توانمندی های پنهان

359,900 تومان (بدون مالیات)
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

افزودن به محبوب‌ها0
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

آدام گرانت (Adam Grant) در کتاب توانمندی‌های پنهان (Hidden Potential) نشان می‌دهد که همه‌ ما می‌توانیم در فرایند بهتر شدن، پیشرفت کنیم. او این نکته را یادآور می‌شود که اگر شانس در خانه‌یمان را نزد، می‌توانیم در عوض خودمان در ایجاد موقعیتی طلایی دخیل باشیم.

آدام گرانت نویسنده، روان‌شناس، محقق و استاد دانشگاه، زادۀ سیزدهم آگوست 1981 در ایالت میشیگان و بزرگ‌شدۀ حومۀ شهر دیترویت است. پدرش وکیل و مادرش معلم بود. گرانت مدرک کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را در رشتۀ روان‌شناسی سازمانی از دانشگاه هاروارد گرفت و در سال 2007، به‌عنوان استادیار دانشگاه کارولینای شمالی مشغول به کار شد. پس از آن، در سال 2009، در بیست‌وهشت‌سالگی، به‌عنوان جوان‌ترین استاد ارشد در تاریخ دانشگاه وارتون، به‌طور تمام‌وقت شروع به خدمت کرد. آدام گرانت یکی از ده متفکر تأثیرگذار در جهان مدیریت و از افراد موفق زیر چهل سال معرفی شده است و در کارنامه‌اش جوایز انجمن روان‌شناسی امریکا و بنیاد ملی علوم را دارد.

گرانت در کتاب حاضر توضیح می‌دهد: همۀ افراد توانمندی‌های پنهانی دارند که دیگران و حتی خودشان از آن بی‌خبرند و اگر بستر مناسبی برای کشف آن‌ها پیدا شود، هرکس می‌تواند در جایگاه خود بدرخشد. استعدادهای ما لزوماً ذاتی نیستند و می‌توان آن‌ها را پرورش داد. او نشان می‌دهد که بسیاری از نوابغ، بیش از آنکه از عجایب خلقت باشند از عجایب تربیت هستند. او خاطرنشان می‌کند، معیار سنجش توانمندی افراد، ارتفاع قله‌ای نیست که به اوج آن صعود کرده‌اند، بلکه مسافتی است که برای صعود پیموده‌اند.

توانمندی‌های پنهان به ما می‌آموزد که ابعاد دیگری از ظرفیتمان را ببینیم و اوج تعالی خود را تجلی بخشیم. این کتاب، بزرگ‌ترین سرمایۀ ما را آشکار می‌کند: انسانیتمان را. اگر همگی توصیه‌های هوشمندانۀ آدام گرانت را جدی بگیریم، به‌قطع غنی‌تر خواهیم شد.

_یویو ما، نوازندۀ پرآوازۀ ویولن‌سل در جهان

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
30160

مشخصات

کد کتاب
30160
شابک
978-622-220-924-7
نام کتاب
توانمندی‌های پنهان
نویسنده (ها)
آدام گرانت
مترجم (ها)
الهام شریف
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
328
تاریخ چاپ
1403
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1403
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
مرجع: 10044
269,900 تومان (بدون مالیات)

این کتاب نشان می‌دهد؛ چگونه می‌توانید به سرعتی که هرگز در مورد آن فکر نمی‌کردید، به بیست درصد افرادی بپیوندید که هشتاد درصد درآمدها را کسب می‌کنند. آنتونی رابینز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کند. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 40026
129,900 تومان (بدون مالیات)

در این کتاب، دکتر باربارا دی آنجلیس، متخصص روابط و رشد فردی، به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید به منبع قدرت شخصی خود مربوط باشید و شخصیتی داشته باشید که همیشه خواستار آن بوده اید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10058
299,900 تومان (بدون مالیات)

زبان بدن تمامی رفتارهای انسانی را به غیر از کلماتی که بر زبان رانده می‌شوند، در بر می‌گیرد، از حرکات دست و سر گرفته تا تنفس از نحوه‌ی حرکت دادن عضلات تا نحوه‌ی استفاده از زمان و ...
این کتاب در پنج فصل تدوین شده است. «عملکرد مطلوب»، «موفقیت در محیط کار»، «موفقیت در زندگی اجتماعی»، «رفتارهای عاشقانه» و «افراد کاملا بیگانه» عنوان فصل‌های کتاب است. 

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 40130
319,900 تومان (بدون مالیات)

هدف ما در این کتاب این است که به شما نشان دهیم چطور می‌توانید فعال، سرزنده و با شور و نشاط و حتی متوقع زندگی کنید و قربانی تلاش‌های خود نباشید و اشخاص و موضوعاتی را از فشار دادن دکمه‌های اعصابتان باز دارید.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30089
229,900 تومان (بدون مالیات)

ویراست دوم منتشر شد.

کتابی از هاکان منگوچ نویسنده کتاب من نی هستم و دلت که پاک باشد.

تقدیرانسان را رها نمیكند، لحظه به لحظه از نو نوشته میشود. لحظاتی میرسد كه كاری را كه گفته بودی انجام نمیدهم، انجام میدهی، چیزی را كه گفته بودی تحمل نمیكنم، تحمل میكنی، چیزی را كه دوست نداشتی دوست میداری، وقتی خیال میكنی نمیتوانی بروی، در لحظه‌ای تصمیم به رفتن میگیری و میروی. میگویی مردم، اما باز زندگی میكنی... این داستان سفر نویسنده و دختر جوانی به نام دنیز است كه ذهنی به‌هم ریخته داشت. بدون اینكه چیزی همراه خود داشته باشند در جست و جویی كه نمیدانستند چه برسرشان خواهد آمد، فقط متكی به روزیای بودند كه قسمتشان خواهدشد. در طول هفت روز سفر بیآنكه پول، غذا، لباس و مهم‌تر از همه چیز برنامه‌ای داشته باشند، شهر به شهر سفر كردند و در آخر زمانیکه به جایی كه شروع كرده بودند، بازگشتند، دیگر هیچ‌كدام مثل سابق نبودند.

افزودن به محبوب‌ها
هنر جنگ هنر جنگ
افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 10665
219,900 تومان (بدون مالیات)

کتاب پیشِ رو یکی از کهن‌‌ترین و محبوب‌‌ترین کتاب‌‌ها در حوزة جنگ و آموزش استراتژی‌های جنگی است که با استناد به متون کهن چینی و پژوهش‌‌های بسیاری از مورخان، قدمت آن تا چهارصد سال پیش از میلاد مسیح تخمین زده شده است.

افزودن به محبوب‌ها
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
مرجع: 10658
169,900 تومان (بدون مالیات)

محققان رشته مدیریت در تحقیقی، فهرستی از موفق‌ترین مدیرعامل های دنیا تهیه کردند.

سپس از میان دویست نفر اول از این فهرست با ۶۷ نفر مصاحبه‌های عمیق انجام دادند. محققان متوجه شدند که هیچ دستورالعمل ساده‌ای برای موفقیت وجود ندارد. ایشان دریافتند که گرچه همه مدیران عامل دارای مسییولیت‌های یکسانی مانند کار با هیيت مدیره، تعامل با سهامداران، تعیین جهت حرکت مجموعه تحت نظر و ایجاد جو مثبت در آن هستند، اما آنچه بهترین ها را از بقیه متمایز می‌کند نحوه برخورد با این وظایف است.

افزودن به محبوب‌ها
مرجع: 30071
269,900 تومان (بدون مالیات)

نگارش این کتاب با هدف شناساندن یکی از بزرگ‌ترین هدایای زندگی یعنی «سایه» آغاز شد. در صفحاتی که پیش رو دارید هر یک از ما سه آموزگار با سه رویکرد منحصر به خود، به معرفی این موضوع می‌پردازیم.

افزودن به محبوب‌ها

فهرست

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم