شفای تن

159,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
20239
دوست داشتن3
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

پیشگفتار

وقتی اولین مجموعة شفای تن را نوشتم آگاهی چندانی نداشتم، ولی مجموعة چهارم را با آگاهی و اطلاعات بیشتر منتشر می‌کنم. کتاب آبی رنگ کوچک که برای خیلی‌ها شناخته شده به‌عنوان یک منبع مورد استفاده قرار گرفته است. من صدها و هزارها کپی از این جلد را فروخته‌ام که نقطه‌نظر من را از روزهای اولیه‌ام نشان می‌دهد. کتاب شفای تن درهای متعددی را باز کرده که باعث شده من در همه جا دوستان فراواني پیدا کنم. هرکجا که قدم می‌گذارم یا سفر می‌کنم افراد زیادی را می‌بینم که کتاب‌ کهنه‌شدة من را در کیف یا جیب‌هایشان حمل می‌کنند.

شفای تن، این کتاب کوچک، هیچ‌کسی را «درمان» نمی‌کند بلکه درون شما را بیدار می‌کند تا توانایی به درك پروسه شفای خود داشته باشید. ما بايد تعادل بدن بين روح و جسممان را رعايت كنيم. ما باید مواظب بدن خود باشیم و خوب از آن مراقبت کنیم. باید طرز فكري مثبت دربارة خودمان در زندگیمان داشته باشیم و همچنین یک رابطة قوی معنوی. وقتی این سه چیز باهم اتفاق بیفتد و تعادل ایجاد کنند ما از زندگی خود به وجد می‌آییم. هیچ دکتری یا افرادی که درمان‌کننده هستند نمی‌توانند این را به ما بدهند مگر اینکه ما بتوانیم پروسة درمانمان را خودمان انتخاب کنیم.

پیشنهاد من به شما این است که یک لیست از تمام دردها و ناراحتی‌های خود تهیه کنید و به‌دنبال دلایل ذهنی و روحی آن بگردید. شما به یک فرمی می‌رسید که نشان‌دهندة آگاهی از وجود خودتان است. چند عبارت تأکیدی را انتخاب کنید و به مدت یک ماه آن‌ها را انجام دهید. این کمک می‌کند تا شما زمینه‌ها و نگرش‌های قدیمی را که مدت‌های طولانی با خود داشته‌اید خنثی کنید و دور بیندازید.

 

لوئیز هی

سن دیاگو، کالیفرنیا

 

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
20239

مشخصات

کد کتاب
20239
شابک
978-622-220-871-4
نام کتاب
شفای تن
نویسنده (ها)
لوییز هی
مترجم (ها)
ترانه دبیر
موضوع کتاب
خوب زیستن
قطع
رقعی
صفحات
136
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
219,900 تومان
انسان‌های مشتاقی كه بیشترین كمك را به جامعه می‌كنند نه‌تنها از انگیزه بسیار زیاد بهره دارند، بلكه از انگیزه‌های مناسب هم برخوردارند. آن‌ها در تحلیل انگیزه‌های درست و مناسب همیشه به انجام دادن هدف‌هایی علاقه‌مندند كه...
دوست داشتن
باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد) باورش کنید (چگونه می توان از فردی که او را دست کم می گیرند ، به فردی توقف ناپذیر تبدیل شد)
دوست داشتن
389,900 تومان
جیمی کرن لیما، یک کارآفرین امریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترن زنان خودساخته در فهرست مجله فوربز قرار گرفته است.
دوست داشتن
399,900 تومان
جایی که به این نتیجه می‌رسید قوانین پرفروش‌ترین کتاب در زمینه موفقیت فردی، یعنی کتاب راز، برایتان موثر نیست، همان جایی است که باید کتاب آرزوی تو دستور توست را بخوانید.
دوست داشتن
ناجی خودت باش ناجی خودت باش
دوست داشتن
189,900 تومان
در بازی زندگی کسی برنده است که قانون بازی را بداند، در غیراین‌‌صورت در روبه‌‌رو شدن با مشکلات، هیجانات، شگفتی‌‌ها، نوسانات و... سردرگم می‌‌شود. بیشتر افراد قادر به برطرف کردن مسائلشان نیستند، لذا به‌‌ناچار رهایشان...
دوست داشتن
199,900 تومان
همه چیز منتظرموعد مقرر است.  نه گل پیش از موعدش باز می‌شود و نه خورشید پیش از موعد خود طلوع می‌کند. کمی صبر کن. آنچه متعلق به توست به سویت می‌آید.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
فروش با دستان خالی فروش با دستان خالی
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
این کتاب حاوی مجموعه نکات ساده ولی کاربردی است که حاصل تجربیات و آموخته‌هایی در این حوزه است و راهکارهایی را برای جلب اعتماد مشتریان و موفقیت در فروشندگی بیمه به نمایندگان این صنعت عرضه می‌کند.
دوست داشتن
بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای
دوست داشتن
399,900 تومان
این کتاب مجموعه آموزشی کاملی در مورد بازاریابی شبکه‌ای برای کسانی است که قصد آشنایی با این حرفه را دارند یا درصدد هستند دانش و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند. نکته جالب در مورد کتاب بازاریابی شبکه ای، مرور برخی...
دوست داشتن
269,900 تومان
اگر در خانواده یا مدرسه فرصت یادگیری ارتباط با یک خانم را نداشتید، جان گاتمن در کتاب «راهنمای مردان برای شناخت زنان» همه چیز را به شما آموزش می‌دهد. حتی روابط جنسی اولیه را!
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم