هشت قانون عشق

359,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

کتاب هشت قانون عشق منتشر شد

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها1
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها(1)
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

پیشگفتار

دانش‌آموزی از آموزگارش پرسید: «تفاوت بین دوست داشتن و عشق چیست؟»

آموزگار پاسخ داد: «وقتی گلی را دوست دارید، آن را می‌چینید. وقتی عاشق گلی هستید، روزانه به آن آب می‌دهید». این گفت‌وگو تصویری از عشق به ما می‌دهد که یکی از ایده‌های موردعلاقة من درمورد عشق است. در این تعریف،‌ دوست داشتن یعنی اینکه ما جذب زیبایی شده‌ایم -آرزوی آن را داریم- و آن را برای خودمان می‌خواهیم. این همان گلی است که می‌چینیم و از آن لذت می‌بریم، اما این جاذبه، مانند شاخه‌گل بریده‌شده، سرانجام پژمرده می‌شود و آن را دور می‌اندازیم، اما وقتی جذابیت به عشق تبدیل می‌شود، به مراقبت بیشتری نیاز دارد. وقتی می‌خواهیم گلی را زنده نگه داریم، آن را از شاخه نمی‌چینیم و در گلدان نمی‌گذاریم. زمانی‌که عاشق گل باشید، به آن نور خورشید، خاک و آب می‌دهید. تنها زمانی‌که عاشق باشید، همواره و بی‌وقفه از یک گل مراقبت می‌کنید، تمام تلاش خود را برای نگهداری از آن انجام می‌دهید و آن را زنده نگه می‌دارید تا زیبایی‌اش را به‌طور کامل تجربه کنید و از طراوت، رنگ، عطر و جوانه زدنش لذت ببرید. زمانی‌که عاشق باشید، متوجه جزئیات ظریف روی هر گلبرگ می‌شوید، واکنش آن را به تغییر فصول تماشا می‌کنید، از ظاهر شدن یک جوانة جدید، در خود شادی و رضایت می‌یابید و وقتی شکوفا می‌شود، احساس هیجان می‌کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
30140

مشخصات

کد کتاب
30140
شابک
978-622-220-789-0
نام کتاب
۸ قانون عشق
نویسنده (ها)
جی شتی
مترجم (ها)
فریبا جعفری نمینی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
346
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 10306
209,900 تومان (بدون مالیات)

قانون نالیدن ممنوع کتابی است درباره‌ی چگونگی رفتار کردن با تشنج‌آفرینان و تخلیه‌کنندگان انرژی یا همان انسان‌های بدقلق در محیط شغلی

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30038
399,900 تومان (بدون مالیات)

برای این که دنیایی زیبا برای خود بیافرینید نخست باید ذهن خود را زیبا کنید و برای این‌که ذهنتان را زیبا کنید پیش از آن باید مهار و کنترل ذهنتان در دست گیرید. این کتاب راهنمای مناسبی برای کنترل ذهن می‌باشد.

افزودن به محبوب‌ها
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10657
389,900 تومان (بدون مالیات)

جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.

افزودن به محبوب‌ها
محاصره شده با احمق ها محاصره شده با احمق ها
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20210
359,900 تومان (بدون مالیات)

آنچه بسیار مهم است این است که بدانید اطرافیانی که با آن‌ها ناسازگار هستید و شما را احاطه کرده‌اند، به‌هیچ‌عنوان احمق نیستند؛ همه آن‌ها شایستۀ احترام، درک و ارزش نهادن‌ هستند. این دانسته‌ها را در زندگی‌تان پیاده و آن‌ها را عمیقاً درک کنید. اگر به اهمیت آن پی نبرید، تا ابد در محاصره احمق‌ها خواهید بود و این خواسته هیچ‌کس نیست.

افزودن به محبوب‌ها
چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری چه اتفاقی برایت افتاد؟ اپرا وینفری انتشارات نسل نواندیشچه اتفاقی برایت افتاد؟ نسل نواندیش مریم نفیسی راد اپرا وینفری
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20213
399,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب اپرا وینفری طی گفت‌و‌گوهایی کاملا صمیمانه دربارهٔ ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی علت رفتارهای افراد از تمام گروه‌های سنی می‌پردازد. و پس از شناختنِ این علت‌ها، به معضل آسیب‌روحی به طور علمی اما با زبان روان و قابل فهم برای عموم، می‌پردازد و سپس به چگونه تاب‌آور شدن، کسب خِرد پس از آسیب‌روحی و التیام می‌پردازد.

افزودن به محبوب‌ها
قانون 5 ثانیه قانون 5 ثانیه
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30137
299,900 تومان (بدون مالیات)

کتاب قانون 5 ثانیه منتشر شد.

قرار است مطلب درخورتوجهی یاد بگیرید: فقط در 5 ثانیه زندگی‌تان را عوض کنید. به حیله‌گری می‌ماند، این‌طور نیست؟ به شما ثابت می‌کنم که این علم است. زندگی‌تان با تصمیمات 5ثانیه‌ای‌تان تغییر می‌کند. درحقیقت، این تنها راه تغییر است.

این کتاب، داستان واقعی قانون 5 ثانیه است: چی هست، چرا مؤثر است و چرا زندگی افراد در سراسر دنیا را متحول کرده است؟ یادگیری قانون آسان است و نتیجه‌ای عمیق به همراه دارد. این قانون همان رمزوراز تغییر همه‌چیز است. به‌محض یادگیری این قانون، می‌توانید بلافاصله آن را به کار بگیرید. 

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 20179
39,900 تومان (بدون مالیات)

بیشتر انسان‌‌ها وقتی به بی‌خیالی فکر می‌کنند حالتی بی‌تفاوت و بسیار روحانی را تصور می‌کنند که هیچ چیز برای‌شان اهمیت ندارد و سهمگین‌ترین توفان‌ها را با لبخندی می‌نشانند. آن‌ها فردی را تصور می‌کنند یا بهتر بگویم، آرزوی فردی را دارند که هیچ چیز و هیچ کس تکانش ندهد.

چنین فردی فقط یک اسم دارد: دیوانه! حال اینکه چرا شما می‌خواهید شبیه دیوانه‌ها باشید، نظری ندارم.

افزودن به محبوب‌ها
جیبی شاد و پر از پول جیبی شاد و پر از پول
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10653
379,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به‌هیچ‌وجه مانند کتاب‌های خودیاری‌ای که تا پیش‌ازاین خوانده بودم، نیست.

جیبی شاد و پر از پول قرار است بهترین اتفاق دنیایتان باشد.

از آن لذت ببرید!

باب دویل

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10514
11,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب حاوی مجموعه نکات ساده ولی کاربردی است که حاصل تجربیات و آموخته‌هایی در این حوزه است و راهکارهایی را برای جلب اعتماد مشتریان و موفقیت در فروشندگی بیمه به نمایندگان این صنعت عرضه می‌کند.

افزودن به محبوب‌ها
پروتکل های شناختی رفتاری در موقعیت های پزشکی پروتکل های شناختی رفتاری در موقعیت های پزشکی
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 80063
499,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب طرح‌های خاص درمان رفتاری مبتنی بر شواهد را برای شایع‌ترین علائم مشاهده‌شده در موقعیت‌های پزشکی و بالینی ارائه می‌دهد. 

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم