کنم، بسیار هیجان‌زده هستم و امیدوارم در این مسیر پر از دست‌انداز که شامل قله‌های پیروزی و چاله‌های ویرانگر است، نکات کلیدی الهام‌بخشی را که بر باور قدرت و رؤیاهایتان مؤثر است کشف کنید. من کتاب‌های زیادی را خوانده‌ام که کاربردی نیستند و حالت شعارزدگی دارند؛کتاب‌هایی دور از واقعیت و حتی نوشتة نویسنده‌ای با افکار پریشان که گویا مدام دارد پند می‌دهد. برایم سؤال بود که پشت‌صحنة کتاب‌ها چه اتفاق‌هایی افتاده است؟ و همچنین با این کتاب‌های غیرکاربردی چگونه می‌توانم ارتباط برقرار کنم؟ و درواقع آموزه‌های‌ غیرواقعی‌شان را چگونه در زندگی واقعی‌ام پیاده کنم؟

اما بدانید در این کتاب، ازآنجاکه قرار است من «خود واقعی‌ام» را به شما نشان بدهم، پذیرای «خود واقعی‌ شما» نیز هستم. داستان این است که من صرفاً یک فرد سلبریتی نیستم، بلکه کارآفرین هستم. من توانسته‌ام شرکتی را که در اتاق پذیرایی خانه‌ام تأسیس کرده‌ بودم به قیمت بیش از یک‌میلیارد دلار بفروشم. من فردی هستم که با فقیر و بی‌خانمان شدن فاصله‌ای نداشتم، اما به اولین زنی که در مقام مدیرعاملی بزرگ‌ترین برندهای لوازم‌آرایشی در جهان قرار گرفته است تبدیل شدم. من به تغییر دیدگاه و سلیقة صنعت زیبایی که چهره‌ای غیرواقعی را از زنان در دنیا نشان می‌داد، کمک کرده‌ام و اگرچه اکنون مرا روی جلد مجلات زیبایی و صفحات برنامه‌های تلویزیونی نشان می‌دهند و در لیست فوربز[3] حضور دارم، اما بدانید که خود واقعی‌ام، کشمکش‌ها و کلنجارهای واقعی‌ام، داستان‌ها و درس‌های زندگی‌ام، همگی پشت تیترها مخفی هستند: خود واقعی‌ام که از اضطراب، عدم اعتمادبه‌نفس، تن‌انگاری و همین‌طور تردید به خدا رنج می‌بردم. خود واقعی‌ام که چون احساس می‌کردم هیچ‌کس نظرات و ایده‌هایم را باور ندارد، شب‌های بی‌‌شماری را گریه‌کنان به خواب رفتم. خود واقعی‌ام که با احساسات درونی‌ام: به‌اندازة کافی خوب نیستم، به‌اندازة کافی باهوش نیستم و به‌اندازة کافی (جای خالی را شما پر کنید) همواره در حال جنگ بودم و باید بر آن‌ها غلبه می‌کردم.

_______________

من در این کتاب دربارة موضوعات مهم، دور از شعارزدگی، داستانِ پشت داستان، موفقیتم را تعریف می‌کنم. خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی فقط جذابیت‌های بیرونی و قسمت‌های برگزیدة داستان موفقیت تجاری مرا پوشش می‌دهند. پس از اینکه تعداد زیادی نامه‌، ایمیل‌ و پیام‌هایی از بسیاری از افراد دریافت کردم، متوجه شدم که در صفحه‌های مجازی و دنیای تیترها به‌ندرت واقعیت را به گوش افراد می‌رسانند، زیرا از بیرون، داستان‌هایی که خبرگزاری‌ها دربارة من می‌نویسند، شبیه داستان شاه پریان است یا این‌طور به‌نظر می‌رسد که همه چیز خیلی سهل‌الوصول یا حتی شانس با من یار بوده است یا من هم یکی از همان دیگران هستم یا حتی تک‌شاخم و همین امر باعث شد که درک کنم چقدر اهمیت دارد که داستان واقعی پشت ‌پردة تیترهای پرزرق‌و‌برق تعریف شود؛ داستانی که شاید باعث شود متوجه شوید که شما تنها نیستید.

_______________

اگرچه آسیب‌پذیر بودن سخت است، من یاد گرفته‌ام که عشق درصورتی اتفاق می‌افتد که خود واقعی‌، ناقص و اصیلمان را نشان بدهیم و باهم ارتباطی واقعی برقرار کنیم، زیرا فقط دراین‌صورت می‌توانیم به قدرت و هدفمان در زندگی برسیم.

در این کتاب که شامل خاطره‌نویسی و مانیفست است، قرار است به‌عنوان نویسنده، مسائل عمیقی مانند کشمکش‌ها، پیروزی‌ها، ریسک‌ها و درس‌هایی را که از شکست‌های شخصی و حرفه‌ای‌ام گرفته‌ام با شما به اشتراک بگذارم؛ یعنی همان‌هایی که به من کمک کرده‌اند چگونه به قدرتم پی ببرم. درس‌های کسب‌وکارموجود در این کتاب، کل زندگی مرا تغییر داده است و من آموخته‌ام که چگونه به‌عنوان والد عمل کنم و چگونه عاشق باشم. درس‌های شخصی درون این کتاب، همگی کلیدهای چگونگی تحقق یک رؤیا به تجارتی یک‌میلیارددلاری‌ است. این داستان چگونه اتفاق افتادن است که اگر به آن‌ها عمل نمی‌کردم، هرگز موفق نمی‌شدم. امیدوارم که کتابم باعث شود باور کنید که در همین لحظه قدرتی در درونتان دارید که باعث می‌شود به خودتان و همین‌طور به رؤیاهایتان باور داشته باشید و بتوانید رؤیاهایتان را در واقعیت زندگی کنید. اگر تابه‌حال در زندگی‌تان، دیگران شما را دست‌کم گرفته‌اند، این کتاب مناسب شماست؛ حتی اگر شما خودتان فردی بودید که خودتان را دست‌کم می‌گرفتید.

ببینید، من باور دارم که هریک از ما نوری در درونمان داریم؛ نوری که می‌تواند حس عدم اعتمادبه‌نفس را در ما بسوزاند و آنگاه مسیر آینده‌مان را روشن ‌کند. نوری که این قدرت و اعتمادبه‌نفس را به ما می‌دهد تا ذات واقعی‌مان را نشان دهیم و دیده شویم. امید من این است که در این سفر که شامل یافتن و جرقه زدن نور درونی، افزایش اعتمادبه‌نفس و‌ یافتن هدفم بوده، شما نیز از این سفر الهام بگیرید و نور درونتان را بیابید؛ اگرچه برای اولین‌بار است که در جست‌وجوی نور درونی‌تان هستید یا از آخرین‌ جست‌وجویتان، زمان بسیار زیادی سپری شده است. وقتی بتوانید مسیر خودتان را روشن کنید (و جشن بگیرید)، نه‌تنها مسیر خودتان را روشن نمی‌کنید، بلکه کمک می‌کنید تا دنیا نیز روشن شود و درنتیجه دیگران هم می‌توانند مانند شما، کارهایی را که منجر به موفقیتتان شده است انجام دهند.

اگر این کتاب را در دست گرفته‌اید، من باور نمی‌کنم که تصادفی یا اتفاقی بوده باشد. من باور دارم که در سرنوشتمان نوشته شده که من و شما این‌گونه به هم متصل شویم و باور دارم همگی این قدرت را داریم تا نور درونمان را روشن کنیم و باید بدانیم که ما ارزشمند و شایسته هستیم و به‌اندازة خودمان، کافی هستیم. اگر می‌خواهید در مسیر هدفی که در زندگی‌تان دارید، گام بردارید، ارزش وجودی‌تان را بپذیرید و با خود واقعی و اصیل و کافی‌تان متحد شوید. شما هرچه نیاز دارید را درون خودتان دارید. همه چیز از قبل در درون شما نهاده شده است و هدف من این است که با واژه‌ها و داستان‌هایی که در اینجا به اشتراک می‌گذارم، فضایی را بسازم تا خودتان را بیشتر و کامل‌تر بپذیرید.



[1]. Ramen Noodle

[2]. Costco

[3]. Forbes

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
10657

مشخصات

کد کتاب
10657
شابک
879-622-220-810-3
نام کتاب
باورش کنید (چگونه می‌توان از فردی که او را دست‌کم می‌گیرند، به فردی توقف‌ناپذیر تبدیل شد)
نویسنده (ها)
جیمی کرن لیما
مترجم (ها)
مریم نفیسی‌راد
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
366
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
259,900 تومان
دبی فورد در این کتاب توضیح می‌دهد که ما چگونه نیمه تاریک وجودمان را آگاهانه یا ناآگاهانه پنهان و انکار می‌کنیم؛ چگونه به جای آنکه به طبیعت حقیقی وجودمان فرصت تجربه ناب زندگی را بدهیم آن را پس می‌زنیم.
دوست داشتن
ناجی خودت باش ناجی خودت باش
دوست داشتن
189,900 تومان
در بازی زندگی کسی برنده است که قانون بازی را بداند، در غیراین‌‌صورت در روبه‌‌رو شدن با مشکلات، هیجانات، شگفتی‌‌ها، نوسانات و... سردرگم می‌‌شود. بیشتر افراد قادر به برطرف کردن مسائلشان نیستند، لذا به‌‌ناچار رهایشان...
دوست داشتن
259,900 تومان
در این کتاب رازهای موفقیت استیو جابز را می‌خوانید. درون سازمان اپل سیستم‌های مخفی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های رهبری‌ای را برملا می‌کند که به استیو جابز امکان داد اپل را با ایجاد شبه‌فرهنگ مناسب برای مجموعه کوچک محصولات...
دوست داشتن
معجزه عسل (- نکات علمی برای سلامت، تغذیه و زیبایی) معجزه عسل (- نکات علمی برای سلامت، تغذیه و زیبایی)
دوست داشتن
259,900 تومان
عسل غذایی معطر است که زنبور عسل آن را می‌سازد. در دوران باستان، آن را غذایی ویژه برای خدایان، نمادی از ثروت، سلامت و خوشبختی و حتی اکسیری برای فناناپذیری و جاودانگی می‌دانستند
دوست داشتن
کتاب نترسید انجام دهید کتاب نترسید انجام دهید
ناموجود
دوست داشتن
189,900 تومان
اگر در شروع به انتها فکر کنید، اگر به همه مایل‌هایی که می‌خواهید طی کنید بیندیشید و اگر به همه خطراتی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید نظر کنید، ممکن است هرگز قدم اول را بر ندارید. در زندگی اگر برای رسیدن به هر آنچه...
دوست داشتن
479,900 تومان
رابینز بار دیگر کتابی را به‌شیوه‌ای حیرت‌انگیز نوشته است که هم برای بازیکنان تازه‌کار عرصه‌ی پول‌آفرینی و هم برای ماهرترین سوارکاران این رشته‌ تأثیرگذار و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. (استیو فوربس )
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
21 راز موفقیت در لحظه های بحرانی 21 راز موفقیت در لحظه های بحرانی
ناموجود
دوست داشتن
17,900 تومان
نقطه‌ی آغـاز حفظ آرامـش در موقعیت‌های بحـرانی این است كه از واكنش نشـان دادن به شیـوه‌ای احساسی و نـاخودآگاه پـرهیز كنید. به جای احساساتی شدن، نفس عمیق بكشید تا ذهن‌تان آرام شود و سپس با دقت به سخنان و كارهای بعدی خود...
دوست داشتن
12 گام تا مدیریت زمان 12 گام تا مدیریت زمان
ناموجود
دوست داشتن
4,900 تومان
با مطالعه 12 گام تا مدیریت زمان، این امكان برای شما به وجود خواهد آمد كه توانایی‌های خود را بهتر بشناسید و با توجه به زمان و شرایطی كه در اختیار دارید بهترین راه را در پیش گرفته و به نتایجی بهتر و قابل ‌قبول‌تر دست...
دوست داشتن
تجارت جهانی مذاکره برای کسب سود تجارت جهانی مذاکره برای کسب سود
ناموجود
دوست داشتن
399,900 تومان
تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبه‌ی مهم اهمیت دارد، اول اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می‌کنند. از این منظر با توجه به مزیت‌های نسبی مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار...
دوست داشتن
جاده موفقیت جاده موفقیت
ناموجود
دوست داشتن
14,900 تومان
هدف قطعی در زندگی! قبل از غروب خورشید باید تصمیم بگیرید که هدف مهم شما در زندگی کدام است. پس از این‌که تصمیم گرفتید، باید این هدف را به شکل واضح و روشن روی ورق کاغذی بنویسید. نوشته شما باید به قدری واضح باشد که هر کس...
دوست داشتن
مسیر موفقیت در فروش بیمه مسیر موفقیت در فروش بیمه
ناموجود
دوست داشتن
99,900 تومان
کتاب تونی گوردن برای هر کس که می‌خواهد در زمینه ی فروش بیمه فعالیت کند، ضروری است. ایده‌های فوق‌العاده کتاب به هر فرد کمک می‌کند که فروش خود را افزایش دهد. مفاهیم کاربردی این کتاب بسیار ساده، کاربردی و قابل استفاده...
دوست داشتن
کلید های ورود به قلب مشتری در بیمه های عمر کلید های ورود به قلب مشتری در بیمه های عمر
ناموجود
دوست داشتن
30,900 تومان
به جای مغز مشتری به قلب مشتری وارد شوید. فروش بیمه یعنی فروش احساسات، هر فروشی با احساس انجام می‌شود و احساسات از قلب آدم‌ها سرچشمه می‌گیرد و اگر شما بتوانید وارد قلب آدم‌ها شوید و آن را تسخیر کنید به بی‌نهایت می‌رسید.
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم