قدرت من هستم

369,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

نمی‌دانم اگر سراسر روز به‌جای اینکه خودمان را تحقیر کنیم و با افکار منفی سروکله بزنیم، چه اتفاقی می‌افتاد اگر تمام مدت فکر می‌کردیم من یک شاهکارم. من به‌طرزی شگفت‌آور خلق شدم. من با استعدادم. من اصیل هستم. تمام نیازهایم فراهم شده است. دشمن نمی‌خواهد درباره خود احساسی خوشایند داشته باشی.

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها9
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

قدرتِ«من هستم»

لی‌سی زنی جوان و زیبا بود که به نظر می‌رسید دنیا به کام او می‌چرخد. باهوش و جذاب بود و خانواده‌ای دوست‌داشتنی داشت. وقتی پس از سخنرانی یکدیگر را در راهرو ملاقات کردیم، برخوردی دوستانه و شخصیتی دلنشین داشت. فکر می‌کردم اگر فقط یک نفر خوشحال باشد، همین لی‌سی است. اما به‌سرعت فهمیدم همه ‌چیز برخلاف تصوراتم است. او برایم تعریف کرد که چقدر ناراضی است؛ تنها بود و فکر می‌کرد همکارانش از او باهوش‌ترند. چنین جملاتی به کار می‌برد: «من حوصله‌سربرم. من بدشانسم. من کندذهنم. من همیشه خسته‌ام.»

پس از پنج دقیقه گوش دادن به لی‌سی، دقیقاً متوجه شدم چه چیزی او را عقب نگه می‌دارد. «من ... هستم»هایی که به زبان می‌آورد. آنچه میان این دو واژه ساده می‌نشیند، نحوه زندگی تو را تعیین می‌کند. «من سعادتمندم. من نیرومندم. من سالمم.» یا «من تنبلم. من حوصله‌سربرم. من یک مادر شلخته‌ام». «من هستم»هایی که از دهان تو بیرون می‌آید، موفقیت یا شکستت را رقم می‌زنند.

قدرت «من هستم» سراسر روز مشغول کار است. اشتباه می‌کنیم و از دهانمان می‌پرد: «من چقدر دست‌وپاچلفتی هستم.» به آینه نگاه می‌کنیم، سرمان را تکان می‌دهیم و می‌گوییم: «من چقدر پیرم.» کسی را می‌بینیم که گمان می‌کنیم از ما باهوش‌تر است و زیر لب می‌گوییم: «من چقدر معمولی‌ام.» پشت ترافیک گیر می‌کنیم و غر می‌زنیم: «من چقدر بدشانسم.» اکثر اوقات سلاح نیرومند «من هستم» را به‌سوی خود نشانه می‌گیریم و نمی‌دانیم چگونه بر آینده‌مان اثر می‌گذارد.

قاعده این است: هر واژه‌ای که میان «من ... هستم» بنشیند، سرانجام در زندگی‌ات محقق خواهد شد. وقتی می‌گویی من خیلی دست‌وپاچلفتی هستم دست‌وپاچلفتی بودن به سراغت می‌آید. من خیلی پیرم، چین‌وچروک‌ها دنبال تو می‌گردند. من بیش‌ازحد چاق هستم، کالری‌ها دنبالت می‌آیند. انگار آن‌ها را دعوت می‌کنی. تو برای هرچه بین «من ... هستم» بیاید، دعوت‌نامه می‌نویسی، در را می‌گشایی و اجازه می‌دهی تا در زندگی‌ات محقق شود.


باید دعوت‌نامه‌های جدیدی ارسال کنی. صبح از خواب بیدار شو و خوبی‌ها را به زندگی‌ات فرا بخوان. «من سعادتمندم. من قوی هستم. من بااستعدادم. من عاقلم. من منظم هستم. من تمرکز دارم. من کامیابم.» وقتی این‌گونه حرف بزنی، استعداد از خداوند متعال فرمان می‌گیرد: برو و آن شخص را پیدا کن. از همان لحظه سلامت، قدرت، توانگری و نظم در مسیرت قرار می‌گیرند.خوشبختانه خودت انتخاب می‌کنی چه کلماتی بین من و هستم قرار بگیرند. وقتی سراسر روز بگویی من سعادتمندم، سعادت به جست‌وجوی تو می‌آید، من بااستعدادم، استعداد به دنبالت می‌گردد. شاید چنین حسی نداشته باشی، اما وقتی بگویی من سلامت هستم، سلامتی از همان لحظه سر راهت می‌آید، با گفتن من قوی هستم، قدرت رد پایت را دنبال می‌کند. تو این مفاهیم را به زندگی‌ات دعوت می‌کنی. به همین خاطر باید مراقب واژگانی باشی که میان «من ... هستم» قرار می‌گیرند. هیچ‌وقت نگو «من خیلی بدشانسم. هیچ‌وقت موفق نمی‌شوم.» با این کار ناامیدی را دعوت می‌کنی. با «من خیلی شکسته شده‌ام. خیلی بدهکارم» تقلا کردن را دعوت می‌کنی و برای کمبود دعوت‌نامه می‌فرستی.

اما چند نفر از ما صبح که از خواب بیدار می‌شویم، به آینه نگاه می‌کنیم و می‌گوییم: «من خیلی پیرم. خیلی چین‌وچروک دارم. خیلی از ریخت ‌افتاده‌ام.» با این کار پیری و خستگی مداوم را دعوت می‌کنی. به همه ما لطفی کن و دیگر آن‌ها را دعوت نکن. جرئت داشته باش و بگو: «من جوانم. سرشار از انرژی‌ام. پرطراوتم. می‌درخشم. سرشار از حس تازگی‌ام. من باهیبت و اعجاب‌انگیز خلق شده‌ام.» این یکی از بهترین داروهای جلوگیری از پیری است که می‌توانی پیدا کنی و هیچ خرجی برایت ندارد!

تو یک شاهکار حیرت‌انگیز و شگفت‌آوری

بعضی از مردم هیچ‌گاه نگفته‌اند «من زیبا هستم. من جذابم.» آن‌ها معمولاً بر عیب‌ها و کاستی‌های خود تمرکز کرده‌اند و آرزو می‌کنند که کاش این چیز بیشتر و آن چیز کمتر بود. وقتی می‌گویی «من زیبا هستم»، زیبایی به دنبالت می‌گردد. جوانی سراغت را می‌گیرد. طراوت به جست‌وجویت می‌آید. هیچ کسی نمی‌تواند این کار را برای تو انجام دهد! این جمله از دهان خودت بیرون می‌آید.

خانم‌ها، دیگر به همسر خود نگویید که چقدر خسته‌کننده‌اید. هیچ‌وقت نباید خودتان را دست‌کم بگیرید، به‌ویژه در برابر همسرتان این کار را نکنید. شما پاداش او هستید. برای او زیباترین زن جهان به شمار می‌روید. چرا باید حرف دیگری بزنید؟ آخرین چیزی که می‌خواهد بشنود این است که از نظر خودتان چقدر نازیبا به‌نظر می‌رسید. این افکار منفی را به ذهنش نیندازید. اگر خودتان را بی‌اعتبار کنید، هیچ نفعی برای او و شما ندارد. اگر مدام به او بگویید چقدر زشت هستید، ممکن است روزی باور کند.


خرامان و مطمئن گام برمی‌داری و شیوه‌ات این است «پیش برو، دختر!». زیبایی به این نیست که چقدر لاغر، رعنا یا بی‌نقص به نظر می‌رسی. زیبایی این است که همان مخلوق بااعتمادبه‌نفس خداوند باشی. اگر لاغر هستی، عالی است. اگر فربه هستی، عالی است. از آنچه داری استفاده کن و بیشترین بهره را ببر.اما هنگامی‌که می‌گویی «من زیبا هستم»، نه‌تنها زیبایی، جوانی و طراوت از همان لحظه به دنبالت می‌آیند، بلکه روح تو نیز از درون، جان می‌گیرد. تصویر ذهنی‌ات بهبود می‌یابد و با خودت مانند یک ملکه رفتار می‌کنی. در سراسر روز حس نمی‌کنی کمبود داری یا فرودست هستی.

خداوند بنا به دلیلی تو را این‌گونه آفریده است. او این چهره، قامت، رنگ پوست، بینی و شخصیت را به تو بخشیده است. هیچ‌چیز درباره تو تصادفی نیست. از تو غافل نشده است. تو را از قلم نینداخته است. خداوند تو را شاهکار خویش می‌نامد. به جای اینکه فکر کنی فرودست، خسته‌کننده، بسیار بلند یا بسیار کوتاهی و چیزی کم یا زیاد داری، جسارت داشته باش تا صبح از خواب برخیزی و این‌گونه بگویی: «من شاهکارم. من از روح الهی آفریده شده‌ام.»

داوود نبی در قسمت 139 مزامیر می‌گوید: «خداوندا تو را سپاس می‌گویم که من را اعجاب‌انگیز خلق کرده‌ای.کارهایت حیرت‌آورند.» به «من ... هستم» داوود توجه کن. او نه از سر غرور، بلکه برای تسبیح پروردگار می‌گفت «من حیرت‌آورم. من شگفت‌انگیزم. من شاهکارم.» این سخنان با طبیعت انسان تضاد دارد. اکثر ما فکر می‌کنیم هیچ موضوع شگفت‌انگیزی درباره من وجود ندارد. اصلاً حیرت‌آور نیستم. فقط یک آدم معمولی هستم. اما نکته این است که تو اصلاً معمولی نیستی. هیچ‌کس اثر انگشت تو را ندارد. نسخه دیگری از تو وجود ندارد. حتی اگر خواهر یا برادر دوقلو داشته باشی که دقیقاً مثل خودت به نظر برسد، شخصیت، اهداف و حتی اثر انگشت او مثل تو نیست. تو نسخه اصلی هستی. خداوند هنگام آفرینش تو


با خودم فکر می‌کنم چه می‌شد اگر به جای اینکه از خودمان ناراحت باشیم، شخصیتمان را بی‌اعتبار کنیم و بر تمام اشتباهاتمان متمرکز شویم، سراسر روز ـ نه در برابر دیگران، بلکه در خلوت‌- آن‌قدر شجاعت داشته باشیم که مانند حضرت داوود بگوییم من حیرت‌انگیزم. من ارزشمندم. وقتی این‌گونه صحبت کنی، حیرت‌انگیزی مسیرت را دنبال می‌کند. شگفتی سر راهت قرار می‌گیرد. دیگر آن ذهنیت ضعیف و شکست‌خورده «من معمولی‌ام» را نداری. با خودت مثل یک پادشاه و ملکه رفتار می‌کنی. نه اینکه مغرور شوی. نه اینکه خودت را از دیگران برتر بدانی، بلکه کاملاً اعتمادبه‌نفس داری و می‌دانی که دست‌چین آفریدگار جهان هستی و رسالتی حیرت‌انگیز داری.قالب‌ها را دور ریخته است؛ اما مادامی‌که فکر کنی من فقط یکی از هفت‌میلیارد نفر روی کره زمینم، هیچ موضوع خاصی درباره من وجود ندارد، این ذهنیت اشتباه اجازه نمی‌دهد اوج بگیری.


فهرست

فصل اول:قدرتِ «من هستم»

فصل دوم:یا مثبت باش یا هیچ حرفی نزن

فصل سومهمان حرفی را به زبان بیاور که در آرزویش هستی

فصل چهارم:آهنربای خوشبختی

فصل پنجم:هفتمین سال تو

فصل ششم:خودت را بشناس

فصل هفتم:خودت را مانند یک شاهکار ببین

فصل هشتم:زندگی رضایت‌بخش

فصل نهم:از آنچه هستی راضی باش

فصل دهم:زیر پاهایت است

فصل یازدهم:ذهنیتی توانگر داشته باش

فصل دوازدهم:افسار زمان را به دست بگیر

فصل سیزدهم:موهبت به پایان رساندن

فصل چهاردهم:می‌توانی شرایط را اداره کنی

فصل پانزدهم:تو تأیید شده‌ای

فصل شانزدهم:به زمان‌بندی خداوند اعتماد کن

فصل هفدهم:خداوند افراد ناکامل را نیز دوست دارد

فصل هجدهم:کارتان ساخته است

فصل نوزدهم:به معجزه تبدیل شو

 

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
30104

مشخصات

کد کتاب
30104
شابک
978-622-220-687-1
نام کتاب
قدرت من هستم
نام اصلی
The power I am
نویسنده (ها)
جوئل اوستین
مترجم (ها)
افسانه مقدم
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
333
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ چهارم
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 40001
399,900 تومان (بدون مالیات)

عاشق شدن کاری است اما خوشبختی و موفقیت در زندگی و ازدواج مستلزم کار و تلاش سخت است و این کتابی بس مهم و ضروری است برای تمام آنانی که به ازدواج فکر می‌کنند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10216
229,900 تومان (بدون مالیات)

حتماً از خودتان می‌پرسید که این راز چیست؟ راز، قانون کشش است. راز هر آنچه را که بخواهید به شما می‌دهد: خوشحالی، سلامتی و ثروت و... راز می‌آموزد که ما می‌توانیم هر آنچه را می‌خواهیم داشته باشیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10613
259,900 تومان (بدون مالیات)

فاصلة میان «نه» تا «بله» بسیار کوتاه است؛ ولی نتایج آن یک دنیا تفاوت دارد. اگر شما به خواستگاری همسر رؤیایی‌تان بروید و به شما بگویند «نه» چه سرنوشتی خواهید داشت؟ ولی اگر همین جمله را با یک سؤال و یک جمله یا یک دیالوگ به «بله» تبدیل کنید و رؤیایتان به حقیقت بپیوندد، آن وقت چه وضعیتی خواهید داشت؟

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30038
399,900 تومان (بدون مالیات)

برای این که دنیایی زیبا برای خود بیافرینید نخست باید ذهن خود را زیبا کنید و برای این‌که ذهنتان را زیبا کنید پیش از آن باید مهار و کنترل ذهنتان در دست گیرید. این کتاب راهنمای مناسبی برای کنترل ذهن می‌باشد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10638
259,900 تومان (بدون مالیات)

در کتاب قانون پنجاهم، رابرت گرین با دید تیزبین خود از دل درد و رنج و تاریکی‌های زندگی کورتیس جکسون که در محله فقیرنشین ساوت‌ساید کوئینز زندگی می‌کرد، قوانین بی بدیل استخراج می‌کند. 

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 80085
309,900 تومان (بدون مالیات)

 این کتاب برای کسانی است که نمی‌دانند پس از مرگ چه اتفاقی رخ می‌دهد، کسانی که اطلاعاتی اندک دارند و کسانی که نمی‌دانند سازوکار زندگی چگونه است. کسانی که در حیرت به سر می‌برند، کسانی که حیرت نکرده‌اند و در مورد تمام این مسائل اطلاعاتی دارند، اما برای یک‌بار هم که شده تردید کرده‌اند که آیا درست فکر می‌کنند... و برای کسانی است که صرفاً ترسیده‌اند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30111
59,900 تومان (بدون مالیات)

آیا دوست دارید خونسردی، خردمندی، جذابیت را از گربه‌ها یاد بگیرید و ببینید چه چقدر بهتر از ما زندگی می‌کنند؟ فلسفه زندگی آن‌ها را می‌توان در چند جمله خلاصه کرد: غذا می‌خورند، بازی می‌کنند، می‌خوابند، دنبال آسایش‌اند و فقط کارهای دلخواه‌شان را انجام می‌دهند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30064
299,900 تومان (بدون مالیات)

اگر با وجود تمام تلاش‌هایت نمی‌توانی ثروتمند شوی، اگر از ایجاد تغییر و تحول در زندگی‌ات برای ثروتمند شدن وحشت داری، اگر از شغل خودت راضی نیستی ولی می‌ترسی برای درآمد بیشتری که سزاوار آن هستی آن را رها کنی و کسب‌وکار خودت را راه بیندازی، می‌توانی به کمک راهکارهای نویسنده این کتاب که خودش را از فقر مطلق به ثروت رساند، ثروتمند شوی. 

افزودن به محبوب‌ها
شگفتی بساز شگفتی بساز
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30150
189,900 تومان (بدون مالیات)

منتشر شد

این کتاب ممکن است بی‌فایده‌ترین کتابی باشد که تابه‌حال خریده‌اید، زیرا هیچ‌چیز در این کتاب نیست که شما از آن بی‌اطلاع باشید.

این کتاب قرار نیست یک مکاشفه باشد. این به معنای یادآوری است. یادآوری اینکه چگونه زندگی برای همۀ ما به شیوه‌ای مشابه و درعین‌حال نابرابر اتفاق می‌افتد.

این کتاب قرار نیست چیز جدیدی بگوید. این به معنای قرار دادن کلمات در افکار شماست. افکاری که همۀ ما به‌طور مکرر احساس می‌کنیم، اما به‌ندرت متوقف می‌شوند تا آن‌ها را درک کنند.

این کتاب قرار نیست زندگی شما را تغییر دهد. این کتاب به این منظور است که شما را بیشتر آگاه کند. به‌طوری که در زندگی از روی آگاهی و نه از روی جهل و ناآگاهی دست به انتخاب بزنید.

این کتاب مجموعه‌ای از افکار من است که در دوازده ماه گذشته در رسانه‌های اجتماعی به ‌اشتراک گذاشته‌ام.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30118
99,900 تومان (بدون مالیات)

زندگی هر فرد مملو از تصمیم‌های متعدد مالی و غیرمالی است؛ درواقع زندگی، تصمیم و انتخاب است.

تصمیم‌گیری درست، امکان‌پذیر نخواهد بود، مگر با دانش و آگاهی.

برای اینکه بتوانیم زندگی خود را بهبود بخشیم و بر زندگی پیرامون خود نیز تأثیر مثبت بگذاریم، باید از مسیر آگاهی بگذریم. در هر زمینه‌ای که بخواهید متخصص شوید، باید اصول آن را بیاموزید. اگر بخواهید ثروتمند شوید، ابتدا باید در زمینة امور مالی خود متخصص شوید. سواد مالی، مجموعة مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم‌های آگاهانه و مؤثر در قبال منابع پولی است.

افزودن به محبوب‌ها
الفبای تغییر می خواهم تغییر کنم الفبای تغییر می خواهم تغییر کنم
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 40128
349,900 تومان (بدون مالیات)

تحول و تغییر یک مفهومی اختیاری است که شما بایستی قبول کنید درصد زیادی از سرنوشت خود را می‌توانید دستکاری کنید و این به عقلانیت فردی شما بستگی دارد که بخواهید این سفر خودشناسی را آغاز کنید. طبیعت، مادربزرگ همة ماست. اوست که برای این زندگی زمینی، راهکارهای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد و فقط کافی است که شما بخواهید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30095
299,900 تومان (بدون مالیات)

مساله مرگ و زندگی، داستانی عاشقانه و روایتی باورنگری از زندگی زوجی است که تقریبا تمام عمر مانند روحی در یک بدن زندگی کرده‌اند. وقتی مریلین یالوم به سرطان مبتلا می‌شود، زوج عاشق تصمیم می‌گیرند مشاهده‌ها و یافته‌های خود در باب زندگی و مرگ را در یک کتاب مشترک بنویسند. وقتی کتاب به نیمه می‌رسد، میریلین از دنیا می‌رود و اروین مجبور می‌شود کتاب را به تنهایی به پایان برساند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30110
179,900 تومان (بدون مالیات)

هنر این نیست که خوب صحبت کنی، هنر واقعی شنونده ی خوب بودن است. چون کسانیکه خوب و تاثیر گذار صحبت می کنند همیشه همان هایی هستند که میتوانند شنونده ی خوبی باشند. 

انسان امروزه از هر جهت در شتابزدگی و عجله به سر می برد، بدنبال این است که هر چیزی را راحت یاد بگیرد. بدون اینکه گوش بسپارد می خواهد یاد بگیرد،  بدون فهمیدن چیزی میخواهد آن را بکار ببندد، بلافاصله پس از به کار بستن آن رویای موفقیت و بردن را درسرش می پروراند.  چه رویایی بیهوده و چه توقعی نا به جاست...

قلم بشکن، از این پس سفرمان سفر عشق است. عشق را قلم نمی تواند بنویسد که در کتابها هم بتوانی اثری از آن بیابی. دیگر کتاب ها را رها کن. خودت را به دریای عشق بیفکن.  آگاهی هایی که تو را تا به اینجا رسانده است از این پس مانع پیشروی تو می شوند. رها کردن و دست کشیدن از آنها را به جان بخر...

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 70090
369,900 تومان (بدون مالیات)

رمانی شگفت‌انگیز و سرشار از پیام که می‌تواند پدیده‌ی جدید نشر جهانی باشد. داستانی روشنگر و احساسی؛ پیروزی‌نامه‌ای اندوهناک در گستره‌ی ایمان و عشق. رمانی با ماجراهای رنگارنگ به هم تنیده، هوشمندانه و مسحورکننده.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30004
29,900 تومان (بدون مالیات)

من مردان و زنانی بسیار را دیده‌ام که به‌سادگی با به‌کارگیری راهکارهای موجود در این کتاب توانسته‌اند اضافه‌وزنشان را کاهش دهند یا اعتیاد بلندمدتشان را کنار بگذارند. اگر شما نیز درباره‌ی تغییردادن اندیشه‌های بلندمدت و زیان‌بارتان جدی هستید؛ پس، پیشنهاد می‌کنم که تمرین‌های موجود در این صفحه‌ها را دنبال کنید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30088
409,900 تومان (بدون مالیات)

مهم نیست که در اطرافتان چه می گذرد. همیشه و در همه حال سپاس گزار باشید ، زیرا هرآنچه دارید و هرچه هستید چیزی نیست به جز اراده خدا . 

افزودن به محبوب‌ها
شهامت تو را می خواند شهامت تو را می خواند
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30123
339,900 تومان (بدون مالیات)

شاید «فضیلت» از دید ما مفهومی نخ‌نما باشد، اما فضیلت بسیار ساده، عاری از ‌زمان و همیشگی است؛ برتری: برتریِ اخلاقی، ذهنی و جسمی.

در جهان باستان، فضیلت از چهار جزء کلیدی تشکیل شده بود:

شهامت؛

خویشتن‌داری؛

عدالت؛

خرد.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم