از آنچه که فکر می کنی، قوی تر هستی

همة ما با فشارهایی در زندگی مواجه می‌شویم و بارها اتفاق می‌افتد که احساس می‌کنیم زندگی بسیار طاقت‌فرسا شده است. موانع بسیار بزرگ به‌نظر می‌رسند، هرگز تصور نمی‌کردیم که با یک بیماری دست‌وپنجه نرم کنیم یا فکر نمی‌کردیم مشکلمان در محل کار این‌قدر طولانی شود. بسیار آسان است که احساس کنیم بار این مشکلات برای شانه‌های ما بسیار سنگین است و نمی‌توانیم آن‌ها را تحمل کنیم. اما کتاب مقدس می‌گوید: «خدا اجازه نمی‌دهد فکر کنید که تحمل مشکلات از عهدة شما خارج است. او راه فراری را در اختیارتان قرار می‌دهد تا قادر شوید آن را پشت سر بگذارید.» وقتی خدا شما را می‌آفرید همة چیزهایی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید را در نظر گرفت (کشمکش‌ها، موقعیت‌های ناعادلانه، شکست‌ها) و قدرت، جسارت و عزم راسخ برای مقابله با آن‌ها را در وجودتان قرار داد. 

ادامه مطلبShow less
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
223,920 تومان 279,900 تومان
‎−20%
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30162
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

هنگامی‌که احساس درماندگی می‌کنید، گویی فشار بیش‌ازحدی بر شما تحمیل شده است، به این دلیل که شما از آنچه فکرش را می‌کنید قوی‌تر هستید، اما همة موهبت‌هایی که درونتان نهاده شده است، کشف نکرده‌اید. شما هرگز متوجه نمی‌شوید که واقعاً چقدر قدرتمند هستید تا زمانی که با فشاری مواجه شوید که قبلاً مواجه نشده‌اید. شاید تاب‌ناپذیر به‌نظر برسد، اما اینکه خداوند آن را در مسیرتان قرار داده به این معناست که توان تحملش را دارید.

خدا نگفت که راه فراری را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید از مشکلات فرار کنید یا از آن‌ها دور شوید. او گفت موانع را به اندازه‌ای قرار می‌دهد که بتوانید آن‌ها را تحمل کنید. می‌توانید به عقب نگاهی بیندازید و مواقعی را به یاد بیاورید که فکر نمی‌کردید بتوانید ادامه دهید، زیرا فشار غیرقابل‌تحمل به‌نظر می‌رسید، اما درنهایت مغلوب آن نشدید. شما این قدرت را داشتید که یک روز دیگر از خواب بیدار شوید و درحالی‌که احساس می‌کردید چیزی برایتان باقی مانده، به راهتان ادامه دهید. چرا آن نتوانست شما را از پا درآورد؟ چون شما از آنچه فکر می‌کردید قوی‌تر بودید. خدا شما را به گونه‌ای خلق کرده است که بتوانید این فشار را تحمل کنید. او نمی‌گذاشت تحت فشار قرار بگیرید، اگر از قبل ملزومات لازم برای مدیریت آن را در وجودتان قرار نمی‌داد. شما همیشه این توانایی را خواهید داشت تا هر آنچه سر راهتان قرار می‌گیرد، تحمل کنید.

دربارة ماهی کوچکی به نام ماهی حلزونی ماریانا مطلبی خواندم. این ماهی در عمق هشت کیلومتری اقیانوس زندگی می‌کند. هیچ ماهی دیگری نمی‌تواند در این عمق زنده بماند. فشار در این عمق بیش از هزار برابر فشار در سطح آب است. چنین فشاری هر ماهی دیگری را از پا درمی‌آورد، اما هنگامی که خدا این ماهی را می‌آفرید، استخوان‌هایش را انعطاف‌پذیر ساخت تا بتواند در برابر فشار مقاومت کند. این نوع ماهی از سلول‌های خاص و دستگاه گوارش منحصربه‌فردی برخوردار است. اغلب ماهی‌ها برای تثبیت پروتئین، یک ژن دارند، اما این ماهی پنج ژن دارد. از آنجایی که آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند فشار را تحمل کنند، در زیر آب تحت فشار و کشمکش زندگی نمی‌کنند، بلکه در آنجا رشد می‌کنند. به‌همین‌ترتیب، وقتی خداوند شما را طراحی می‌کرد، می‌دانست که با چه فشارهایی ممکن است روبه‌رو شوید؛ فشار مالی، فشار ناشی از روابط، فشار حاصل از بزرگ کردن فرزندان، فشار دست‌وپنجه نرم کردن با بیماری. اگر قرار بود این فشار شما را از پا درآورد و غیرقابل‌تحمل باشد، خداوند شما را در معرض آن قرار نمی‌داد. او از اشتباه مصون است. هرگاه با مانعی روبه‌رو می‌شوید، به خودتان یادآوری کنید که از پسِ آن برمی‌آیید. شما برای آن طراحی شده‌اید. شما در آن ژرفنا قرار نمی‌گرفتید، اگر قرار بود آن فشار شما را شکست دهد.

اکنون با خدا هم‌نظر شوید. اگر ذهنتان را درگیر این کنید که «این مانع بسیار بزرگ است، من از عهدة بزرگ کردن بچه‌ها برنمی‌آیم، فشار موجود در محل کارم طاقت‌فرسا شده است.»، این دیدگاه شما را زمین می‌زند. کتاب مقدس می‌گوید: «شما از قدرت "من می‌توانم" لبریز هستید.» شما قادرید به نیروهای مخالف غلبه کنید تا در سختی‌ها دوام بیاورید، اما من آموخته‌ام که اگر ذهنیت من نمی‌توانم را پرورش دهید، نمی‌توانید از قدرت من می‌توانم که درونتان نهفته است، بهره‌مند شوید. از چشم دوختن به چیزهایی که نمی‌توانید انجام دهید، دست بردارید. دیدگاه تازه‌ای انتخاب کنید: «من می‌توانم هرچیزی را از طریق خداوند که مرا قدرتمند می‌سازد، انجام دهم. شاید این مانع بزرگ باشد، اما من می‌توانم آن را از میان بردارم. درست است که مشکلم از آنچه فکر می‌کردم طولانی‌تر شده است، اما من می‌توانم دوام بیاورم. این شرایط طاقت‌فرساست، اما من می‌توانم آن را مدیریت کنم. من برای آن طراحی شده‌ام. من قوی، مورد لطف الهی و مجهز هستم.» ذهنیت‌های منفی وضعیت را از خود دور کنید. شما خلق نشده‌اید تا وقتی تحت فشار قرار می‌گیرید، خود را ببازید. شما از آنچه فکر می‌کنید قوی‌تر هستید. شما بیش از تصورتان مورد لطف و رحمت خدا قرار گرفته‌اید. همان‌طور که خداوند آن ماهی کوچک را با سلول‌ها و استخوان‌های خاص طراحی کرده است، قطعاً در دادن قدرت خاص، شجاعت، بردباری و استقامت به شما سنگ تمام گذاشته است. وقتی شروع کنید و خودتان را قدرتمند و توانمند ببینید، دیگر احساس درماندگی نخواهید کرد و قدرت درونی‌تان را که از وجود آن بی‌اطلاع بودید، کشف خواهید کرد.

 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30162

مشخصات

کد کتاب
30162
شابک
978-622-220-885-1
نام کتاب
از آنچه که فکر می کنید، قوی تر هستید
نویسنده (ها)
جوئل اوستین
موضوع کتاب
تحول
قطع
رقعی
صفحات
248
تاریخ چاپ
1403
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1403
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
افسانه های بازاریابی افسانه های بازاریابی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
از دیدگاه تاریخی، می‌توانیم به زمان سقوط دیوار برلین برگردیم. از آن زمان به بعد بود که اروپای شرقی شروع به گشودن درهای تجارت خود کرد. این رخداد به‌همراه رشد مداوم اقتصاد آسیا بیان می‌دارد که تجارت از آن زمان به بعد به...
دوست داشتن
مدیریت بر خویشتن مدیریت بر خویشتن
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
191,920 تومان 239,900 تومان
‎−20%
در این کتاب تلاش خواهیم کرد بعضی مفاهیم دنیای درون را تشریح کنیم تا مواردی را که باعث‌ سلب آرامش می‌شوند، شناسایی و مدیریت کنیم. هدف نهایی دستیابی به آرامش فطری است که پیش‌نیاز همه موفقیت‌هاست.
دوست داشتن
دنیایت را تغییر بده دنیایت را تغییر بده
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
231,920 تومان 289,900 تومان
‎−20%
من و راب از اینکه شما این کلمات را می‌خوانید، هیجان‌زده‌ایم و می‌خواهیم همین ابتدا چیزی را به شما بگوییم: این کتاب برای شما نوشته شده اگر می‌خواهید دنیای خود را تغییر دهید.
دوست داشتن
صبح های جادویی مولتی میلیونرها صبح های جادویی مولتی میلیونرها
تجدید چاپ
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
319,920 تومان 399,900 تومان
‎−20%
در این کتاب تمام کارهایی که مولتی میلیونرها پیش از ساعت 8 صبح انجام می دهند تا به ثروتی افسانه ای دست یابند را خواهید خواند
دوست داشتن
اثر سایه اثر سایه
تجدید چاپ
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
183,920 تومان 229,900 تومان
‎−20%
نگارش این کتاب با هدف شناساندن یکی از بزرگ‌ترین هدایای زندگی یعنی «سایه» آغاز شد. در صفحاتی که پیش رو دارید هر یک از ما سه آموزگار با سه رویکرد منحصر به خود، به معرفی این موضوع می‌پردازیم.
دوست داشتن
هنر زن بودن هنر زن بودن
ناموجود
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
12,720 تومان 15,900 تومان
‎−20%
خواندن این کتاب پرسش‌های ذهن تو را پاسخ می‌دهد: . عشق و علاقه چگونه ابدی می‌ماند؟ . ریشه اختلاف‌های زناشویی در چیست؟ . چگونه می‌توان بگومگوهای مخرّب را به گفت‌وگوهای سازنده تبدیل کرد؟ . از عشق اصیل چه می‌دانید؟ ....
دوست داشتن
پول الکترونیکی پول الکترونیکی
دوست داشتن
پیشنهاد ویژه مدت محدود
263,920 تومان 329,900 تومان
‎−20%
بلاک‌چین (Blockchain) از دو کلمه Block (بلوک) و Chain (زنجیره) ایجاد شده است. این فناوری در حقیقت زنجیره‌ای از بلوک‌هاست. به‌طورکلی بلاک‌چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم