قانون 5 ثانیه

299,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

کتاب قانون 5 ثانیه منتشر شد.

قرار است مطلب درخورتوجهی یاد بگیرید: فقط در 5 ثانیه زندگی‌تان را عوض کنید. به حیله‌گری می‌ماند، این‌طور نیست؟ به شما ثابت می‌کنم که این علم است. زندگی‌تان با تصمیمات 5ثانیه‌ای‌تان تغییر می‌کند. درحقیقت، این تنها راه تغییر است.

این کتاب، داستان واقعی قانون 5 ثانیه است: چی هست، چرا مؤثر است و چرا زندگی افراد در سراسر دنیا را متحول کرده است؟ یادگیری قانون آسان است و نتیجه‌ای عمیق به همراه دارد. این قانون همان رمزوراز تغییر همه‌چیز است. به‌محض یادگیری این قانون، می‌توانید بلافاصله آن را به کار بگیرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها6
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

قانون 5 ثانیه همه‌چیز را عوض کرد... تنها یک چیز به من آموخت: اینکه چطور تغییر کنم.

به برکت این قانون، گرایشم به بیش‌ازحد فکر کردن دربارة مسائل کوچک و پیش‌پاافتاده را با گرایش به اقدام کردن، عوض کردم. از این قانون استفاده کردم تا در خودنظارتی استاد شوم و در لحظه باشم و کاراتر عمل کنم. این قانون به من آموخت که چطور دست از تردیدها بردارم، به خودباوری برسم و ایده‌ها و توانمندی‌هایم را آغاز کنم و به یُمن این قانون قدرت درونی یافتم که بتوانم نه برای دیگران، بلکه برای خودم فرد بهتر و شادتری باشم.

این قانون برای شما نیز می‌تواند چنین باشد. به‌همین‌دلیل بسیار هیجان دارم تا این قانون را با شما به اشتراک بگذارم.

در چند فصل بعد، داستان پشت این قانون را می‌فهمید، متوجه می‌شوید این قانون چیست و چرا جواب می‌دهد، و پی می‌برید به علمی که قانع‌کننده است و پشتیبان این قانون. درمی‌یابید که تصمیمات 5 ثانیه‌ای و اقدامات شجاعانة هرروزه چگونه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. درنهایت، یاد می‌گیرید که چگونه از #قانون5ثانیه در ترکیب با آخرین تحقیقات و استراتژی‌ها استفاده کنید تا زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشید و در زمینة کاری‌تان کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنید. همچنین خواهید آموخت که چطور برای پایان دادن به نگرانی‌ها، مدیریت اضطراب و یافتن معنا در زندگی و همین‌طور غلبه بر ترس، از این قانون استفاده کنید.

این تمام ماجرا نیست. شما شواهد اثبات‌کنندة آن را هم خواهید دید. این کتاب مملو از پست‌های رسانه‌های اجتماعی به همراه حساب کاربری عزیزانی است که در سراسر جهان از این قانون برای انجام کارهای فوق‌العاده استفاده کرده‌اند و تجربه‌شان را در رسانه‌های اجتماعی نوشته‌اند. بله، این کتاب کمکتان می‌کند که به‌موقع از خواب بیدار شوید، اما کاری که می‌کند به‌مراتب شگفت‌انگیزتر است. نابغة درون شما، رهبر، ستارة موسیقی، ورزشکار، هنرمند و عامل تحول درونتان، هرچه که هست، را بیدار می‌کند.

به‌محض یادگیری این قانون، بی‌شک از آن در راه پیشبرد اهدافتان استفاده خواهید کرد. ممکن است از این قانون برای وادارکردن خودتان برای رفتن به باشگاه استفاده کنید، مثل کاری که مارگارت می‌کند، وقتی اصلاً «حسش را ندارد.»

یا شاید از این قانون برای نتیجه‌بخش‌تر بودن کارها استفاده کنید.

همان کاری که مِل برای اولین‌بار انجام داد تا شهامت کافی برای رویارویی با رئیسش‌ را پیدا کند و اهداف شغلی‌اش را با او در میان بگذارد (موضوعی که خیلی از ما از آن واهمه داریم). به لطف این قانون، نه‌تنها اتفاق افتاد، بلکه خیلی هم عالی به ثمر نشست.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
30137

مشخصات

کد کتاب
30137
شابک
978-622-220-868-4
نام کتاب
قانون 5 ثانیه
نام اصلی
the 5 second rule
نویسنده (ها)
مل رابینز
مترجم (ها)
آزاده اعرابی
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
262
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
شهامت عشق شهامت عشق
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 40091
289,900 تومان (بدون مالیات)

ما به شما این شجاعت و شهامت را می‌دهیم كه متفاوت فكر كنید. به‌جای این‌كه در لحظه از قلب خود تبعیت كنید، آن را در جهت و مسیر درست هدایت كنید. این كلید دستیابی به روابطی رضایت‌بخش و ماندگار است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10526
559,900 تومان (بدون مالیات)

قانون موفقیت اولین و کامل ترین کتاب ناپلئون هیل استاد برجسته و نویسنده بزرگ کتاب های انگیزشی است. نسخه نفیس قانون موفقیت کتابی است برای همه ادوار، کتاب مرجع و راهنمایی که برای هر خانه ای ضروری است. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10638
259,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. 

افزودن به محبوب‌ها
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10657
389,900 تومان (بدون مالیات)

جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10403
259,900 تومان (بدون مالیات)

دبی فورد در این کتاب توضیح می‌دهد که ما چگونه نیمه تاریک وجودمان را آگاهانه یا ناآگاهانه پنهان و انکار می‌کنیم؛ چگونه به جای آنکه به طبیعت حقیقی وجودمان فرصت تجربه ناب زندگی را بدهیم آن را پس می‌زنیم.

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 30019
129,900 تومان (بدون مالیات)

دگرگونی به معنای توانایی و تمایل به زندگی ورای جسم فیزیکی است. تحول و دگرگونی از شناخت عمیق درون نشات می‌گیرد، درونی که در هر انسانی بسیار فراتر از جسم اوست.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30071
269,900 تومان (بدون مالیات)

نگارش این کتاب با هدف شناساندن یکی از بزرگ‌ترین هدایای زندگی یعنی «سایه» آغاز شد. در صفحاتی که پیش رو دارید هر یک از ما سه آموزگار با سه رویکرد منحصر به خود، به معرفی این موضوع می‌پردازیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30064
299,900 تومان (بدون مالیات)

اگر با وجود تمام تلاش‌هایت نمی‌توانی ثروتمند شوی، اگر از ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ات برای ثروتمند شدن وحشت داری، اگر از شغل خودت راضی نیستی ولی می‌ترسی برای درآمد بیشتری که سزاوار آن هستی آن را رها کنی و کسب‌وکار خودت را راه بیندازی، می‌توانی به کمک راهکارهای نویسنده این کتاب که خودش را از فقر مطلق به ثروت رساند، ثروتمند شوی. 

افزودن به محبوب‌ها
همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30118
499,900 تومان (بدون مالیات)

«آینده ازآنِ توست اگر خودت بخواهی» یک جمله رایج است که معمولاً در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان، کارمندان جدید و زوج‌های جوان و بی‌تجربه در روز عروسی‌شان سر زبان‌ها می‌افتد. اما همۀ ما می‌دانیم بااینکه برخی از افراد با شوروشوق زندگی را به تصرف خود درمی‌آورند و کنترل آینده‌شان را به دست می‌گیرند، چنین وعده باشکوهی همیشه درمورد همه مردم به کار نمی‌رود. 

افزودن به محبوب‌ها
دستی بر سر و روی رویاهایت بکش دستی بر سر و روی رویاهایت بکش
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 80104
76,900 تومان (بدون مالیات)

 از امروزت که معجزه زندگی توست لذت ببر و برای ساختن فردایی بهتر تلاش کن.

همیشه و در همه حال به فکر بهبود نگرش خودت باش  وهرگز خود را بی‌نیاز از آموزش ندان. همیشه به یاد داشته باش که دو عامل برای خوشبختی وجود دارد که می‌تواند زندگی زیبای تو را شکل دهد: اول شکرگزاری و دوم بخشش و کمک به دیگران.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30095
299,900 تومان (بدون مالیات)

مساله مرگ و زندگی، داستانی عاشقانه و روایتی باورنگری از زندگی زوجی است که تقریبا تمام عمر مانند روحی در یک بدن زندگی کرده‌اند. وقتی مریلین یالوم به سرطان مبتلا می‌شود، زوج عاشق تصمیم می‌گیرند مشاهده‌ها و یافته‌های خود در باب زندگی و مرگ را در یک کتاب مشترک بنویسند. وقتی کتاب به نیمه می‌رسد، میریلین از دنیا می‌رود و اروین مجبور می‌شود کتاب را به تنهایی به پایان برساند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30001
16,900 تومان (بدون مالیات)

رهسپاری در حقیقت، فراخوانی برای پی بردن به فرآیند حرکت کردن از یک زندگی بی‌معنا و بی‌هدف و رهسپار شدن به سوی یک زندگی سرشار از معنا و هدف است. همه ما انسان‌ها در طی این سفر باشکوه باید تغییرها یا دگرگونی‌هایی را پشت سر بگذاریم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30104
369,900 تومان (بدون مالیات)

نمی‌دانم اگر سراسر روز به‌جای اینکه خودمان را تحقیر کنیم و با افکار منفی سروکله بزنیم، چه اتفاقی می‌افتاد اگر تمام مدت فکر می‌کردیم من یک شاهکارم. من به‌طرزی شگفت‌آور خلق شدم. من با استعدادم. من اصیل هستم. تمام نیازهایم فراهم شده است. دشمن نمی‌خواهد درباره خود احساسی خوشایند داشته باشی.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم