بازاریابی به زبان ساده

249,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال - راهنمای گام به گام ساخت داستان برند برای تمام کسب و کارها

ادامه مطلبنمایش کمتر
افزودن به محبوب‌ها4
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
ناموجود
Notify me when available
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
جزئیات محصول
10627

مشخصات

کد کتاب
10627
شابک
978-622-220-702-1
نام کتاب
بازاریابی به زبان ساده
نام اصلی
Marketing Made Simple
نویسنده (ها)
دونالد میلر - جی جی پترسون
مترجم (ها)
مهسا اکبری - سجاد شریفی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
قطع
رقعی
صفحات
330
تاریخ چاپ
سال 1400
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1400
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 40071
569,900 تومان (بدون مالیات)

کتاب رازهایی درباره عشق به بررسی این‌که چکونه می‌توان شناخت بهتری از عشق پیدا کرد، می‌پردازد و به شما چگونه عشق ورزیدن را می‌آموزد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10590
259,900 تومان (بدون مالیات)

سیستمی فوق‌العاده برای گشودن درها; ایجاد رابطه و کسب درآمد بیشتر.

کتابی قدرتمند و عملی بر اساس سال‌ها تجربه که به شما امکان می‌دهد بر فروش خود بیفزایید، درآمد بیشتری کسب کنید و بیش از گذشته به موفقیت برسید. برایان تریسی

این کتاب به شما امکان می‌دهد که به ذهن خریداران نفوذ کنید، نیازهایشان را در نظر بگیرید و آن‌ها کمک کنید تا موفق‌تر شوند. مارک رابرگ

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30089
229,900 تومان (بدون مالیات)

ویراست دوم منتشر شد.

کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد.

تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه گفته بودی تحمل نمیكنم، تحمل میكنی، چیزی را كه دوست نداشتی دوست میداری، وقتی خیال میكنی نمیتوانی بروی، در لحظه‌ای تصمیم به رفتن میگیری و میروی. میگویی مردم، اما باز زندگی میكنی... این داستان سفر نویسنده و دختر جوانی به نام دنیز است كه ذهنی به‌هم ریخته داشت. بدون اینكه چیزی همراه خود داشته باشند در جست و جویی كه نمیدانستند چه برسرشان خواهد آمد، فقط متكی به روزیای بودند كه قسمتشان خواهدشد. در طول هفت روز سفر بیآنكه پول، غذا، لباس و مهم‌تر از همه چیز برنامه‌ای داشته باشند، شهر به شهر سفر كردند و در آخر زمانیکه به جایی كه شروع كرده بودند، بازگشتند، دیگر هیچ‌كدام مثل سابق نبودند.

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 10059
26,900 تومان (بدون مالیات)

فنون سخنرانی و ارایه‌ی استیو جابز، برای دیگران نیز قابل دستیابی است. مدیران کسب و کار، کارآفرینان، اساتید و دانشجویان، قادر خواهند بود با پیروی گام‌به‌گام نکات این کتاب، سخنرانی و ارائه‌ی خود را به نحوی حیرت‌آور، متقاعدکننده سازند.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10020
32,900 تومان (بدون مالیات)

موضوعی که امید دارم اتفاق بیافتد این است که فروشندگان از اشتباهات من درس بگیرند. زیرا ما انقدر وقت نداریم که همه چیز خودمان را تجربه کنیم، فرد عاقل کسی است که از تجربیات دیگران استفاده کند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10514
11,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب حاوی مجموعه نکات ساده ولی کاربردی است که حاصل تجربیات و آموخته‌هایی در این حوزه است و راهکارهایی را برای جلب اعتماد مشتریان و موفقیت در فروشندگی بیمه به نمایندگان این صنعت عرضه می‌کند.

افزودن به محبوب‌ها
ماهیت موفقیت ماهیت موفقیت
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10464
169,900 تومان (بدون مالیات)

یک ایده ساده می تواند زندگی شما را تغییر دهد.
یک تصویر گویاتر از هزار کلمه است.

ماهیت موفقیت تلفیقی از عکس های مهیج و توصیه های واقع بینانه مک اندرسون - کارآفرینی موفق با بیش از سی سال سابقه - است.

افزودن به محبوب‌ها
حل مسأله به روش خلاق حل مسأله به روش خلاق
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10190
159,900 تومان (بدون مالیات)

هر انسانی در برخورد با مسایل گوناگون علمی یا اجتماعی و حتی در زندگی شخصی و کارهای خصوصی خود نیاز به ؛ مهارت های تفکر؛‌ و به ویژه ؛روش خلاق در حل مساله؛

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10011
4,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب با طی دوازده گام تا اعتماد‌به‌نفس کامل، پيشاپيش فرد‌گرایی، واقع‌گرایی، استقلال رأی، انعطاف‌پذيری و نوع‌دوستي را كه به دست می‌آورید و جزئی از سرشت خود مي‌کنيد.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10658
169,900 تومان (بدون مالیات)

محققان رشته مدیریت در تحقیقی، فهرستی از موفق‌ترین مدیرعامل های دنیا تهیه کردند.

سپس از میان دویست نفر اول از این فهرست با ۶۷ نفر مصاحبه‌های عمیق انجام دادند. محققان متوجه شدند که هیچ دستورالعمل ساده‌ای برای موفقیت وجود ندارد. ایشان دریافتند که گرچه همه مدیران عامل دارای مسییولیت‌های یکسانی مانند کار با هیيت مدیره، تعامل با سهامداران، تعیین جهت حرکت مجموعه تحت نظر و ایجاد جو مثبت در آن هستند، اما آنچه بهترین ها را از بقیه متمایز می‌کند نحوه برخورد با این وظایف است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10381
10,900 تومان (بدون مالیات)

با خواندن این كتاب، خواننده به‌راحتی به اطلاعاتی دست پیدا می‌كند كه درواقع از اسرار موفقیت در زندگی به شمار می‌آید و با به‌كارگیری روش‌های معرفی‌شده در این كتاب می‌توان تحولی چشمگیر در رفتارهای شخصی به‌وجود آورد كه نتیجه‌ی این تحولات، دستیابی به موفقیتی است كه شاید همه‌ی ما به‌دنبال آن هستیم.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10049
12,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب نویسنده با مجموعه‌ای از روش‌های آزمایش‌شده، که از درمان‌های کوتاه‌مدت و نیز مشاوره‌های زندگی الهام گرفته شده‌اند، ابزار‌های مجهزی را در اختیارتان می‌گذارد تا هر فردی که به نوعی با انواع ترس‌ها دست به گریبان است، بتواند با کمک آن ابزارها دوباره زندگی را در حیطه‌ی اختیار خود درآورد. 

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم