شفای درون

به طرز عجیبی از بیماری جان سالم به در بردم، ۹ روش کلیدی مهجزه گر در درمان از دکتر کلی آ ترنز

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
319,920 تومان 399,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

ناموجود
مرجع:
60132
دوست داشتن4
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

غیرعادی، یعنی چیزی که از حد استاندارد، عادی یا مورد انتظار خارج شود. 

به احتمال زیاد چنین ماجرایی را شنیده‌اید که: فردی مبتلا به سرطان تمام داروها را امتحان کرده و تمام راه‌ها را رفته، از شیمی‌درمانی گرفته تا جراحی، اما نتیجه‌ای نگرفته است؛ به او گفتند زنده نمی‌ماند، اما پنج سال بعد با شادی، سالم و عاری از سرطان وارد مطلب می‌شود.

اولین‌بار که چنین ماجرایی را شنیدم در مرکز تحقیقاتی سرطان سانفرانسیسکو، مشاور بیماران سرطانی بودم. در فاصله استراحت ناهار، کتاب دکتر آندریو ویل  شفای فوری را می‌خواندم که با عبارت «بهبودی ریشه‌ای» روبه‌رو شدم. درجا خشکم زد، سردرگم و گیج شده بودم. آیا چنین اتفاقی افتاده بود؟ آیا این فرد واقعاً بدون مصرف دارو بر سرطان پیروز شده بود؟ اگر این‌طور بوده، چرا این خبر را در صفحه اول تمام روزنامه‌ها چاپ نکرده بودند؟ حتی اگر یک بار اتفاق افتاده بود، هنوز هم اتفاقی باورنکردنی بود. از آن گذشته، این فرد به‌طور اتفاقی درمانی برای سرطانش پیدا کرده بود. تمام مردان و زنانی که با آنان مشاوره می‌کردم، حاضر بودند دار و ندار خود را بدهند تا به این راز نجات از سرطان پی ببرند، من هم همین‌طور.

سریع به‌دنبال یافتن مواردی از بهبودی ریشه‌ای گشتم و از یافته‌ام تعجب کردم. بیش از هزاران مورد در مجله‌های پزشکی چاپ و منتشر شده بود و با آنکه اینجا در مؤسسه پژوهشی سرطان کار می‌کردم، این اولین‌بار بود که چنین موضوعی را شنیده بودم.

هرچه بیشتر روی این موضوع عمیق شدم، درمانده‌تر شدم. معلوم شد کسی این موارد را جدی بررسی نکرده و حتی تلاش نکرده است آن را پیگیری کند. از همه بدتر، بیشتر بیمارانی که از سرطان نجات یافته بودند، گفتند پزشکان آن‌ها با آنکه از سلامتی آن‌ها خوشحال بودند، علاقه‌ای نداشتند از بیماران چیزی درباره کاری که برای بهتر شدن انجام داده بودند، بشنوند. آخرین تیر خلاص برای من زمانی بود که تعدادی از این بیماران گفتند پزشکان آنان از آن‌ها خواستند چیزی درباره بهبودی شگفت‌انگیزشان به دیگر بیماران حاضر در سالن انتظار نگویند. دلیلش را نمی‌دانم. شاید می‌خواستند به کسی «امید واهی» ندهیم. پزشکان را هم درک می‌کنیم که نمی‌خواهند بیمارانشان گمراه شوند و فکر کنند روش‌های شفابخشی شخص دیگری می‌تواند برای آن‌ها مؤثر باشد و ترجیح می‌دهند در مقابل این‌گونه داستان‌های واقعی شفا سکوت کنند.

چند هفته بعد، یکی از مراجعانم در حین دریافت شیمی‌درمانی، ناگهان اشک از چشمانش جاری شد. او سی‌ویک ساله بود و دوقلوی یک‌ساله داشت که تازه راه افتاده بودند و به تازگی به سرطان تهاجمی سینه از نوع سه مبتلا شده بود. در حین گریه به من گفت: «چه کار کنم بهتر بشم؟ فقط بگو چه کار کنم؟ هر کاری بگی انجام می‌دم. نمی‌خوام بچه‌هام بی‌مادر بزرگ بشن.» دیدم که خسته و بی‌رمق و با سری بی‌مو آنجا نشسته و امید کمی داشت که کم‌کم شفا در رگ‌هایش جاری شود. در آن لحظه به هزاران مورد باورنکردنی (بهبود ریشه‌ای) فکر کردم که کسی درباره‌اش تحقیق نمی‌کرد. نفس عمیقی کشیدم و به چشمانش نگاه کردم و گفتم: «نمی‌دانم، اما سعی می‌کنم راهی پیدا کنم.»

در آن لحظه تصمیم گرفتم دکترایم را ادامه دهم و زندگی خود را وقف یافتن، تجزیه و تحلیل و گفت‌وگو درباره موارد بهبودیافته ریشه‌ای کنم. از آن گذشته، اگر قرار است در نبرد با سرطان پیروز شویم، آیا بهتر نیست با کسانی که از قبل پیروز شده‌اند، صحبت کنیم؟ در حقیقت، نباید این نجات‌یافتگان را در معرض آزمایش‌های عملی متعدد قرار دهیم و هر سؤالی از آن‌ها بپرسیم تا به رازهای آن‌ها پی ببریم؟ فقط به این دلیل که نمی‌توانیم دلیل وقوع اتفاقی را توضیح دهیم، نباید آن را نادیده بگیریم یا بدتر از آن، به دیگران بگوییم درباره‌اش سکوت کنند.

همیشه از الکساندر فلمینگ، دانشمندی که تصمیم گرفت موارد غیرعادی را نادیده نگیرد، برای مثال استفاده می‌کنم؛ ماجرا از این قرار است که در سال 1928 فلمینگ پس از بازگشت از تعطیلات، دید که در بسیاری از ظرف‌های آزمایشگاهی‌اش قارچ سبز شده است که به علت غیبت طولانی‌اش زیاد عجیب نبود. او ظرف‌ها را استریلیزه کرد تا آزمایش خود را دوباره شروع کند. در این زمان متوجه شد تمام باکتری‌های داخل ظرف مرده‌اند. او به جای آنکه این اتفاق غیرعادی را نادیده بگیرد، تصمیم گرفت این ماده را بیشتر بررسی کند و این کار به کشف پنی‌سیلین منجر شد.

این کتاب نتایج پژوهش مداوم من را درباره بهبود ریشه‌ای سرطان به شما نشان می‌دهد. این کتاب حاصل توجه من به موارد غیرعادی است، کاری که فلمینگ انجام داد: به هر چیزی با دقت بیشتری نگاه می‌کرد. ابتدا کمی از سابقه خودم برای شما می‌گویم تا بدانید من از کجا آمده‌ام و چه چیزی الهام‌بخش من بود که زندگی‌ام را وقف این کار کنم.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
60132

مشخصات

کد کتاب
60132
شابک
978-622-220-759-5
نام کتاب
شفای درون
نام اصلی
Radical Remission
نویسنده (ها)
دکتر کلی آ ترنز
مترجم (ها)
گیتی شهیدی
موضوع کتاب
سلامت
قطع
رقعی
صفحات
375
تاریخ چاپ
سال 1401
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1401
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
آفرینش سلامتی آفرینش سلامتی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
بعد چیزی را کشف کردم که جریان سلامتی و زندگی مرا متحول ساخت؛ من به این باور رسیدم که اندیشه ما و هر فکری که به ذهنمان خطور می‌کند، آینده ما را خلق خواهد کرد. 
دوست داشتن
روح آب روح آب
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
255,920 تومان 319,900 تومان
‎−20%
موضوع این کتاب، گفتارهایی فلسفی، رونشناسی و مذهبی دربارة ماهیت «آب» است. کتاب «روح آب» تمامی جنبه‌های آب را از استفاده جهانی آن و چالش‌های فعلی آلودگی و تأمین آب گرفته تا خرد جهان ساختار شش وجهی آب پوشش می‌دهد. 
دوست داشتن
غذای خام به جای پخته غذای خام به جای پخته
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
135,920 تومان 169,900 تومان
‎−20%
این کتاب خلاصه‌ای از کتاب اول واندمیکر با عنوان چاق و بیمار یا لاغر و سالم؟ و نسخه جدیدی است که تجربه ۴۵ساله واندمیکر را خلاصه می‌کند که باید بارها مطالب آن را بخوانید و تکرار کنید و هر بار بینش جدیدی را دریافت نمایید.
دوست داشتن
تندرست و با نشاط برای زندگی تندرست و با نشاط برای زندگی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
247,920 تومان 309,900 تومان
‎−20%
اين كتاب شما را با روش‌هاى جديدى از تغذيه آشنا میسازد كه تاكنون با آن‏ها بيگانه بوده‌‏ايد. برنامه‏‌هاى غذايى اين كتاب به شما اين امكان را می‌دهند تا بدون اين‏كه خود را محدود كنيد و رژيم بگيريد و از خوردنیهاى متنوع...
دوست داشتن
راز قدیمی چشمه جوانی راز قدیمی چشمه جوانی
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
119,920 تومان 149,900 تومان
‎−20%
در اين كتاب به شما ايده ها ، تكنيك ها و روش‌هاي خردمندانه‌اي ارائه مي‌شود كه مي‌تواند شما را قدرتمندتر كند، بر سلامتي‌تان بيافزايد و لذت‌تان از زندگي را افزايش دهد و باعث طولاني تر شدن عمرتان شود. با اين وجود، متوجه...
دوست داشتن
پیری و سلامت روان پیری و سلامت روان
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
319,920 تومان 399,900 تومان
‎−20%
کتاب حاضر متنی عالی برای اساتید رشته‌های مختلف است که قصد دارند دانشجویان خود را با سلامت روان و سالمندی آشنا کرده و ان ها را برای ارائه مراقبت‌های حرفه‌ای به افراد مسن و خانواده‌‌هایشان آماده کنند. - ویلیام ای هالی...
دوست داشتن
روش نوین کاهش وزن روش نوین کاهش وزن
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
271,920 تومان 339,900 تومان
‎−20%
اقدامات لازم برای کاهش وزن از ITV's Today Morning's Fitness and Diet, Joanna Hall's Body Blitz به همه کمک می کند تا تناسب اندام بهتری داشته باشند و به سرعت چربی خود را کاهش دهند
دوست داشتن
20 سال جوانتر 20 سال جوانتر
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
239,920 تومان 299,900 تومان
‎−20%
نویسنده‌ی کتاب در طول چند سال، تلاش کرده است جنبه‌های موثر بر یک زندگی سالم و پرطراوت را بررسی کند و با بهره‌گیری از آخرین پژوهش‌ها در این زمینه‌ها، راهکارهایی عملی برای جوان‌تر ماندن ارائه دهد. 
دوست داشتن
تغییر سبک زندگی با ان ال پی - NLP تغییر سبک زندگی با ان ال پی - NLP
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
اگر می‌خواهید اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید، استرس را به حداقل ممکن برسانید، مهارت‌های جدید بیاموزید یا دیدگاهتان را عوض کنید، به شما توصیه می‌کنیم با خواندن چنین کتاب‌هایی در مسیر تغییر قدم بردارید و شاهد تغییرات...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم