تو هم می توانی موفق شوی

مطالعه این کتاب را به تمام افرادی که در آغاز راه فروش هستند و همچنین افرادی که رهبری سازمان و شبکه نوپای فروش را برعهده دارند، پیشنهاد می‌کنم. نویسنده در این کتاب از چشم‌انداز تا هدف گذاری و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، شما را همراهی می‌کند و اصول اولیه فروش، ساختن یک تیم فروش، رشد، توسعه نیروهای سازمان و رهبری افراد را به شما خواهد آموخت. حمید امامی

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
31,920 تومان 39,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30105
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

مقدمه:

کتاب پیش رو اثری است از یک فروشنده حرفه‌ای بیمه عمر، بانوی توانمند و پرتلاشی که کار فروش را از ابتدایی‌ترین سطح آن آغاز کرده است و با شور و شوق پله‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت تا درنهایت به سِمت مدیر توسعه در سازمان فروش5030 بیمه پاسارگاد (ساحل آرامش الماس خزر) نائل شد.

سارا صفار حمیدی با پشتکار مثال زدنی در کنار کار فروش، رهبری سازمان فروش و نیز آموزش افراد شبکۀ فروش را ادامه داد. نخستین بار او را در سال 1395 در شهر زیبای لاهیجان در سمینار فروش ملاقات کردم. از همان ابتدا عشق در کارش مشهود بود. در تمام این سال‌ها به امر آموزش اهمیت بسیاری می‌داد. حتی برای یادگیری به خارج از کشور سفر کرد تا از اساتید بین‌المللی موفقیت، رشد فردی، بازاریابی و فروش بیشتر بیاموزد و آموخته‌هایش را در اختیار سایرین قرار دهد.

او در کتابش تجربیاتی را که سال‌ها در فروشندگی بیمه عمر و رهبری سازمان فروش به‌دست آورده با دیگران به اشتراک می‌گذارد و با سخاوتمندی، مسیر موفقیت طی کرده را به هم‌تیمی‌های خود نشان می‌دهد.

مطالعه این کتاب را به تمام افرادی که در آغاز راه فروش هستند و همچنین افرادی که رهبری سازمان و شبکه نوپای فروش را برعهده دارند، پیشنهاد می‌کنم.

 

نویسنده در این کتاب از چشم‌انداز تا هدف گذاری و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، شما را همراهی می‌کند و اصول اولیه فروش، ساختن یک تیم فروش، رشد، توسعه نیروهای سازمان و رهبری افراد را به شما خواهد آموخت.

حمید امامی

برای کشف استعدادها و موفقیت و رسیدن به آنچه که رؤیای شبانه‌روزی ما است باید پیشرفت کرد. دوست من اگر می‌دانستید که شکست نمی‌خورید، چه کار می‌کردید؟

چه کارهایی را نسبت به قبل بیشتر انجام می‌دادید؟ و چه کارهایی را انجام نمی‌دادید؟

افراد با نگرش برنده هر روز تلاش می‌کنند تا پیشرفت‌شان را به بالاترین حد برسانند و راهبردهای خود را گسترش دهند. تعداد قابل توجهی از افراد اجازه می‌دهند رویدادهای زندگی‌شان برای آن‌ها اتفاق بی‌افتد و دخالتی در آن ندارند.

اما تعداد دیگری از افراد اهداف بزرگ دارند و می‌دانند قرار است در چه زمینه‌هایی رشد کنند تا به اهداف خود برسند و به‌خوبی می‌دانندکه رسیدن به رؤیاها و رشد شخصی به اقدام نیاز دارد و تلاش می‌کنند تا در تله‌های زندگی گیر نکنند و به شکست‌های خود اجازه نمی‌دهند که آن‌ها را محدود کنند و درواقع در شکست‌ها میخ‌کوب نمی‌شوند و هر روز رشد و تغییر می‌کنند. آن‌ها از شکست‌های خود درس می‌گیرند.

خانم صفار حمیدی عزیزم:

یاد اولین روزی که با شما ملاقات داشتم، افتادم. دختری باهوش و قدرتمند، اگر بخواهم با جرئت بگویم هرگز این حجم از موفقیت را در رؤیاهای خود نمی‌دیدم. اما امروز ما باهم و در کنار هم قله‌های موفقیت را طی می‌کنیم و باشگاهی از افراد موفق خواهیم ساخت که آرزوی هر بازیکنی، بازی در این باشگاه باشد.

خوشحالم که کتاب اولتان را که ایمان دارم کتاب پرفروشی خواهد شد، نوشتید. آنچه که امروز از شما بانوی قدرتمند انتظار دارم این است که کاغذ و قلم را دست‌کم نگیرید و هر روز بنویسید.

این کتاب ارزشمند را به تمام کسانی که در جست‌و‌جوی موفقیت هستند، توصیه می‌کنم.

 

آمنه الماسی

مدیرعامل شرکت ساحل آرامش

 

پیشگفتار

در زمان مدرسه هیچگاه انشای خوبی نداشتم و به‌همین دلیل هرگز موفق به نوشتن یک انشای درست و مورد تأیید در آن دوران نشدم؛ به همین دلیل انشاهای من در آن زمان توسط خواهرم نوشته می‌شدند. استاد همیشه در سمینارها من را به نوشتن کتاب تشویق می‌کردند؛ نوشتن کتاب!!! با خود فکر کردم که استاد نمی‌داند من در این زمینه ضعیف هستم. حتی نوشتن انشای مدرسه به‌عهده خواهرم بود، حال چطور می‌توانم یک کتاب بنویسم؟

درواقع اینکه بخواهم قلم را روی کاغذ بگذارم برایم یک کار دشوار و نشدنی بود. اما از زمانی که در صنعت بیمه حضور پیدا کردم با آموزگاری به نام آقای امامی آشنا شدم. در کلاس‌هایشان از کتاب‌هایی که نوشته بودند صحبت می‌کردند. این کتاب‌ها ماحصل تجربیات متعددی بود که در این مسیر کسب کرده بودند. ایشان همیشه به من پیشنهاد می‌کردند که نوشتن را آغاز کنم.

روزی در زمان استراحت یکی از سمینارها به من گفتند: «خانم صفارحمیدی شما باید نام خود را به یک برند تبدیل کنید.» پرسیدم: «چطور می‌توانم استاد؟» در پاسخ من گفتند: «باید از روشی استفاده کنید که باعث شود مردم شما را در سطح کشور بشناسند.» پرسیدم: «از چه روشی باید استفاده کنم؟» گفتند: نوشتن کتاب. با نوشتن کتاب افرادی که شما را تابه‌حال ندیدند هم می‌توانند با شما آشنا شوند و از تجربه‌های شما در این حوزه استفاده کنند.» به استاد گفتم: «اما من هیچ مهارتی در نوشتن کتاب ندارم. من حتی انشاهای دوران مدرسه‌ خود را به‌عهده خواهرم می‌گذاشتم.» سپس با لبخندی گفتم: «حال چطور می‌توانم نوشتن را آغاز کنم؟»

استاد گفتند: «فقط بنویس. هرچه که در ذهنت هست را روی کاغذ بیاور.» من این موضوع را جدی نگرفتم، ولی استاد این موضوع را مدام به من یادآوری می‌کردند. سرانجام روزی با خطور کردن یک جمله در ذهنم در این مسیر قدم گذاشتم. یک کلاسور به همراه یک خودکار برداشتم و هرآنچه‌که در ذهنم بود، روی کاغذ آوردم، مطالب بسیاری در ذهنم بود مانند: سیمانی خشک که نیاز به مقداری آب دارد تا روان شود. می‌خواستم کمی مکث کنم اما انگار این اجازه را نداشتم و خودکار به‌سرعت روی کاغذ حرکت می‌کرد. من در آن شب هشت صفحه نوشتم. وای خدای بزرگ! برایم باورکردنی نبود؛ من همان دختری هستم که نمی‌توانست انشا بنویسد اما حالا موفق شدم این هشت صفحه را به‌تنهایی و بدون کمک بنویسم.

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30105

مشخصات

کد کتاب
30105
شابک
978-622-220-761-8
نام کتاب
تو هم می توانی موفق شوی
نویسنده (ها)
سارا صفار حمیدی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
103
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
تیم عامل قدرت و ثروت تیم عامل قدرت و ثروت
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
31,920 تومان 39,900 تومان
‎−20%
اگر به‌دنبال ثروتمند شدن هستید، اگر می‌خواهید در خواب هم پول دربیاورید، اگر می‌خواهید کاری را یک‌بار انجام دهید و بارها از آن استفاده کنید؛ فقط شبکه بسازید. با مقدمه حمید امامی
دوست داشتن
کتاب ایده‌های خلاقانه فروش بیمه کتاب ایده‌های خلاقانه فروش بیمه
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
هیچ‌گاه در مقابل اعتراضات مشتریان جبهه نگیرید و خود را حق به جانب نشان ندهید؛ زیرا هرچه شما در موضع خودتان بیشتر پافشاری کنید، مشتری هم موضع‌گیری‌اش بیشتر خواهد شد. سعی کنید ابتدا خود را در مقابل مشتری کاملاً خلع سلاح...
دوست داشتن
نه به نه در فروش بیمه های عمر نه به نه در فروش بیمه های عمر
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
گسترش روزافزون شبکه ی فروش بیمه در کشور در ۱۰ سال اخیر، ضرورت توسعه و ترویج آموزش های مدرن را می طلبد. افزایش تعداد شرکت های خصوصی و اعطای نمایندگی به صورت گسترده از سوی شرکت های بیمه، کمبود نیروهای با تجربه در شبکه ی...
دوست داشتن
چگونه از همه بله بگیرید -  نه به نه ۲ چگونه از همه بله بگیرید -  نه به نه ۲
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
207,920 تومان 259,900 تومان
‎−20%
فاصلة میان «نه» تا «بله» بسیار کوتاه است؛ ولی نتایج آن یک دنیا تفاوت دارد. اگر شما به خواستگاری همسر رؤیایی‌تان بروید و به شما بگویند «نه» چه سرنوشتی خواهید داشت؟ ولی اگر همین جمله را با یک سؤال و یک جمله یا یک دیالوگ...
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
شکستن عادت های بد خود شکستن عادت های بد خود
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
279,920 تومان 349,900 تومان
‎−20%
در این کتاب نه تنها به شما دانش لازم برای تغییر دادن هر  جنبه‌ای از زندگی‌تان آموزش داده می‌شود، بلکه گام به گام ابزارهایی در اختیارتان قرار داده می‌شود تا آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید و تغییراتی محسوس و قابل...
دوست داشتن
اثر سایه اثر سایه
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
نگارش این کتاب با هدف شناساندن یکی از بزرگ‌ترین هدایای زندگی یعنی «سایه» آغاز شد. در صفحاتی که پیش رو دارید هر یک از ما سه آموزگار با سه رویکرد منحصر به خود، به معرفی این موضوع می‌پردازیم.
دوست داشتن
تحول شخصی با آموزه های گرجیف تحول شخصی با آموزه های گرجیف
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
30,320 تومان 37,900 تومان
‎−20%
ایده‌ها و مفاهیم بسیاری در این کتاب وجود دارند. از خواننده درخواست نشده است که به هر یک از آن‌ها ایمان بیاورد. خواننده باید این ایده‌ها و روش‌ها را درک کند و از صحت و سقم آن در زندگی‌اش آگاه شود و ممکن است تعدادی از...
دوست داشتن
التیام شرم التیام شرم
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
359,920 تومان 449,900 تومان
‎−20%
التیام شرمِ سمی که شما را بیمار می‌کند. کتاب پرفروش نیویورک تایمز با فروش بیش از سه‌میلیون نسخه علت ها -  تشخیص - پیشگیری - درمان 
دوست داشتن
آیا اسیر باورهایت هستی آیا اسیر باورهایت هستی
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور دانشمندی شخصی شوید، باورهای بنیادی‌تان را به‌طور عینی بسنجید. باورهای منفی‌تان را آگاهانه تغییر دهید و از زندان باورهایتان به سوی زندگی آزادتر و رضایت‌بخش‌تر پرواز دهید.
دوست داشتن
دختران با عزت نفس دختران با عزت نفس
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
11,920 تومان 14,900 تومان
‎−20%
عزت‌نفس مهم‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به دخترانمان بدهیم. این کتاب توصیه‌هایی را که برایرشد خود پنداره مثبت مورد نیاز است، برای شما مهیا می‌سازد...
دوست داشتن
زندگی سفری زیبا و تامل برانگیز زندگی سفری زیبا و تامل برانگیز
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
199,920 تومان 249,900 تومان
‎−20%
کتاب «زندگی، سفری زیبا و تامل‌برانگیز» نوشته‌ی «لوییز ال. هی» و ترجمه‌ی «فاطمه باغستانی» است. این کتاب در 8 فصل با عنوان‌های «مسائل مربوط به دوران کودکی و پیامدهای آن در بزرگسالی»، «زنان خردمند»، «بدن سالم، سیاره...
دوست داشتن
شخصیت شما همیشگی نیست شخصیت شما همیشگی نیست
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
247,920 تومان 309,900 تومان
‎−20%
شخصیتتان را از نو بسازید. راهنمایی برای از بین بردن باورهای محدود کننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه. دکتر بنجامین هاردی، روان‌شناس و نیوسنده کتاب‌های پرفروش، در این اثر جدید باورهای نادرست درباره شخصیت که مانع...
دوست داشتن
گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست گریفین مورچه ای که دیگر تنها نیست
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
31,920 تومان 39,900 تومان
‎−20%
باید روز تولد هر مورچه‌ای توی گوشش زمزمه کنن که از حالا تا آخرین روز زندگی، تو مسئول حالِت هستی و خودت باید حال خودت رو خوب کنی.
دوست داشتن
ندای درون ندای درون
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
79,920 تومان 99,900 تومان
‎−20%
وین دایر می‌گوید، این کتاب خصوصی‌ترین کتابی است که در طی 35 سال نویسنده‌گی‌ام نوشته‌ام. از شما می‌خواهم به ندای درونی خود توجه کنید و سعادت نابی را احساس کنید که در انتظار شماست. این سعادت زمانی نصیبتان می‌شود که...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم