حق شما برای ثروتمند شدن

شما سزاوار ثروت هستید.

ادامه مطلبShow less
389,900 تومان
ضمانت سلامت

تمام کتاب‌های انتشارات نسل نواندیش با کیفیت بالا تولید می‌شود و در بسته‌بندی مقوایی در میان حباب پلاستیکی ارسال می‌شود تا هیچ‌نوع آسیبی به محصول نرسد. در صورتی که کتاب تهیه شده توسط شما از وبسایت یا کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور دچار مشکل صفحه‌آرایی هستند لطفا جهت تعویض با شماره ۰۲۱۸۸۹۴۲۲۴۷ تماس بگیرید.

مرجع:
30149
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
پیشنهاد کتاب‌های مشابه:
موردی یافت نشد
توضیحات

کتاب تاریخی دکتر هیل، بیندشید و ثروتمند شوید، مفهوم ثروت را به پارامترهای ضعیفی همچون بخت و اقبال یا شهرت محدود نمی کند. شما حق دارید ثروتمند باشید و سزاوار هستید از هر لحاظ، هم مالی و هم شخصی و معنوی، ثروتمند باشید. این تفکر به ظاهر ساده باعث ایجاد فلسفه ای درباره ثروت و موفقیت شد که از زمان شکل گیری همه نسل ها را تحت الشعاع قرار داده است.

حق شما برای ثروتمندشدن، رونوشت هایی از حیاتی ترین و مهم ترین سخنرانی های دکتر هیل را گرد آوری کرده و آن سخنان جاودانه را برای اولین بار به صورت کتاب در دسترس عموم قرار می‌دهد. این کتاب بادقت و باکمک موسسه دکتر هیل برای مخاطب امروزی تصحیح و آماده شده است و ثروتی از دانش تازه در اختیارطرفداران جدید و کنونی دکتر هیل قرار می‌دهد که وقتی جذب شود، می تواند زندگی آن ها را برای همیشه تغییر دهد.

سخنرانی‌‌ها

کتاب حق شما برای ثروتمند شدن اثر ناپلئون هیل، در اصل در بهار 1954 در قالب سلسله‌سخنرانی‌‌هایی در شیکاگو ارائه شد. این انتشارات با اجازۀ «بنیاد ناپلئون هیل»، این مجموعه سخنرانی‌‌ها را در دسترس شما قرار می‌‌دهد و به ترویج و اشاعة آثار برجستۀ ناپلئون هیل، این اسطورۀ زندگی موفق در امریکا، می‌‌پردازد.

کتاب حق شما برای ثروتمند شدن می‌‌تواند یاری‌‌گری مناسب برای شما در رسیدن به تمامی اهداف و رؤیاهایتان باشد. این اثر، الهام‌‌بخش اهداف و آمال تازه‌‌ای خواهد بود که به موجب آن‌‌ها ثروت به پارامترهای کوته‌‌بینانه‌‌ای همچون بخت و اقبال و شهرت محدود نمی‌‌شود. شما از هر لحاظ -شخصی، معنوی و مالی- سزاوار ثروتمند شدن هستید. دکتر هیل نشان می‌‌دهد که افرادی که در زندگی فقط به پاداش‌‌های مالی هرقدر هم بزرگ دست یافته‌‌اند، احساس خوشبختی و رضایت‌‌خاطر چندانی نداشته‌‌اند. درواقع، ثروتمند حقیقی، کسی است که در تمامی جنبه‌‌های زندگی‌‌اش ثروتمند باشد.

هنگامی که دکتر هیل به این فلسفه به‌‌عنوان علم موفقیت شخصی یا علم موفقیت اشاره می‌‌کند، ممکن است تعجب کنید که مگر می‌‌شود موفقیت از راه علم به‌‌دست آید؟ آیا مراحل رسیدن به ثروت را می‌‌توان با هم ترکیب کرد و با عدد نشان داد و کاری کرد که مثل آزمایشی معتبر در آزمایشگاه، مستقیماً به نتیجه برسد؟ دکتر هیل علم را به‌‌عنوان هنر سازمان‌‌دهی و طبقه‌‌بندی حقایق تعریف می‌‌کند. علم موفقیت مثل تمامی علوم، تنها برای رسیدن به هدف کاربرد دارد. دکتر هیل اصول عملی و اثبات‌‌شده‌‌ای را ارائه می‌‌دهد که با چنان دقتی سازمان‌‌دهی و توضیح داده شده‌‌اند که اگر دقیق و به‌‌طور کامل آن‌‌ها را به کار ببندید، شما را به ثروتی خواهند رساند که بسیار جدی به‌‌دنبالش هستید.

این سخنرانی‌‌های برجسته فرصتی بی‌‌نظیر برای دانش‌‌آموزان متعهد قدیمی و نیز علاقه‌‌مندان تازة آثار ناپلئون هیل فراهم می‌‌آورد. با این اطلاعات مبتنی بر یادداشت‌‌هایی از سخنرانی‌‌های زندة دکتر هیل متوجه می‌‌شویم که وی فلسفۀ برجستة خود را چنان به شیوه‌‌ای چشم‌‌گیر، اثربخش و مهیج ارائه می‌‌دهد که در گذشته سابقه‌‌ای نداشته است. این مجموعة سخنرانی‌‌ها هفده اصل موفقیت ناپلئون هیل را که نتیجة چند دهه تحقیق و مطالعة او است، در اختیار ما قرار می‌‌دهد.

برای اینکه دقیقاً به همان تجربۀ شاگردان دکتر هیل دست یابید، به این سه نکته که او هنگام ایراد این سخنرانی‌‌ها به‌‌شدت بر آن‌‌ها تأکید داشت، توجه کنید:

1.   یادداشت‌‌برداری کنید. همیشه یک دفترچة یادداشت همراه خود داشته باشید و نکات مهم را بنویسید. از همین حالا شروع کنید. یادداشت کردنِ اطلاعاتی که به‌‌دست می‌‌آورید، باعث می‌‌شود فلسفة دکتر هیل با قدرت بیشتری در ذهن خودآگاه و ناخودآگاه شما حک شود و درنتیجه، هرچه سریع‌‌تر و مفیدتر آن را به‌‌کار گیرید. شما در نوشتن یا ضبط کردن نظرات خود، مختار هستید.

2.   ایده‌‌های خود را اضافه کنید. حین بررسی اطلاعات، یادداشت‌‌های خود را بسط دهید و پیوسته ایده‌‌های مهم خود و نیز ایده‌‌های به‌‌دست آمده از روزنامه‌‌ها، مجلات، رادیو و تلویزیون را هم به آن‌‌ها اضافه کنید.

3.   با تکرار این ایده‌‌ها، آن‌‌ها را از آنِ خود سازید. به یک بار خواندن این ایده‌‌ها بسنده نکنید. این اطلاعات را بارها و بارها مرور کنید تا به پیام‌‌های فکری و عملی آن‌‌ها پی ببرید. هرچه بیشتر با این شیوه کار کنید، بیشتر برای شما کاربردی خواهد بود.

هفده اصل موفقیت

1.   قطعیت هدف. هر نوع موفقیتی با تعیین هدفی عمده و داشتن برنامه‌‌هایی ویژه برای دستیابی به آن هدف شروع می‌‌شود.

2.   عقل کل. فرایندی است که به شما این امکان را می‌‌دهد از تمامی مزایای تجربه، آموزش، تحصیلات، و اعتبار و دانش تخصصی دیگران بهره‌‌مند شوید.

3.   ایمان کاربردی (عملی). ایمان را به عمل تبدیل کنید، به‌‌طوری‌‌که قدرت روحی‌‌ای که از طریق آن اهداف، آرزوها و برنامه‌‌هایتان شکل می‌‌گیرد، بتواند به واقعیت تبدیل شود.

4.   جدوجهد بیشتر. وقتی در قبال پولی که می‌‌گیرید، خدماتی بیشتر ارائه دهید، پاداش‌‌ها چند برابر می‌‌شوند.

5.   شخصیت دلنشین. ویژگی‌‌های روحی، روانی و فیزیکی‌‌ای کسب کنید که به کمک آن‌‌ها بتوانید حداکثر استفاده را از توانایی‌‌هایی خود بکنید و شما را به سوی موفقیت راهنمایی کنند.

6.   نگرش ذهنی مثبت. نگرش مناسب، مسیر منتهی به ثروت را به شما نشان می‌‌دهد و وسایل لازم برای اجرای این فلسفه را در اختیارتان قرار می‌‌دهد.

7.   ابتکار عمل شخصی. به‌‌دست گرفتن ابتکار عمل، اصلی ضروری برای رهبریِ هر حرفه‌‌ای است.

8.   انضباط شخصی. احساسات باید کنترل شوند و برای ایجاد هماهنگی بین عقل و احساسات خود، باید قلب و ذهنتان را متعادل سازید.

9.   اشتیاق. اشتیاق به‌‌مثابۀ دینامی برای موفقیت‌‌های فردی است و به شما کمک می‌‌کند اعتمادبه‌‌نفس بیابید و بر افکار منفی، نگرانی‌‌ها و هراس‌‌ها غلبه کنید.

10.   توجه کنترل‌‌شده. به ذهن خود نظم ببخشید. روی موفقیت متمرکز باشید. نیروهای ذهن خود را هماهنگ و کنترل کنید و ابزار تلقین به خود را به‌‌کار بگیرید.

11.   تفکر دقیق. حقایق را جمع‌‌آوری کنید و اهمیت نسبی آن‌‌ها را بسنجید. قوۀ تشخیص خود را به‌‌کار بگیرید و هر موضوعی را به‌‌دقت بررسی کنید تا براساس فکر، نه عقیده یا احساسات، تصمیم درست را اتخاذ کنید.

12.    یادگیری از تجربه‌‌های ناخوشایند و شکست‌‌ها. علل شکست را شناسایی کنید و آن‌‌ها را از سر راه خود بردارید. مشکلات، شکست‌‌ها و مخالفت‌‌های اجتناب‌‌ناپذیر را به مزایای مثبت تبدیل کنید.

13.    همکاری. اقدامات خود را با اطرافیانتان هماهنگ کنید و برای دستیابی به هدفی مشترک، با همدیگر همکاری کنید. در اقدامات کاری و شخصی خود از درایت و کار گروهی به نفع خود استفاده کنید.

14.   تخیل یا دیدگاه خلاق. بگذارید کارگاه قدرتمند ذهنتان شیوه‌‌هایی را برای ابراز اهداف ذهنی و آرمان‌‌های روحی‌‌تان ارائه دهد.

15.   تندرستی. سلامت جسمانی امری ضروری برای داشتن انرژی، سرزندگی، نگرش‌‌ها و عاداتی است که انسان را به‌‌سوی یک زندگی به‌‌راستی سالم، شاد و موفق هدایت می‌‌کند.

16.    بودجه‌‌بندی پول و زمان. از منابع مادی خود بیشترین بهره را ببرید.

17.   قانون نیروی کیهانی عادت. پویایی‌‌ها و قدرت نیروی کنترل‌‌گر و نیز قوانین طبیعی‌‌ای را که بر جهان (ازجمله روابط انسانی) حکمرانی می‌‌کنند، شناسایی کنید و به‌‌کار بگیرید.

قدرت فزایندۀ همکاری تمامی اصول

هریک از این هفده اصل به خودیِ‌‌خود از ارزش چشم‌‌گیری برخوردارند، اما این فلسفه به همکاری‌‌ای اشاره می‌‌کند که در آن اثر کار گروهی تمامی عوامل دست‌‌اندرکار، بیشتر از مجموع اثرات تک‌‌تک آن‌‌هاست. دکتر هیل هنگام بحث دربارة هریک از این اصول، بارها به یک یا چند اصل دیگر هم اشاره می‌‌کند. هدف او از این تکرار، یادآوری این نکته است که همۀ این اصول به هم مربوط هستند و هریک از آن‌‌ها از تمامی اصول دیگر بهره‌‌برداری می‌‌کنند و آن‌‌ها را به‌‌کار می‌‌گیرند، درست مثل درست کردن کیک که برای به‌‌دست آوردن نتایج مطلوب، وجود هریک از مواد ضروری است. شما نمی‌‌توانید فقط با آرد یا بیکینگ‌‌پودر یا روغن یا وانیل کیک درست کنید. تمامی مواد موجود در دستورالعمل لازم هستند.

شما خواهید دید که دکتر هیل بارها عبارت «تغییر شکل دادن[1]» را به‌‌کار می‌‌برد. طبق تعریف واژه‌‌نامه‌‌ای، این عبارت به معنی تغییر دادن یک شکل، وضعیت، ماهیت یا ماده به حالتی دیگر است. موضوع تغییر شکل دادن یا تبدیل کردن، امری ضروری برای درک و اجرای این فلسفه است.

تغییر شکل یا استحاله، به این معنی است که شما کنترل کامل افکار یا احساسات خود را در دست دارید. اگر این افکار یا احساسات منفی باشند، می‌‌توانید آن‌‌ها را به مثبت تبدیل کنید؛ اگر محدودکننده باشند، می‌‌توانید آن‌‌ها را به وسعت‌‌دهنده تبدیل کنید؛ اگر دست‌‌وپای خود را بسته باشید، می‌‌توانید خود را آزاد کنید. شما توانایی لازم را برای تغییر دادن عادات و الگوهایی که شما را مغلوب ساخته‌‌اند، دارید.

شما متوجه خواهید شد که دکتر هیل به نُه انگیزۀ عمده هم اشاره می‌‌کند که در دیگر آثارش از آن‌‌ها به‌‌عنوان الفبای موفقیت نام برده است. درک این انگیزه‌‌ها از اهمیت به‌‌سزایی برخوردار است؛ چون احساسات و امیال، الهام‌‌بخش تمامی اقدامات داوطلبانه‌‌ای هستند که باعث موفقیت‌‌های فردی می‌‌شوند. انگیزه‌‌ها سنگِ بنای شخصیت انسان هستند و اساس این فلسفه را تشکیل می‌‌دهند. این انگیزه‌‌ها نقشی حیاتی در شناخت خود و دیگران دارند، چرا که بخشی از وجود ما هستند.

نُه انگیزة عمده

1.   احساس عشق

2.   احساس جنسی

3.   تمایل به کسب سود مادی

4.   تمایل به صیانت نفس

5.   تمایل به آزادی جسم و ذهن

6.   تمایل به ابراز وجود و تأیید

7.   تمایل به زندگی پس از مرگ

8.   تمایل به انتقام

9.   احساس ترس

همان‌‌طورکه مشاهده می‌‌کنید، این فهرستِ انگیزه‌‌های مثبت و منفی به‌‌درستی نمایان‌‌گر ماهیت بشر هستند.

برای رسیدن به ثروت دلخواهتان باید این نیروها را بشناسید و بدانید چگونه با آن‌‌ها برخورد کنید.

اصول این فلسفه و این نیروهای پویای عمدة بشریت به سفر هیجان‌‌انگیز و الهام‌‌بخشی اشاره می‌‌کنند که در انتظار شماست. در بخش‌‌های بعدی با مردی آشنا می‌‌شوید که بنیان‌‌گذار این فلسفه و محرک زنان و مردان بی‌‌شماری در دستیابی به موفقیت است. ناپلئون هیل، بزرگ‌‌ترین میلیونرساز امریکا، در این مجموعه سخنرانی‌‌های نیرومند، که تا پیش از این هرگز نظیرش چاپ نشده، رازهای موفقیت خود را با شما به اشتراک می‌‌گذارد. بهره‌‌گیری از این دانش و خِرد را مغتنم بشمرید. برای عمری ماجراجویی آماده شوید. حق خود برای ثروتمند شدن را بپذیرید.



[1]. transmute

ادامه مطلبShow less
شناسنامه
30149

مشخصات

کد کتاب
30149
نام کتاب
حق شما برای ثروتمند شدن
نام اصلی
your right to be rich
نویسنده (ها)
ناپلئون هیل
مترجم (ها)
مهین خالصی
موضوع کتاب
موفقیت و مدیریت
تاریخ چاپ
سال 1402
نوبت چاپ
چاپ اول
سال چاپ اول
1402
نظرات
بدون نظر
مشتریانی که این محصول را تهیه کرده‌اند، این موارد را نیز خریداری نموده‌اند:
229,900 تومان
در کتاب جرئت رویاپردازی نویسنده تجربهٔ خود را از همراهی و مطالعهٔ شیوهٔ زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشتهٔ تحریر در آورده است. 
دوست داشتن
499,900 تومان
با خواندن این کتاب: * چگونه در دیگران تأثیر مثبت بگذاریم... * چگونه بفهمیم طرف مقابل دروغ می‌گوید... * چگونه همکاری و مساعدت دیگران را جلب کنیم... * چگونه در مصاحبه و مذاکره موفق باشیم... * چگونه کسی را که با ما...
دوست داشتن
319,900 تومان
این کتاب را بخوانید و اطلاعات غیر کلامی‌تان را افزایش بدهید. نویسنده‌ی اثر حاضر، نحوه‌ی درک حالات افراد را توضیح می‌دهد. احساسات و رفتارها را رمزگشایی و از مشکلات پنهان اجتناب کنید و به‌دنبال رفتارهای فریبکارانه بگردید.
دوست داشتن
299,900 تومان
کتاب دو بخش دارد. بخش اول، روش‌های برقراری ارتباط با بعد دیگر وجود و بخش دوم، نحوه‌ی کمک گرفتن از بعد دیگر وجود در زمینه‌های سلامتی، موفقیت شغلی، رشد و تحول شخصیت و ... را آموزش می‌دهد.
دوست داشتن
16 محصول دیگر در این دسته‌بندی:
229,900 تومان
در کتاب جرئت رویاپردازی نویسنده تجربهٔ خود را از همراهی و مطالعهٔ شیوهٔ زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشتهٔ تحریر در آورده است. 
دوست داشتن
269,900 تومان
اگر در خانواده یا مدرسه فرصت یادگیری ارتباط با یک خانم را نداشتید، جان گاتمن در کتاب «راهنمای مردان برای شناخت زنان» همه چیز را به شما آموزش می‌دهد. حتی روابط جنسی اولیه را!
دوست داشتن
خلق دنیای پیرامون به وسیله مدیریت سیگنال های ذهنی خلق دنیای پیرامون به وسیله مدیریت سیگنال های ذهنی
ناموجود
دوست داشتن
11,900 تومان
در این کتاب تلاش می‌کنم تأثیر ذهن انسان بر دنیای پیرامون را تحلیل و اثبات علمی کنم. برای این منظور ابتدا با دنیای فرکانس‌ها آشنا می‌شویم؛ سپس وجود فیزیکی و متافیزیکی بدن انسان و بعد ارتباط بدن فیزیکی و انرژی انسان را...
دوست داشتن
شهامت تو را می خواند شهامت تو را می خواند
دوست داشتن
339,900 تومان
شاید «فضیلت» از دید ما مفهومی نخ‌نما باشد، اما فضیلت بسیار ساده، عاری از ‌زمان و همیشگی است؛ برتری: برتریِ اخلاقی، ذهنی و جسمی. در جهان باستان، فضیلت از چهار جزء کلیدی تشکیل شده بود: شهامت؛ خویشتن‌داری؛ عدالت؛ خرد.
دوست داشتن
نابغه ای به نام استیو جابز نابغه ای به نام استیو جابز
دوست داشتن
74,900 تومان
در سال 1955 کودکی که مادر بیولوژیکی‌اش یک دانشجوی مجرد بود، تصمیم گرفت او را در لیست پرورشگاه قرار دهد تا تحت سرپرستی خانواده‌ای با تحصیلات عالیه قرار گیرد، اما به پل و کلارا که از دانشگاه فارغ‌التحصیل نشده، بلکه...
دوست داشتن
8 اره ای که برای رسیدن به موفقیت باید تیزش کنید 8 اره ای که برای رسیدن به موفقیت باید تیزش کنید
دوست داشتن
119,900 تومان
 از همین امروز، با خوندن این کتاب سبک زندگی خودتونو تغییر بدین، شکست هاتونو به موفقیت تبدیل کنین و ۸ مهارت فوق العاده مهم این کتاب رو برای داشتن یه زندگی موفق تر به کار بگیرین. 
دوست داشتن
یدک یدک
دوست داشتن
499,900 تومان
ویلی دو سال از من بزرگ‌تر و وارث بود، درحالی‌که من یدک بودم. این صرفاً نحوه اشاره مطبوعات به ما نبود ــ اگرچه قطعاً چنین بود. مختصرگویی وارث و یدک، اغلب توسط پدر، مادر، پدربزرگ و حتی مادربزرگ استفاده می‌شد.
دوست داشتن
بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای بازاریابی شبکه ای برای افراد مبتدی تا حرفه ای
دوست داشتن
399,900 تومان
این کتاب مجموعه آموزشی کاملی در مورد بازاریابی شبکه‌ای برای کسانی است که قصد آشنایی با این حرفه را دارند یا درصدد هستند دانش و آگاهی خود را در این مورد افزایش دهند. نکته جالب در مورد کتاب بازاریابی شبکه ای، مرور برخی...
دوست داشتن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم