توانمندی های پنهان

359,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30160
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

آدام گرانت (Adam Grant) در کتاب توانمندی‌های پنهان (Hidden Potential) نشان می‌دهد که همه‌ ما می‌توانیم در فرایند بهتر شدن، پیشرفت کنیم. او این نکته را یادآور می‌شود که اگر شانس در خانه‌یمان را نزد، می‌توانیم در عوض خودمان در ایجاد موقعیتی طلایی دخیل باشیم.

آدام گرانت نویسنده، روان‌شناس، محقق و استاد دانشگاه، زادۀ سیزدهم آگوست 1981 در ایالت میشیگان و بزرگ‌شدۀ حومۀ شهر دیترویت است. پدرش وکیل و مادرش معلم بود. گرانت مدرک کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را در رشتۀ روان‌شناسی سازمانی از دانشگاه هاروارد گرفت و در سال 2007، به‌عنوان استادیار دانشگاه کارولینای شمالی مشغول به کار شد. پس از آن، در سال 2009، در بیست‌وهشت‌سالگی، به‌عنوان جوان‌ترین استاد ارشد در تاریخ دانشگاه وارتون، به‌طور تمام‌وقت شروع به خدمت کرد. آدام گرانت یکی از ده متفکر تأثیرگذار در جهان مدیریت و از افراد موفق زیر چهل سال معرفی شده است و در کارنامه‌اش جوایز انجمن روان‌شناسی امریکا و بنیاد ملی علوم را دارد.

گرانت در کتاب حاضر توضیح می‌دهد: همۀ افراد توانمندی‌های پنهانی دارند که دیگران و حتی خودشان از آن بی‌خبرند و اگر بستر مناسبی برای کشف آن‌ها پیدا شود، هرکس می‌تواند در جایگاه خود بدرخشد. استعدادهای ما لزوماً ذاتی نیستند و می‌توان آن‌ها را پرورش داد. او نشان می‌دهد که بسیاری از نوابغ، بیش از آنکه از عجایب خلقت باشند از عجایب تربیت هستند. او خاطرنشان می‌کند، معیار سنجش توانمندی افراد، ارتفاع قله‌ای نیست که به اوج آن صعود کرده‌اند، بلکه مسافتی است که برای صعود پیموده‌اند.

توانمندی‌های پنهان به ما می‌آموزد که ابعاد دیگری از ظرفیتمان را ببینیم و اوج تعالی خود را تجلی بخشیم. این کتاب، بزرگ‌ترین سرمایۀ ما را آشکار می‌کند: انسانیتمان را. اگر همگی توصیه‌های هوشمندانۀ آدام گرانت را جدی بگیریم، به‌قطع غنی‌تر خواهیم شد.

_یویو ما، نوازندۀ پرآوازۀ ویولن‌سل در جهان

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30160

مشخصات

کد کتاب
30160
شابک
978-622-220-924-7
نام کتاب
توانمندی‌های پنهان
نویسنده (ها)
آدام گرانت
مترجم (ها)
الهام شریف
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
328
تاریخ چاپ
1403
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1403
نظرات
بدون نظر
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم
ناموجود
دوست داشتن
28,900 تومان
پیش روی شما داستان موفقیت غیرمحتمل شخصی است که زندگی‌اش پر از شکست‌های مختلف بوده است. اگر مدتی کوتاه است که قدم در راه گذاشته‌اید یا راغب هستید به ایرادهایی پی ببرید که تاکنون داشته‌اید، روی این کتاب حساب کنید.
دوست داشتن
199,900 تومان
وقتی بهتر فکر کنید، بهتر زندگی خواهید کرد نحوه تفکر ما تأثیری شگفت‌انگیز بر سرنوشت ما دارد. در این کتاب راهکاری ارائه می‌شود که با برنامه‌‌ریزی مجدد ذهن توان دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف جدید را در سطوح بالاتر به شما...
دوست داشتن
بیمه عمر به مثابه ابزار مالی بیمه عمر به مثابه ابزار مالی
ناموجود
دوست داشتن
159,900 تومان
کتابی که اکنون در دستان شماست، برای افرادی است که می‌خواهند چیزی فراتر از یک نمایندة بیمه باشند؛ افرادی که به‌دنبال این هستند که از سطح عادی صنعت بیمه بالاتر بروند و قصد دارند که به‌عنوان یک کارشناس و متخصص صاحب‌نظر...
دوست داشتن
انقراض دلبستگی انقراض دلبستگی
دوست داشتن
26,900 تومان
در این کتاب خواستم مفاهیم به‌ظاهر بدیهی و روشنی مانند عشق انسانی را دوباره و با نگاهی تازه تشریح کنم تا از منظری بالاتر بتوان به آن نگریست و با کشف این مفاهیم بار دیگر با درک درست و روشن‌تر با آنچه برای ما روی داده...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم