هنر رهبری

79,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

عنصری که باعث تمایز این کتاب با دیگر کتب مشابهش می‌شود، تاکید آن بر پرورش همه جانبه شخصیت رهبر و استراتژی‌هایی برای تکامل مواردی مانند هوش احساسی، روابط عمومی فوق‌العاده، ابتکار با قوه تخیل بالا، تیم سازی موثر، وقت شناسی، راهنمایی مشتاقانه و تصمیم گیری خردمندانه است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها3
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
Notify me when available
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

عنصری که باعث تمایز این کتاب با دیگر کتب مشابهش می‌شود، تاکید آن بر پرورش همه جانبه شخصیت رهبر و استراتژی‌هایی برای تکامل مواردی مانند هوش احساسی، روابط عمومی فوق‌العاده، ابتکار با قوه تخیل بالا، تیم سازی موثر، وقت شناسی، راهنمایی مشتاقانه و تصمیم گیری خردمندانه است. این کتاب کوچک هدفی بزرگ دارد. از طریق بیان داستان جذاب و مرتبط با موضوعات تلاش می‌کند راهنمایی‌های عمل گرایانه و کار‌آمد برای ارتقای رهبری تاثیرگذار و الهام بخش در هر سازمانی چه دولتی، نظامی، تحصیلی، خصوصی چه خدمات اجتماعی ارائه کند .

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
10609

مشخصات

کد کتاب
10609
شابک
9786222205539
نام کتاب
هنر رهبری
نویسنده (ها)
رامش ک آروا
مترجم (ها)
آرتمیز مهارجری و محمدامیر مینائی فر
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
264
تاریخ چاپ
سال 1399
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1399
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 10567
559,900 تومان (بدون مالیات)

رابرت گرین در کتاب قوانین طبیعت انسان، قانون‌هایی را بیان کرده که هر کدام توضیح می‌دهند ما به‌ عنوان انسان چه کسی هستیم و چرا اینگونه زندگی می‌کنیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10280
129,900 تومان (بدون مالیات)

وقتی کسی کاری انجام می دهد که نتیجه مثبتی ندارد، شما چه می کنید؟ بر روی اشتباه تمرکز می کنید؟ ( بیشتر آدم ها این کار را می کنند!) یا انرژی را به جهتی هدایت می کنید که نتیجه مثبتی داشته باشد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20203
349,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر  جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل اندازه‌گیری در هر زمینه‌ای از زندگی خود ایجاد کنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20046
299,900 تومان (بدون مالیات)

تمركز كتاب «چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم» بر خود تـوست؛ در واقع بر یادگیری این مسأله است كه چطور منافعت را بر زبان بیاوری و از آن‌ها دفاع كنی. از آنجا كه روند منطقی این است كه از خودت شروع كنی، من كتاب «چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم» را بیشتر به چشم مقدمه‌ای بر آن دو كتاب می‌بینم، نه دنباله‌ی آن‌ها. «نه» مثبت شالوده‌ی اصلی برای «بله» گرفتن و عبور از «نه» است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10586
459,900 تومان (بدون مالیات)

 داستان هاروارد شولتز به وضوح یادآور موفقیت است، موفقیتی که نه فقط با عزم و اراده فردی، بلکه با مشارکت و همکاری حاصل شد. دیدن دستاوردهای بعدی او باید بسیار هیجان انگیز باشد.  «بیل گیتس»

افزودن به محبوب‌ها
توان درونی تان را کشف کنید توان درونی تان را کشف کنید
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 20186
419,900 تومان (بدون مالیات)

برای بسیاری از مردم این پرسش پیش می‌آید که استعداد یا توان درونی واقعاْ یعنی چه و به‌ویژه چگونه آن را می توان کشف و استفاده کرد. کتاب توان درونی تان را کشف کنید ابزاری است که به شما کمک می‌کند توان درونی‌تان را پیدا و از آن استفاده کنید .

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 10271
11,600 تومان (بدون مالیات)

دیدگاه ذهنی شما عامل كلیدی و مهمی است كه ممكن است افراد را به سوی شما جذب كند یا باعث دوری آنان شود، با توجه به این‌كه آیا دیدگاه شما مثبت است یا منفی. در این میان، شما تنها فردی هستید كه می‌توانید تصمیم بگیرید كدام وضعیت رخ دهد.

افزودن به محبوب‌ها
برای بهینه سازی  ارتباط - 50 دقیقه ای برای بهینه سازی  ارتباط - 50 دقیقه ای
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10089
129,900 تومان (بدون مالیات)

کتاب حاضر از سری کتاب‌های 50 دقیقه‌ای کاربردی است، و نگارنده در آن به معرفی نکته‌ها و مهارت‌هایی می‌پردازد که ارتباط تجاری را مفیدتر و شفاف‌تر می‌سازد. برخی از این نکات عبارت‌اند از: دربارة اهداف فکر کنید نه دربارة جلسات، مکان جلسه را مهیا کنید، بدانید که رهبران موثر چگونه رفتار می‌کنند، از راهبردهای ویژه برای گردهمایی از راه دور (تله کنفرانس) استفاده کنید، از اندیشه‌پردازی برای تهیة گزارش‌های مفصل استفاده کنید، چگونه از نوشتة یک‌دیگر انتقاد کنید؟، برنامه‌ریزی کنید تا برای مخاطبان به تناسب ظرفیتشان سخنرانی کنید و برای بهبود ایماها و اشاره‌ها در سخنرانی، پانتومیم تمرین کنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10419
39,900 تومان (بدون مالیات)

نبوغ چیزی فراتر از استعداد است. شاید استعداد فقط یک توانایی ذهنی باشد که نسبت به توانایی‌های ذهنی دیگر، بیشتر پرورش یافته است؛ اما نبوغ، اتحاد انسان و قدرت خدا در عملکردهای روحی هر فرد است. انسان‌های باعظمت همیشه باعظمت‌تر از کردار خود هستند. آن‌ها با اندوخته‌ای از قدرت در ارتباط‌اند که هیچ محدودیتی ندارد. ما نمی‌دانیم مرزهای قوای ذهنی انسان کجاست؛ حتی نمی‌دانیم مرزی برای آن وجود دارد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10642
199,900 تومان (بدون مالیات)

چگونه درآمدتان را افزایش دهید و ثروتمند شوید. در هر رشته علمی، به تعریف واژه‌هایی نیاز داریم که درباره مطلب مورد مطالعه و قواعد اساسی حاکم بر تئوری‌های آن به کار می‌روند. در این جلسه، برایان کمک خواهد کرد تا واژه‌های مربوط به پول را تعریف کنیم. برخی از پاسخ‌هایش ممکن است شما را شگفت‌زده کند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10017
4,900 تومان (بدون مالیات)

با مطالعه 12 گام تا مدیریت زمان، این امكان برای شما به وجود خواهد آمد كه توانایی‌های خود را بهتر بشناسید و با توجه به زمان و شرایطی كه در اختیار دارید بهترین راه را در پیش گرفته و به نتایجی بهتر و قابل ‌قبول‌تر دست بیابید. 

افزودن به محبوب‌ها
چرا بهترین ها استخدام نمی شوند؟ چرا بهترین ها استخدام نمی شوند؟
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10601
29,900 تومان (بدون مالیات)

اگر استخدام را به معنای سادۀ «به کارگیری فردی توسط دیگری» در نظر بگیریم، می‌توان تاریخچه‌ای بسیار طولانی برای آن انتظار داشت. فرایند استخدام، همواره با نگرانی‌‌هایی برای دو دسته از افراد همراه بوده است. ادامه در اطلاعات بیش تر ...

افزودن به محبوب‌ها
تجارت جهانی 100 پیشنهاد برتر فروش تجارت جهانی 100 پیشنهاد برتر فروش
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10123
259,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب به افرادی که باید پیشنهادها و عملکردهایشان را در اختیار مافوق و زیر دستان خود قرار دهند و هم چنین به فروشندگان حرفه ای تماموقت کمک خواهد کرد و طرز کار و طرز تفکر شما را در تمام موارد و از همه مهم تر عملکرد فروش شما را بهبود خواهد بخشید به این معنا که در کـسب موافقت مردم نسبت به موقعیت خود و انجام کارهایی که ترجیح می دهید ، خواه با گرفتن ترفیع وخواه کـسب دستور ، موفق تر خواهید بود.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10512
16,900 تومان (بدون مالیات)

حتماً این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند فلانی ره صدساله را یک‌شبه طی کرده است. خوب می‌دانیم که تجربه کردن خطرپذیری بالا، ضررها و هزینه‌های فراوان برای ما دارد. همچنین نیک می‌دانیم که انسان‌های باهوش و زیرک همواره از تجربیات دیگران استفاده می‌کنند. این کتاب حاصل تکنیک‌ها و رازهای بسیار گرانبهاست که خود آن‌ها را تجربه کردم و در اخلاق ورفتار سخنرانان بزرگ جهان نیز آن‌ها را یافته‌ام.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم